Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?

ID: 138549


Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...

~beret
*.cust.tele2.se

Posty (325)

alfatrans1
jak na polecenie szefa to szef zaplacil i prawidłowo... ale normalnie zawsze zaladowca odpowiada za załadowanie ladunku przy instrukcjach kierowcy/przewoźnika który ten ladunek ma zabezpieczyć i bezpiecznie dowieźć.
~Forest glemp
Woziłem na netto kobylanka zupki z unilevera, sciągalem bez slowa bo lekkie bylo. Ale sciągac zwyklym paleciakiem piwo albo wode??? To trzeba miec zryty kask!
~kiero
Beret popraw sobie beret zeby resztek muzgu ci nie wywialostary kierowca Ci pisze. Jak trzeba to trzeba a ty najpierw powiedz ile placisz dodatkowo za te zaladunki i rozladunki i czy za uszkodzenia placisz pewnie nie b ty z tych co mysli ze dwa pincet dwa osimset to mo ladnnum kase a samochod kupiles bo kumbajna unia nie dotuje. cwo... ku umowa od 4000brutto plus dodatki i wymagaj
~bankier
Myśle. że wymuszanie na kierowcach rozładowywanie całego auta paleciakiem lub jego ładowanie to głupota i przesada. W czym jest problem żeby nadawca załadował naczepe a odbiorca go sobie z samochodu rozładował. Na firmach są zatrudnieni ludzie na etacie odpowiedzialni za zał lub roz. Paleciakiem to można sobie palete na sklepie przesuwać a nie ładować naczepe.
~obserwator
jezdze swoim autem i wiem ze załadowcy i wyładowcy wykorzystują kierowców do pracy na naczepie!!
sam nie raz robiłem wojne z różnym skutkiem!!! jak towar ciezki to nawet nie mysle aby samemu pracować paleciakiem-pomóc mogę komus oczywiscie!!! nie widze problemu!!!
NAJGORS ZE JEST TO ZE SPEDYCJE NIE DOLICZA NAWET EURO ZA PRACE KIEROWCY!!! CHORA REZECZYWISTOŚĆ!!
~SOS
Chodzi o to, że nie chcemy dymać za free. Czy wy przewoźnicy chcecie jeździć za free?
~SOS
Kiedyś w niemczech zapłaciłem 70euro a magazynier 120euro za dymanie paleciakiem po rampie. Pan policjant stwierdził, że to praca na czarno. Co innego mieć chęć do poruszania sie po całym dniu siedzenia, a co innego robienie za niewolnika u pana przedsiębiorcy bo on nawet nie myśli zaproponować czegoś za pracę przy roz/załadunku.
~astrolog
jak dziady nie chca płacic za rozładunek zawsze sie mozna z nimi rozliczyc w "oszczędnosciach" i wszyscy zadowoleni
~ku-ku
Dziady bankrutują?
~Mgr. Parkingowy
Do założyciela tematu - bo od załadunku i rozładunku jest magazynier/-/operato r wózka a nie kierowca... czy to takie trudne do pojęcia? Tylko w DZIAD - TRANSACH kierowca jest magazynierem, mechanikiem a w weekendy zamiata plac z sefem. Zastanów się co piszesz - albo zapłać godzinówkę i mogę czasem paleciakiem rozładować czy tam pomóc w załadunku - proszę bardzo :) obecnie mam właśnie godzinówkę i czasem pomogę jak magazynier jest sam, to wskakuję na pakę z paleciakiem i już, troszkę ruchu się przyda :)
~kierowca
co do rozladunkow przez kierowce to jestem zdecydowanie przeciwny tego typu praktykom bo to nie nalezy do naszych obowiazkow nie jestemy ani my jako kierowca ani tez ladunek ubezpieczeni wrazie wypadku zostajemy z najnizsza krajowa na dlugim zwolnieniu. Ciekawy co by powiedzial wielki cwaniak z ET o pseldonimie Ł ysy gdyby jeko kierowcy przy rozladunku wydazyl sie wypadek i wywalczyl by w sadzie wysokie odszkodowanie.
~szef
u Ł ysego dla zdrowia kierowcy 2x w tygodniu naprawiaja s amochody zeby zawalu nie bylo i myja auta hehe
~Mgr. Parkingowy
niektórzy na umowie mają "pomoc w załadunku i rozładunku" na niektórych zleceniach też jest napisane... najważniejsze by nie robić tego za darmo i nie robić za często.
~Miki
Titaj jeden kierowca pisze a Co Jak sie uszkodzi Towar rozladowujac Samemu Kolego jest Takie cos jak ocp przewoznika i Po Problemie
~ku-ku
Boją się żeby kołnierza nie oberwać !
Taboo
Zostalo juz duzo napisane. Kazda praca ma byc wynagradzana - zal/ rozl tez, z tym to roznie bywa. Sefy oczywiscie mysla e to co daje spedycja, jest dla nich !. Kierowca nie jest koniem, azeby ciagac tone na palecie wozkiem bez napédu. Sefy wiedza lepiej i mamy to co mamy.

