ID: 138549
Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?
ID: 138549
ID: 138549
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
~beret*.cust.tele2.se
*.cust.tele2.se
Posty (325)
alfatrans1
| jak na polecenie szefa to szef zaplacil i prawidłowo... ale normalnie zawsze zaladowca odpowiada za załadowanie ladunku przy instrukcjach kierowcy/przewoźnika który ten ladunek ma zabezpieczyć i bezpiecznie dowieźć. | |||
~Forest glemp | Woziłem na netto kobylanka zupki z unilevera, sciągalem bez slowa bo lekkie bylo. Ale sciągac zwyklym paleciakiem piwo albo wode??? To trzeba miec zryty kask! | |||
~kiero | Beret popraw sobie beret zeby resztek muzgu ci nie wywialostary kierowca Ci pisze. Jak trzeba to trzeba a ty najpierw powiedz ile placisz dodatkowo za te zaladunki i rozladunki i czy za uszkodzenia placisz pewnie nie b ty z tych co mysli ze dwa pincet dwa osimset to mo ladnnum kase a samochod kupiles bo kumbajna unia nie dotuje. cwo... ku umowa od 4000brutto plus dodatki i wymagaj | |||
~bankier | Myśle. że wymuszanie na kierowcach rozładowywanie całego auta paleciakiem lub jego ładowanie to głupota i przesada. W czym jest problem żeby nadawca załadował naczepe a odbiorca go sobie z samochodu rozładował. Na firmach są zatrudnieni ludzie na etacie odpowiedzialni za zał lub roz. Paleciakiem to można sobie palete na sklepie przesuwać a nie ładować naczepe. | |||
~obserwator | jezdze swoim autem i wiem ze załadowcy i wyładowcy wykorzystują kierowców do pracy na naczepie!! sam nie raz robiłem wojne z różnym skutkiem!!! jak towar ciezki to nawet nie mysle aby samemu pracować paleciakiem-pomóc mogę komus oczywiscie!!! nie widze problemu!!! NAJGORS ZE JEST TO ZE SPEDYCJE NIE DOLICZA NAWET EURO ZA PRACE KIEROWCY!!! CHORA REZECZYWISTOŚĆ!! | |||
~SOS | Chodzi o to, że nie chcemy dymać za free. Czy wy przewoźnicy chcecie jeździć za free? | |||
~SOS | Kiedyś w niemczech zapłaciłem 70euro a magazynier 120euro za dymanie paleciakiem po rampie. Pan policjant stwierdził, że to praca na czarno. Co innego mieć chęć do poruszania sie po całym dniu siedzenia, a co innego robienie za niewolnika u pana przedsiębiorcy bo on nawet nie myśli zaproponować czegoś za pracę przy roz/załadunku. | |||
~astrolog | jak dziady nie chca płacic za rozładunek zawsze sie mozna z nimi rozliczyc w "oszczędnosciach" i wszyscy zadowoleni | |||
~ku-ku | Dziady bankrutują? | |||
~Mgr. Parkingowy | Do założyciela tematu - bo od załadunku i rozładunku jest magazynier/-/operato r wózka a nie kierowca... czy to takie trudne do pojęcia? Tylko w DZIAD - TRANSACH kierowca jest magazynierem, mechanikiem a w weekendy zamiata plac z sefem. Zastanów się co piszesz - albo zapłać godzinówkę i mogę czasem paleciakiem rozładować czy tam pomóc w załadunku - proszę bardzo :) obecnie mam właśnie godzinówkę i czasem pomogę jak magazynier jest sam, to wskakuję na pakę z paleciakiem i już, troszkę ruchu się przyda :) | |||
~kierowca | co do rozladunkow przez kierowce to jestem zdecydowanie przeciwny tego typu praktykom bo to nie nalezy do naszych obowiazkow nie jestemy ani my jako kierowca ani tez ladunek ubezpieczeni wrazie wypadku zostajemy z najnizsza krajowa na dlugim zwolnieniu. Ciekawy co by powiedzial wielki cwaniak z ET o pseldonimie Ł ysy gdyby jeko kierowcy przy rozladunku wydazyl sie wypadek i wywalczyl by w sadzie wysokie odszkodowanie. | |||
~szef | u Ł ysego dla zdrowia kierowcy 2x w tygodniu naprawiaja s amochody zeby zawalu nie bylo i myja auta hehe | |||
~Mgr. Parkingowy | niektórzy na umowie mają "pomoc w załadunku i rozładunku" na niektórych zleceniach też jest napisane... najważniejsze by nie robić tego za darmo i nie robić za często. | |||
~Miki | Titaj jeden kierowca pisze a Co Jak sie uszkodzi Towar rozladowujac Samemu Kolego jest Takie cos jak ocp przewoznika i Po Problemie | |||
~ku-ku | Boją się żeby kołnierza nie oberwać ! | |||
Taboo
| Zostalo juz duzo napisane. Kazda praca ma byc wynagradzana - zal/ rozl tez, z tym to roznie bywa. Sefy oczywiscie mysla e to co daje spedycja, jest dla nich !. Kierowca nie jest koniem, azeby ciagac tone na palecie wozkiem bez napédu. Sefy wiedza lepiej i mamy to co mamy. | -1 | ||
~Gościu | a płaci ktoś kierowcy za ten rozładunek? niestety, ale płacicie od kilometra. Druga sprawa to, jak napisał alfatrans1 zawsze towar może się uszkodzić. | |||
~dani | kierowca jest od jazdy, maja racje - szegolnie ci starsi | |||
~tgx | Moim zdaniem ta dyskusja to jakieś nieporozumienie. Po 1-sze rozład czy załad przez kierowcę zawsze jest ujęty w specyfikacji danego transportu. Jeżeli ktoś twierdzi że tego nie ma to bierze za Was zapłatę lub oszukuje w jakimś celu. Po 2-ie zaden niemiecki kierowca czy inny europejski nie dotknie paleciaka bez uzgodnień jak wyżej. Po 3-ie polski kierowca jest często obiektem śmiechu (uzasadnionego) politowania bo jakiś wózkowy każe mu zasuwać na naczepie. Po ost. - nie rozumiem -Beret o co Ci chodzi. Ty jesteś z transportu... ? Brak doświadczenia lub arogancja... do nas kierowców. | -1 | ||
~prawdziwek | zapier... lac szczury za miche ryzu i ani mrumru panowie kierowcy smierdziuchy szczerbate z tłustymi kudłami jak nie pasi to na budowe taczka i tam bedziecie spełnieni | |||
~skuba | de*ilu 20 lat temu to kierowca umiał zrobić wszystko przy samochodzie. A na rozładunkach za ładunkach to był pan kierowca i nie należało do niego ciąganie palet. Obowiązkiem kierowcy jest zabezpieczyć towar po załadunku i dowieść go cało z punktu A do punktu B ma obowiązek rozpiąć bok dach itp by udostępnić towar do rozładunku. A nie jest od rozładunku. | |||
~wściekły | To jest temat rzeka!Powstał dawno przez tych co się nie mogli nażreć. Teraz siedzą w domu, zatrudniają kierowców za marne grosze, problem pozostał. Kierowca nie jest do zał i rozładunku auta. Ci co tak chętnie to robią ciekawe jak w tym czasie mają ustawione tacho. | |||
~wściekły | To jest nasz czas na odpoczynek!!!Przy odmowie prac za/wyładunku na firmach zawsze się słyszy-że zgodnie z prawem przewozowym obowiązkiem kierowcy... itd. Koledzy!Ci co podzielają moje zdanie a nie wiedzą, takich magazynierów, właścicieli firm odeślijcie do zapoznania się z Art43pkt1 prawa przewozow | |||
~wściekły | Czas aby ci którzy powołują się na prawo przewozowe wreszcie zapoznali się z jego treścią. Koledzy kierowcy również. Od razu zaznaczam że nie ma tego dużo i wszystko jest o dziwo, nawet jasno sprecyzowane. Pozdrawiam wszystkich co w drodze, szerokości i przyczepności! | |||
~ehh | Wsciekly czytaj ze zrozumieniem akty... powtarzam - wszystko zalezy od umowy klient-przewoznik-ki erowca. Temat prosty jak but. Dlaczego mam puszczac swojego magazyniera na naczepe przewoznika ktora moze zagrazac jego zdrowiu? Kierowca ciaga palety do krawedzi | 1 | ||
~wściekły | ehh Zapoznaj się z tym art a potem możemy dyskutować. Zgadzam się co do umów dwustronnych ale one dotyczą klient-przewożnik, a nie kierowcy. W żadnym akcie prawnym nie pisze że kierowca ma pracować za darmo. Gratis nie ma nawet w Caritasie!!! | |||
~kozioł | Nadmienię tylko, iż większość kierowców którzy pracują w transporcie międzynarodowym to osoby które wyglądem nie przypominają już stereotypu " pijaczyny z dużym brzuchem" tacy wrócili do polski pracować dla dziadów albo poprzechodzili na emerytury czy taksówki. Obecnie kierowca to przeważnie osoba znająca język, swoje prawa i co ważne potrafi to egzekwować. 20 Lat temu rzeczywiście nie było problemu ponieważ wielu kierowców zrobiło swoje uprawnienia w wojsku nie mając zielonego pojęcia o transporcie i obowiązujących prawach, Co za tym idzie byli wykorzystywani i są nadal w niewiedzy przez nie uczciwych przedsiębiorców. Czasy się skończyły kiedy kierowcy wisieli na płocie, dzisiaj patrząc po ogłoszeniach to nie ma firmy która by nie szukała "grubego spaślaka". . nie zapominajcie, że dzięki pracy tego "grubasa" twoja firma prosperuje -bądź uczciwy zapłać za dodatkowa prace na spanie w kabinie, to kierowca będzie pracował | -2 | ||
~wściekły | ehh Życzę Ci aby Twój syn usiadł za kółko i uległ wypadkowi przy rozładunku tak jak ja. Chorobowe 9 mieś jak za katar. Bo bhpowiec powiedział -to nie jest pana miejsce pracy i nie uznał wypadku przy pracy. | |||
~kierowca | masz 100% racje kozioł | |||
WesołyRomek
| Bzdury, kierowca ma udostępnić załadunek i rozładunek. Praca dodatkowa wymaga, uprawnień, i zezwolenia. kiepsko to się kończy gdy dojdzie do wypadku, - Wszyscy krzykną -a kto jemu kazał, i co wtedy, zaś winien kierowca !? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz