ID: 138549
Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?
ID: 138549
ID: 138549
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
~beret*.cust.tele2.se
*.cust.tele2.se
Posty (325)
~astrolog | amen | |||
~ktosik | "a widziales kiedys serwisanta np wozka widlowego jak zap... przy jakims zeby go naprawic na hali produkcyjnej i nie mialczy ze nie jest pracownikiem tego zakladu" ale wymyslil. | 2 | ||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | jak na osobe ktora ma ferie to ktosik dobrze prawi. bylem naocznym swiadkiem jak niemiecki kierowca nie pozwolil jezdzic polakowi poleciakiem na zaladunku a jak magazynier kazal mu wyjachac z hali jak sam nie laduje to ten kierowca zadzwonil i przyjechala policja i jeszcze ktos. od tamtej pory nawet nie wspominali zeby jezdzic paleciakiem | |||
~ehh | Ktosik- idac twoim tropem elektryk nie moze dokonac naprawy u klienta a smieciarze bezprawnie ciagaja pojemniki do auta... czlowieku zmien zawod bo chyba jestes jednym z tych ktorzy potrafia tylko wsiadac i jechac byle do przodu bo jak trzeba gdzies cofnac to juz jest problem... | -1 | ||
visitors
| ehh - podpisujesz umowe z elektrykiem na wykonanie usugi? elektryk jest zatrudniony w zakladzie ktory wykonuje uslugi elelktryczne? jest przeszkolony? | |||
alfatrans1
| wszystko w przepisach cmr jest i zleceniu transportowym przecież zawsze w adnotacjach jest ewentualnie ze kierowca ma pomoc przy rozładunku (jeśli konieczne) tylko ze mało kto mowi o tym kierowcy :) | |||
~ehh | Albo lepszy przyklad "doswiadczonego" szofera- tak zabezpieczyl ladunek ze od grzechotki go pouszkadzal (wartosc znikoma) -na haslo protokol szkody odpowiedz ze nie bedzie niczego podpisywal i dzwoni do spedycji... rownie dobrze mogl dzwonic do mamy... | |||
visitors
| jasne ze pomagam. pokazuje gdzie i jak maja postawic ladunek | |||
~ehh | Alfa- dokladnie tak sprawa wyglada. Idac dalej jaka umowe o prace zawrze przewoznik z kierowca i jaki zakres obowiazkow w niej umiesci takie czynnosci kierowca bedzie zmuszony wykonywac. | |||
visitors
| no. i na pewno bedzie tam napisane : praca w obcym zakladzie pracy | |||
~ehh | Visitors- wyobraz sobie ze umowa ustna jest takze umowa wiazaca wiec tak zawieram umowe z elektrykiem | |||
~Ł ysy | Co się dziwić tym spasionym ciulom. Mając moc pralki Frania, sprawność Misia Uszatka, po załadunku musieliby odpoczywać z pięć godzin. Lepiej mieć sadło i zawal niż od czasu do czasu trochę się poruszać. | -1 | ||
visitors
| ok. za umowe sie placi a co z przeszkoleniem? | |||
alfatrans1
| wogole nie wiem o co dym jest... na magazynie zawsze pytaja jak poustawiać (przy załadunku) i jak pomoc przy zdejmowaniu bo im nie zależy na tym żeby auto stało kilka godzin tylko żeby zaraz następne rozladowac. Ale jak wychodzi pan w kamizeli i chodakach od razu chamsko gadając to każdy okoniem staje. Wszystkiego przepisy nie uregulują czasem trzeba być człowiekiem. Często jeżdżę z kierowcami żeby sobie przypomnieć jak to było jak się samemu to spinało to jak magazynier jest cham to zaraz się go prostuje ale w większości przypadkow uśmiech i wola współpracy czynia naprawdę cuda a szczególnie w niemczech | |||
~ehh | Pojezdzij moze cysternami- bo twoim zdaniem ich zaladunek/rozladunek to tez jest "praca w obcym zakadzie" | |||
~Ł ysy | Jak dojdzie kilka "pifek" wieczorem, paczka fajek zaczyna nam się rysować obraz prawdziwego szofera na odległość jadącego piwoszczynem. | |||
visitors
| alfa - chodzi o to, ze zaden cwok z magazynu nie bedzie kazal kierowcy robic jego roboty. rozladunek i zaladunek auta to nie obowiazek kierowcy i niewazne jak sie dogada spedytor z moim szefem | |||
Bonifikacy
| A ja się cieszę jak mogę sam rozładowac paleciakiem naczepe... oczywiscie nie 5 x dziennie ale z checią to robie... po tylu godzinach za kierownicą to jest wrecz wskazane... w tym fachu przy 40 zawał murowany... tylko człowiek 10godz na *... 11 spi... a 3 h z browarem przy laptopie, dlugo taki pociągnie? napewno krócej od tego co zapitala na paleciaku na naczepie... | |||