-1

~Gościu
a płaci ktoś kierowcy za ten rozładunek? niestety, ale płacicie od kilometra. Druga sprawa to, jak napisał alfatrans1 zawsze towar może się uszkodzić.
~dani
kierowca jest od jazdy, maja racje - szegolnie ci starsi
~tgx
Moim zdaniem ta dyskusja to jakieś nieporozumienie. Po 1-sze rozład czy załad przez kierowcę zawsze jest ujęty w specyfikacji danego transportu. Jeżeli ktoś twierdzi że tego nie ma to bierze za Was zapłatę lub oszukuje w jakimś celu. Po 2-ie zaden niemiecki kierowca czy inny europejski nie dotknie paleciaka bez uzgodnień jak wyżej.
Po 3-ie polski kierowca jest często obiektem śmiechu (uzasadnionego) politowania bo jakiś wózkowy każe mu zasuwać na naczepie. Po ost. - nie rozumiem -Beret o co Ci chodzi. Ty jesteś z transportu... ?
Brak doświadczenia lub arogancja... do nas kierowców.

-1

~prawdziwek
zapier... lac szczury za miche ryzu i ani mrumru panowie kierowcy smierdziuchy szczerbate z tłustymi kudłami jak nie pasi to na budowe taczka i tam bedziecie spełnieni
~skuba
de*ilu 20 lat temu to kierowca umiał zrobić wszystko przy samochodzie. A na rozładunkach za ładunkach to był pan kierowca i nie należało do niego ciąganie palet. Obowiązkiem kierowcy jest zabezpieczyć towar po załadunku i dowieść go cało z punktu A do punktu B ma obowiązek rozpiąć bok dach itp by udostępnić towar do rozładunku. A nie jest od rozładunku.
~wściekły
To jest temat rzeka!Powstał dawno przez tych co się nie mogli nażreć. Teraz siedzą w domu, zatrudniają kierowców za marne grosze, problem pozostał. Kierowca nie jest do zał i rozładunku auta. Ci co tak chętnie to robią ciekawe jak w tym czasie mają ustawione tacho.
~wściekły
To jest nasz czas na odpoczynek!!!Przy odmowie prac za/wyładunku na firmach zawsze się słyszy-że zgodnie z prawem przewozowym obowiązkiem kierowcy... itd. Koledzy!Ci co podzielają moje zdanie a nie wiedzą, takich magazynierów, właścicieli firm odeślijcie do zapoznania się z Art43pkt1 prawa przewozow
~wściekły
Czas aby ci którzy powołują się na prawo przewozowe wreszcie zapoznali się z jego treścią. Koledzy kierowcy również. Od razu zaznaczam że nie ma tego dużo i wszystko jest o dziwo, nawet jasno sprecyzowane. Pozdrawiam wszystkich co w drodze, szerokości i przyczepności!
~ehh
Wsciekly czytaj ze zrozumieniem akty... powtarzam - wszystko zalezy od umowy klient-przewoznik-ki erowca. Temat prosty jak but. Dlaczego mam puszczac swojego magazyniera na naczepe przewoznika ktora moze zagrazac jego zdrowiu? Kierowca ciaga palety do krawedzi

1

~wściekły
ehh Zapoznaj się z tym art a potem możemy dyskutować. Zgadzam się co do umów dwustronnych ale one dotyczą klient-przewożnik, a nie kierowcy. W żadnym akcie prawnym nie pisze że kierowca ma pracować za darmo. Gratis nie ma nawet w Caritasie!!!
~kozioł
Nadmienię tylko, iż większość kierowców którzy pracują w transporcie międzynarodowym to osoby które wyglądem nie przypominają już stereotypu " pijaczyny z dużym brzuchem" tacy wrócili do polski pracować dla dziadów albo poprzechodzili na emerytury czy taksówki. Obecnie kierowca to przeważnie osoba znająca język, swoje prawa i co ważne potrafi to egzekwować. 20 Lat temu rzeczywiście nie było problemu ponieważ wielu kierowców zrobiło swoje uprawnienia w wojsku nie mając zielonego pojęcia o transporcie i obowiązujących prawach, Co za tym idzie byli wykorzystywani i są nadal w niewiedzy przez nie uczciwych przedsiębiorców. Czasy się skończyły kiedy kierowcy wisieli na płocie, dzisiaj patrząc po ogłoszeniach to nie ma firmy która by nie szukała "grubego spaślaka". . nie zapominajcie, że dzięki pracy tego "grubasa" twoja firma prosperuje -bądź uczciwy zapłać za dodatkowa prace na spanie w kabinie, to kierowca będzie pracował

-2

~wściekły
ehh Życzę Ci aby Twój syn usiadł za kółko i uległ wypadkowi przy rozładunku tak jak ja. Chorobowe 9 mieś jak za katar. Bo bhpowiec powiedział -to nie jest pana miejsce pracy i nie uznał wypadku przy pracy.
~kierowca
masz 100% racje kozioł
WesołyRomek
Bzdury, kierowca ma udostępnić załadunek i rozładunek. Praca dodatkowa wymaga, uprawnień, i zezwolenia. kiepsko to się kończy gdy dojdzie do wypadku, - Wszyscy krzykną -a kto jemu kazał, i co wtedy, zaś winien kierowca !?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.27.129

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels