ID: 138549
Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?
ID: 138549
ID: 138549
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
~beret*.cust.tele2.se
*.cust.tele2.se
Posty (325)
~wściekły | Racja, kierowca ma udostępnić a nie zrobić sam. a co do wypadku?To już pisałem wcześniej! | |||
~Adam | a ja mam pytanie kto bierze pieniądze za załadunki i rozładunki? bo kierowca ich nie widzi | |||
~wściekły | Spedycje! | |||
~wściekły | Przewożnik nie upomni się, bo się boi że spedycja wypnie się na niego. A szofer niech dyma za fri!!! | |||
WesołyRomek
| sprawa, załadunku, jest w obowiązku wysyłającego, podobnie z rozładunkiem, obowiązek spada na odbiorcę towaru, proste jak drut- | |||
~łuki | daj mi tą pracę, jestem aktualnie bezrobotny | |||
~ehh | Wsciekly- sam siedzialem za kolkiem wystarczajaco dlugo. Kierowca dostaje wynagrodzenie na podstawie umowy o prace z zakresem obowiazkow!!! Wiec niech ktos kto ma w zakresie zal/rozl powie ze nikt mu nie placi za te czynnosci... | |||
~ehh | Btw- ustawa i ten art reguluje sytuacje ktorych nie obejmuja inne umowy takie jak zlecenie transportowe czy umowy o prace. Przeslanie jest jedno- patrzec na umowy o prace i szczegolowy zakres obowiazkow w nich zawarty a nie podpisywac wszystko aby dostac prace a pozniej marudzic jak trzeba palety przeciagnac po aucie. | |||
~Pawel | kierowca z racji zawodu jest mechanikiem to wstyd ze ktos nazywajacy sie zawodowym kierowcom niema pojecia o budowie pojazdu albo nie potrafi kola zmienic. Kierowca to przedewszystkim powinien mniec wyksztalcenie kierunkowe bo cala cholota psuje nam rynek tylko OSK lapy zacieraja i idiotow na drogi wypuszczaja. jezdze troche latek i jazda jest przyjemnoscia a praca to cala reszta rozl zal naprawy i za swoja prace dostaje lepsza kase niz etatowy mechanik. | |||
~kierowca | jezdzilem kiedys u dziad-transa to nawet klycze mi kazal kupic za swoje bo prawdziwy kierowca powinien miec | |||
~wściekły | ehh Kto ma to w umowie, jego problem czy mu za to płacą. Jeżdżę 42 lata z tego tylko 4 lata autobusem i nigdy takiej umowy nie miałem a odbiorcy ładunków żądają żebym tyrał gratis. Ja nie śp. Matka Teresa. Jak Ty dajesz takie umowy i płacisz, chętnie przyjdę do pracy. Rączki mi nie przyrosły do d... Siły mam. | |||
~kierowca Ząbki | ~beret, płacisz z kilometra czy na godziny. Może stała pensja !! napisz coś więcej Proponuję tak płacisz z km, to ja dodaję swoje stawki. 5 zł za sprawdzenie oleju i dolanie. 5 zł za sprawdzenie układu chłodniczego i ewentualne jego dolanie. Wytarcie szyby i lusterek 3 zł rozładunek i załadunek paleciakiem 30 zł co jeszcze Panowie, co więcej :) To wszystko ceny netto doliczone do wypłaty na rachunek bankowy | |||
~kierowca Ząbki | a jeszcze dokręcanie kół też płatne 30 zł za wszystkie koła sprawdzenie i dokręcenie. | |||
~kierowca Ząbki | jescze bym wymienial, płyn do wspomagania 5 zł. Kiedyś była obsługa auta, ale nikt o tym nie pamięta chyba :) | |||
~kobieta (były kierowca) | ty ( moherowy beret), a niechciałbys zeby kierowca sie sam zał/rozładował i jeszce w tym czasie 45min pauzy wykrecił pod rampa???my nie jestesmy leniwi tylko nasi koledzy zza miedzy za roz/zał maja płacone a my co?a nasi polscy psiweoznicy to chcieliby aby kierowca pracował za 3, 500tys nie narzekał nie odzywał sie a wy tymczasem napchacie kieszenie mamona i bedziecie lezec pod palma!!!jak chcesz kierowcy solidnego to zapłac mu godnie i szanuj go anie traktuj jak psa!!! | |||
~wściekły | 30 zł to chyba nie masz na myśli ręcznego tylko elektrycznego paleciaka | |||
~rad79 | Jaki ten świat nie uczciwy i nie sprawiedliwy. Dla złej baletnicy to nawet rabek przy spudnicy przeszkadza. | |||
~kierowca Ząbki | ~wściekły to uzależnione może ma być równiez czasem roz i zał. :) Jeszcze dopisze rozsuwanie firanki zasuwanie 10 zł :) Wściekły daję tylko przykłady :) | |||
~rad79 | Zawsze u prywaciaza, ludzie beda dymani. Tak było, jest i będzie. Amen | |||
~kierowca Ząbki | 30 zł to chyba nie masz na myśli ręcznego tylko elektrycznego paleciaka, Jak stoi samochód pod górkę to weź wepchnij paletę ktora waży 600-800 kg :) | |||
~rad79 | Ogólnie kwestia załadunku i rozładunku lezy po stronie magazynów. No chyba ze rozładunki gdzieś gdzie nie ma zatrudnionych takich ludzi. | |||
Szef_firmy
| Kierowcy - nie wszyscy, lecz większość to nieudacznicy.. Pisząc "... a jak uszkodzę towar przy załadunku to kto zapłaci... ? " Sami się przyznają do tego, iż tylko potrafią trzymać kierownicę, nic poza tym, bo co dotknął to popsują... Oj przepraszam, Polski kierowca, jak mało-który w Europie zna język migowy, potrafi pokazać na dłoni II i powiedzieć w obcym języku "ramp" Czasami na przerzutach zdarzają się takie sytuacje, że kierowca- nygus musi ruszyć swoje wielki 4 litery i pójść na naczepę ! Nie rozumiem waszego rozgoryczenia... Zarabiacie 4-6 tys a zachowujecie się dziewczynki... "nie pójdę na pakę bo nie mam płacone, bo się boję że zepsuję... itp" Drogie Panie za kierownicą (pomijam prawdziwą płeć kobiecą) zróbcie czasami dobry uczynek i nie róbcie problemów jak macie coś załadować. | 2 | ||
~Roman | Jak jeździłem na "lorach" było proste liczenie 10 euro załadunek i 10 rozładunek. załadunek trwał ok 1, 5godz. a rozł. ok 1 godz. | |||
januss
| jakie 4-6? mówią że 6-8 zarabiają ; -DD | |||
~ruski | SZEF FIRMY SAM SE ŁADUJ I ROZŁADUJ JAK BIERZESZ ZA TO DODATKOWE PIENIĄDZE A KIEROWCY NIC NIE CHCESZ DORZUCIĆ, TO NIE MA DZIWNE ŻE NIE CHĄ SIĘ W TO BAWIĆ... | |||
~kozioł | zarabiamy 4-6 tyś ale jakim kosztem, cały rok poza domem, prysznice na stacjach benzynowych i jedzenie z michy bo po 15 h pracy ledwo na oczy widzisz, ciężko aby za taka ciężką prace dostawać 2 tyś. Nie użalam się nad swoim losem bo jak to mama mówiła było się uczyć, ale też nie można traktować człowieka który naprawdę ciężko pracuje jak śmiecia. Osoby które nie jeździły w transporcie dobrze zorganizowanym (czas pracy i jazdy na maxa) to nie zdaję sobie sprawy jakie to obciążenie dla organizmu i to dzień w dzień najlepiej 8/1 jakby się dało | |||
~maro | szef frmy ty również jesteś nieudacznik bo nie potrafisz dobrac sobie kierowców albo poprostu nie stać cię na to. U mnie pracuje nas okolo 20 kierowców i nie ma z tym problemu. Ale my mamy prawdziwego szefa a nie forumowego glupka. | |||
~BoBO | a tam jak trzeba to chentnie wskakuje na pake i paleciakiem operuje a magazynier widlakiem odbiera... ale mam stawke godzinowom, od wlozenia karty do tacho do wyjecia 24zl netto (pauzy dobowe sie nie licza) tak ze to wszystko zalezy od was, jak sie godzinie na akord od kilometra to wasza sprawa, to wiadomo ze niechentnie sie pracuje zadarmo | |||
~kkkkk | Jezdze wanna, po przyjezdzie po kruszywo kierownik daje mi lopate zeby sobie zaladowac 25t kruszywa-co za de*il to wymyslil? | |||
~szef | gdy pracowalem w USA tak bylo ze z km zarabialem dziennie 250-350 dolarow plus jak byl rozladunek ktory trwal pol godziny 50 dolarow pracowalem od 20 wieczorem do 8 -10 rano i codziennie bylem w do mu mialem 7-8 tysiecy dolcow miesiecznie a byli tez prawdziwi amerykanie i robili taka sama robote za 3500dolcow heh |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.