alfatrans1
| robie tylko busami ale to tez niby transport chłopak do lodzi podjechal młody bo się uczy siedze i patrze co on zrobi i przychodzi magazynier ze maja suwnice i tylko gora zaladuja (tak tez było w zleceniu) młody na to ze *ziawa jak cholera i rozpinac dach w busie to się zapierniczy i ze nie zdazy zanim to zlozy... magazynier się zasmial zadzwonil przyjechal wozek widłowy zaladowal tylem transformator i pojechal. MOŻNA widać bez chamstwa i uśmiechu. ostatnio na baze przyjechal do nas pan w sandalach ze ma opony do samochodow to ja mowie mu zaraz chłopak przyjdzie i panu pomoze przeciagac je na bok i ja ladowarka je odwozil będę... on na to ze jest tylko kierowca a nie fizycznym i to tak po chamsku. to ja mu mowie ze dostanie tipa dobrego. ten jeszcze na mnie z mo*da., to ja mu ze ladowarka zepsuta chłopak odszedł i dzwonie do jego szefa... sam zapier... i poukladac musial na paletach na bazie i nic nie dostal :) | |||
~Ł ysy | Bonifikacy. Szcera prawda. Tylko spasionego ciula praca boli. Tacy są zawsze zmęczeni. I nie ma co się dziwić. Zawał murowany, ale do zawału Pan Kierofca. | |||
visitors
| Bonifikacy (2014-01-22 00:38:13) A ja się cieszę jak mogę sam rozładowac paleciakiem naczepe... oczywiscie nie 5 x dziennie ale z checią to robie... po tylu godzinach za kierownicą to jest wrecz wskazane... w tym fachu przy 40 zawał murowany spoko, chcesz to rob charytatywnie. ciekawe co powiesz jak niechcacy uszkodzisz towar i bedziesz musial za niego zaplacic "w tym fachu przy 40 zawał murowany" chyba kilka przegapilem.. | 1 | ||
~Ł ysy | Przegapiłeś, bo do tej pory dymałeś na budowie. Teraz jesteś Pan Kierofca. | |||
visitors
| za cienki jestes zeby nasladowac Ł ysego | |||
alfatrans1
| tez akcja po swietach kierowca mieszka od bazy 200 km (radom ciechanow) a załadunek w warszawie (nadarzyn) rozładunek chemnitz to pomyslalem po co ma chopak gnac sam to zaladuje oddam mu samochod a on mnie podrzuci na PKP i wroce jakos bo to godziny wieczorne i tak się stało. Na magazyn zajezdzam chłopaki wkurzone bo spóźniony atmosfera rozladowana papieroskiem ze korki były itp. i się skonczylo na tym ze widlakiem mnie podnosil zebym busa pospinal dobrze magazynier i kawke drugi przyniosl. a zadnego przeszkolenia ani kasku nie posiadałem. tak samo jak chłopaki woza mi materace na Niemcy na rozładunku zawsze sami pomagają (keuhne nagel) i przeważnie Niemcy daja im tipy jakies czy to piwko czy to kasa jakas skromna ale jest po ludzku i nie ma problemow | |||
Bonifikacy
| Visitors... skoro jestes taki stary to zapewne wiesz, ze czasami nie ma opcji by ktos inny cie załadował... Czasami trzeba wziąc tego przysłowiowego paleciaka i ruszyc... i tu nie chodzi o to ze chcem, chodzi o to ze musze... Cóz, pewnie nigdy tobie sie nie zdazylo ładowac samemu... no to masz szczescie, ja takiego nie mam... a gdybym odmówił hehe... | |||
alfatrans1
| nie chce się pomoc bo nie płatne a ciekawe czy szef obciaza za przecięte opony jezdzac po krawężnikach? ot filozofia kalego | |||
~miku | Beret doplac za rozladunek i zaladunek i wszystko bedzie ok bo ty ta kase dostajesz a chcesz wydymac kierowce. wszedzie gdzie kierowca sam lad lub rozl to ty jako pracodawca masz doplacane do frachtu wiec nie okradaj pseudopracodawco pracownikow | |||
visitors
| zaladowalem. raz. na wyraznie polecenie szefa. calkiem " przypadkowo " towar sie uszkodzil. szef zaplacil 4tys za strate. no i juz nie laduje. laduja magazynierzy. da sie? da. z usmiechem na ustach ; ) | |||
visitors
| Bonifikacy (2014-01-22 00:46:36) Visitors... skoro jestes taki stary to zapewne wiesz, ze czasami nie ma opcji by ktos inny cie załadował. Zawsze jest taka opcja. czasami trzeba tylko poswiecic na to wiecej czasu. | |||
Sergiej-TG
| Podgląd konta BonifikacyBonifikacy (2014-01-22 00:38:13) (... ) człowiek 10godz na *... 11 spi... a 3 h z browarem przy laptopie (... ) Ale to nie jest Twój rozkład dnia? ?? :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.