ID: 138549
Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład?
ID: 138549
ID: 138549
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
Dałem ogłoszenie w gazecie ze nasza firma przeprowadza rekrutacje na stanowisko kierowcy c+e X 2, Przyszło w przeciągu tygodnia okolo 15 kierowców, to są dwie grupy, młodzi kierowcy z małym doswiadczeniem którzy chcą pracowac, i starzy kierowcy z wielkimi wymaganiami. Zostanmy przy starych stażem kierowcach, kazdy z nich zadał pytanie, "czy będę operatorem paleciaka na pace " hm.. zapytałem się czy szuka Pan pracy w której bedzie Pan lezał na zał/rozł? Gosciu ze 100 ponad kg, Panowie kierowcy, jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? 20 lat temu to kierowca potrafil wszystko zrobic a dzisiejszy kierowca zachowuje sie jak cio_ ta ! Dlaczego dwa rozładunki... miał byc jeden w tygodniu... trasy miały byc po 2000 km... ale macie wymagania... skonczy sie to niebawem...
~beret*.cust.tele2.se
*.cust.tele2.se
Posty (325)
~beret | jak w temacie... | |||
karol1989d
| Nie ma takiego stanowiska pracy kierowca C+E, jest kierowca zawodowy samochodu ciężarowego pow. 3, 5 t z przyczepą (naczepą), wymaganie prawo jazdy CE itp... Co do załadunków/rozładunk ów: Zagranica, firmy i podejście robią swoje i wpływają. | -1 | ||
Yva[R]
| Dlaczego kierowcy boją się załad / rozład? odpowie dź znasz sam przecież napisałeś... ... jestescie leniwi... gdubasy od nieróbctwa... ciezko wam wejsc na naczepe i rozładowac towar w 30 minut... max 30 min, bo 33 palety... dlaczego staliscie sie takimi nygusami? a tak na serio to ktoś zgodził się pracować a jak tak to ile najdłużej? | |||
~astrolog | ja w szwajacarii spokojnie moge ładaowac i rozładowac ale za inną kasę | |||
januss
| Sektor: Kierowcy, Transport, Autoservice Rodzaj pracy: Czas nieokreślony Wynagr odzenie: 7 - 8 £ na godz. Rejon: Londyn › Londyn Zach. Miejscowość/dzieln ica: Greenford Agencja Black&White Staffing poszukuje : Panow na stanowisko High Reach Truck operative do hurtowni mieszczacej sie w rejonie Greenford, Londyn-Zach. Praca full-time 40+ godz/tydz. Opis obowiazkow: roz/zaladunek towaru na/z regaly, ukladanie palet z towarem w magazynie, Kandydaci musza wykazywac sie : przebywac na terenie Wielkiej Brytanii posiadac licencje na obsluge Reach Truck'a w j. angielskim rzetelno scia i pracowitoscia w wykonywaniu zadan punktulanosci a i dostepnoscia znajom oscia w stopniu podstawowym lub lepszym j. angielskiego znajom oscia podstawowych zasad BHP i kultury pracy posiadac buty ochronne (z blacha) Zaiteresowane osoby prosze o niezwloczny kontakt SMS-em na numer 079 7733 7703. Z krotkim opisem swojej osoby. A takze o nadsylanie swoich CV na e-mail: applicants@bnwstaffi ng. co. uk Nie dzwon prosze! Z uwagi na mozliwie duze zaiteresowanie przyjmujemy tylko SMSy lub e-maile. Jesli bedziemy zainteresowani Twoja osoba, odpowiemy szybko! | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\ | jak bedziesz placil porownywalna wyplate jak 20lat temu to pewnie beda rozladowyac i ladowac. tak na marginesie ci starzy w angazach maja kierowca a nie tragarz. | |||
~ktosik | a na jakim stanowisku zatrudniasz? kierow ca CE czy operator paleciaka? a kto zaplaci za uszkodzony towar przy roz/zaladunku? ty, magazynier czy kierowca? | |||
januss
| To tylko przykład dla tych nie uświadomionych ; -D | |||
januss
| Polak potrafi prawda? ; -) | |||
~Arni | beret ale jak placisz z km to wozkiem nie bije km po magazynie czyli robi to za fri | |||
~kiero | beret - powinno być zryty beret. Jakbyś wiedział coś o transporcie nie zadawałbyś głupich pytań. | |||
~Arni | zapłać za zał/wył odpowiednią kasę to każdy to zrobi z chęcią | |||
~majami | Beret, ty masz zryty beret | |||
Sergiej-TG
| Następny Fiut-Trans, który frajerów szuka... | 1 | ||
~astrolog | dokładnie w szwajacrii to jest norma ze płaca za kazda dodatkowa czynnośc a polskie dziady wszystko za darmo | |||
januss
| i nawet dziady butów roboczych nie dają ; -) (w uk kosztują ok 20 funa) Polak potrafi ; -D | |||
~Arni | a jak dadza to rozmiar 45 jak ja 40 nosze i mowi ze wszyscy poprzedni w nich chodzili raz na jakis czas to sie panu nic nie stanie | |||
~Synek | Kolega na załadunku skręcił nogę. Aby było śmieszniej, za granica oczywiście pomoc udzielona... A teraz bomba. NFZ kazał zwrócić sobie za koszty leczenia. bo kierowca nie jest od załadunków. od dlaczego nie ładują i rozładowują. | -2 | ||
Bonifikacy
| Synek... skończ pisać bajki... albo jestes gł. upi albo od głu. pka takich rzeczy się dowiedziałeś... | |||
~Arni | synek to jak zabezpieczyc ladunek pasami skoro mam mnie tam nie byc z kabiny sie nie da raczej | |||
Sergiej-TG
| Z tego co pamiętam, to kierowca ma obowiązek udostępnienia ładunku do rozładunku i chyba "dostarczenia" ładunku na koniec naczepy, ale nie jestem tego pewien... niech się mądrzejsi wypowiedzą... | |||
~zbychu_100_lat_za_fa jerą | "kierowca ma obowiązek udostępnienia ładunku do rozładunku i chyba "dostarczenia" ładunku na koniec naczepy, " gdzieś to wyczytoł?? ja nic takiego w umowie ni mom | |||
~Arni | panowie nikt nie ma a 99% kiero bryka z paleciakiem aż furczy i nie mówcie mi że tak nie jest bo widzę co się dzieje, ja nie mówię że tego nie robię ale ja mam za to zapłacone więc jak się zgodziłem to robię | |||
karol1989d
| Kierowca jest od jeźdżenia... tilem, widłokiem, wuskiem widłowym, lupą... | |||
~ktosik | Sergiej-TG (2014-01-21 23:05:49) Z tego co pamiętam, to kierowca ma obowiązek udostępnienia ładunku do rozładunku i chyba "dostarczenia" ładunku na koniec naczepy zycze powodzenia z ladunkeim wazacym 3tony ktory stoi na poczatku naczepy. jasne ze nie ma takiego obowiazku | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.