ID: 139917
Stereotypy motoryzacyjne
ID: 139917
ID: 139917
Opel i Ford gó. . o wart, Fiat ich brat
Bmw wiadomo dla kogo, dresów bez szyi niezbyt inteligętnych.
Volkswagen potocznie wieśwagen dla młodzieży wiejskiej, koniecznie TDI.
Wszystkie auta na F to złom, zwłaszcza francuskie.
Skoda auta dla emeryta, zwłaszcza górnika.
Toyota a w środku idiota.
Koreańskie plastiki, czyli taka wieża stereo z lat 90tych.
Itd. można wymieniać.
Koledzy co o tym myślicie, czym kierujecie się przy wyborze auta, lepiej nowe czy uzywane?
Opel i Ford gó. . o wart, Fiat ich brat
Bmw wiadomo dla kogo, dresów bez szyi niezbyt inteligętnych.
Volkswagen potocznie wieśwagen dla młodzieży wiejskiej, koniecznie TDI.
Wszystkie auta na F to złom, zwłaszcza francuskie.
Skoda auta dla emeryta, zwłaszcza górnika.
Toyota a w środku idiota.
Koreańskie plastiki, czyli taka wieża stereo z lat 90tych.
Itd. można wymieniać.
Koledzy co o tym myślicie, czym kierujecie się przy wyborze auta, lepiej nowe czy uzywane?
~tojato*.as13285.net
*.as13285.net
Posty (101)
Alex:-}
| w sumie nie miałem wielu aut a to z tej prostej przyczyny, że o każde raczej dbałem i zadowolony byłem długi czas | |||
~Helwet | Najprostszy przykład, mój Mercedes C klasa kombi. Mam zbiornik w miejscu koła zapasowego, ddlaczego. Mam składane tylne siedzenia więc bez sensu jest montaż butli za fotelami, chyba oczywiste. Ale z drugiej strony, koło zapasowe leżące w bagażniku bardzo poważnie utrudnia przestrzeń załadowczą. | |||
~Dixi | No widzisz, czyli jednak zbiornik zabiera miejsce. W Twoim przypadku jest to miejsce koła zapasowego, które tak czy inaczej wozić musisz, a mając w jego miejscu zbiornik wozisz je w bagażniku, którego C-klasa wcale takiego dużego nie ma... | |||
~Helwet | Będę pisał na rat. Ale już np. w BMW sedan bez sensu jest montaż butli w kole. Za tylnymi siedzeniami spokojnie miesci się butla 60l. i naprawdę można jeszcze do bagażnika sporo włożyć. Gdyby butla była zamontowana w kole, a koło zapasowe było wożone w bagażniku, to przestrzeń ładunkowa byłaby mocno ograniczona. | |||
Alex:-}
| ja tak mam i jestem wściekły na pojemność butli.. 31 l !!!... na ok 300 km.. a to, że koło leży? w mazdzie kombi jest tyle miejsca, że wszystko ładuję i jeszcze ze dwa trupy by weszły ; -} | |||
~Helwet | Ale ekonomia przeważa, tak jak napisał Alex, a to że jest trochę, naprade trochę mniej miejsca na bagaż ( no chyba że jedziesz z całą rodziną na wakacje, ale to też pikuś bo koszty są o połowę mniejsze) no problem. Koszt mojej instalacji był dosyć wysoki, bo jak napisałem tylko taka ma sens, wynosi w tej chwili 25 z za 100km. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | jak tylko pojawil sie welwet to awantura gwarantowana | |||
~Dixi | Ja jednak nadal uważam, że gaz jest do zapalniczki albo kuchni gazowej :-) Jeśli kogoś nie stać na Pb to niech kupi samochodzik małolitrażowy albo hybrydę... Kupić samochód z dużym silnikiem i go gazować (bo ekonomiczniej) jest według mnie bez sensu. Wiadomo, że duży silnik musi dużo spalić, więc przy zakupie trzeba by się z tym najnormalniej w świecie liczyć. | |||
~Dixi | 25 złotych za 100km? To chyba w trasie, bo nie uwierzę w spalanie poniżej 10l LPG na sto w C-klasie kombi w normalnej jeździe miejskiej. | |||
~Helwet | Ok Dixi nadajemy na innych falach. Pozdrawiam. | |||
~Dixi | Helwet nie wmawiaj, że C klasa pali Ci poniżej 10 litrów... | |||
~Helwet | Dixi, to jest silnik 1, 8 122 KM trochę za słaby jak na tą budę, ale trzymam go bo jest bezawaryjny, zwykły 4 cylindrowy silnik. Trzeba być barbarzyńcą żeby go zajezdzić, oczywiście przy w miarę normalnej eksploatacji. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | jaki to jest zwykly 4 cylindrowy silnik i czym sie rozni od niezwyklego? | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | sfajcarski zarobas jezdzi autam na gas? | |||
Alex:-}
| ile waży C klasa? .. mazda V waży w kombi 1300kg i jak wcześniej pisałem, 115 KM.. zaskoczyła mnie bo jest dość żwawa ; -}... tylko długa jak cholera... dłuższa od starszego modelu Mondeo w kombi ; -} | |||
~tojato | zwykły czyli wolnossący | |||
~Helwet | W bardzo skomplikowanych warunkach, korki itp spalił mi max 13l ale to w skrajnych przypadkach. W mieście przy normalnej w miarę płynnej jezdzie max 11l. W trasie do 120 mieszczę się w 9l na autostradzie 140 bo więcej go nie piłuję 10l. Tak Dixi, to efekt dobrej instalacji założonej przez dobrego fachowca. | |||
~Helwet | tojato, tak jak piszesz. | |||
Alex:-}
| ja 8, 5 l/100 na autostradzie miałem przy 110km/h... obroty ok2600 | |||
~Helwet | Szkoda tylko, że do dyskusji wtrąca się obojniak, syn prostytutki i alfonsa, niejaki tak jakiego "nicka używa. | |||
~Helwet | Alex, niestety przy tego typu silnikach obroty są wysokie a prędkość taka sobie. Żeby utrzymać zadowalające spalanie nie za bardzo można je wkręcać. | |||
Alex:-}
| właśnie, bo to moje bydełko mogę kręcić do 7 tys... . ostatnio z kolegą audi a4 z 1. 6 (nędza) żeśmy wystartowali... został ; -}myślałem, że nie dam rady tą brytwanną, a jednak ; -} 5kę mogę wrzucić przy 85 i jechać na 2 tys. obrotów... ale raczej trzymam ok100 na 2, 5.. jest tak cichutko, że szum (hałas) opon mi przeszkadza ; -} | |||
antyŁysy
| lpg, cng, on, badziewia, elektryczne badziewia, nawet junior mawia, że li-po jest do bani i chce już na nitro, "nie"łysi potrzebują przynajmniej 98 oktanów do życia, szpery i trzy stada kucy najlepiej zakutych | |||
Alex:-}
| i kompletu opon ; -} | |||
~Helwet | Kupujesz np. BMW 316 o mocy 105 KM, dokładasz lotkę na tylnej klapie, przyklejasz znaczek M3, dokładasz końcówkę wydechu złożoną z dwóch kominów, zakładasz alusie 20 cali (co z tego że nigdzie nie skręcisz) i już masz podniesioną moc do 300 KM. | |||
antyŁysy
| czy E 36 318 IS z oryginalnym pakietem M3 ( koła, lusterka, listwy, spojler, ) i 9 na 10 leszczy przeciera oczy. A 10 lat pózniej sciąga się oryginalną lotkę z brzydala.. by stać się invisible | |||
~Dixi | E36 to profanacja BMW. Fakt, IS to dobry silnik (mimo czterech cylindrów), ale buda (nawet w pełnym M-pakiecie) trąci wiochą... Lusterka czy listwy nie robią wrażenia, tym bardziej że kompletny M-pakiet do kebaba można kupić za 1500pln. Co do kół nie wypowiadam się, bo nie dla każdego ori M to to samo. Dla jednego to będą Motorsporty, dla innego Venomy a dla jeszcze innego BBS albo AZEV ze znaczkiem M///... Czy ktoś się ogląda? Na pewno, zawsze na zadbane BMW ludzie się oglądają... Jak zresztą na każdy zadbany samochód... | |||
~kiero | a może tak polski zawistny naród to profanacja z modelem E-36 jest wszystko ok dopóki jakis cymbał nie dołoży mu pół tony spojlerów | |||
~Helwet | kiero masz rację. | |||
antyŁysy
| E36 to profanacja BMW. Fakt, IS to dobry silnik (mimo czterech cylindrów), ale buda (nawet w pełnym M-pakiecie) trąci wiochą... Lusterka czy listwy nie robią wrażenia, tym bardziej że kompletny M-pakiet do kebaba można kupić za 1500pln. Co do kół nie wypowiadam się, bo nie dla każdego ori M to to samo. Dla jednego to będą Motorsporty, dla innego Venomy a dla jeszcze innego BBS albo AZEV ze znaczkiem M///... Czy ktoś się ogląda? Na pewno, zawsze na zadbane BMW ludzie się oglądają... Jak zresztą na każdy zadbany samochód... " czy E 36 318 IS z oryginalnym pakietem M3 ( koła, lusterka, listwy, spojler, ) i 9 na 10 leszczy przeciera oczy. A 10 lat pózniej sciąga się oryginalną lotkę z brzydala.. by stać się invisible" dixi e 36, 318 is w oryginalnym m pakiecie sprzedałem 10 lat temu.. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.