ID: 137288
Praca na Cysternie Spożywczej od podstaw
ID: 137288
ID: 137288
Witam. Będę zaczynał robotę na cysternie spożywczej - o czym nie mam jak do tej pory zielonego pojęcia. Proszę już doświadczonych w tym temacie o wszelkie sugestie, porady, wskazówki, kiedy co robić a kiedy czego nie robić itd. Byłoby to dla mnie pomocne, poza tym to jestem ciekawy, bo to będzie coś nowego w mojej karierze transportowej. Wielkie Dzięki
Witam. Będę zaczynał robotę na cysternie spożywczej - o czym nie mam jak do tej pory zielonego pojęcia. Proszę już doświadczonych w tym temacie o wszelkie sugestie, porady, wskazówki, kiedy co robić a kiedy czego nie robić itd. Byłoby to dla mnie pomocne, poza tym to jestem ciekawy, bo to będzie coś nowego w mojej karierze transportowej. Wielkie Dzięki
~kontoet*.3-1.cable.virginm.net
*.3-1.cable.virginm.net
Posty (50)
~kontoet | jak w temacie... | |||
~trotyl | czesc, a ty na tej cysternie to w Chojnicach? | |||
~kontoet | siema, no nie w chojnicach. pod niemcem. bede mial przeszkolenie przed wyjazdem w trase. | |||
~kontoet | mialem na mysli ze 6 lat na firanie, a teraz napatoczyla sie ta cysterka do spozywki | |||
~trotyl | długo by pisać, wielkosc komor, weze, rozne koncowki, myjnie, certyfikaty, pompa pewnie elektr, troche pobuja z początku ale się przyzwyczaisz | |||
Deen
| Proponuję zacząć od porad wujka Googla... Wpisz też w wyszukiwarkę tu na forum: "technika jazdy cysterną". | |||
~trotyl | najważniejsze przy załadunku i rozładunku to zawory i dekle żeby wezy i komor nie rozsadzilo lub zassalo | |||
~kontoet | myslisz ze po pierwszej trasie ogarnie sie juz temat w duzym stopniu, czy to jest jakos bardzo skomplikowane, ta cala procedura zaladunku i rozladunku? | |||
~kontoet | co z tymi zaworami i deklami? | |||
~trotyl | kolejność, jak raz na szkoleniu pokaza to pamietac i powoli po kolei, bo asy rozne beczki porozwalaly, zaladunek :dekiel odchylony, waz podlaczamy zawor reczny i denny otwieramy i lejemy, po zalaniu denny, reczny i waz odlaczamy, jesli dolem; gora zal to zawory pozamykane tylko gora lejemy; wyl przed otwarciem dekla zawor pow bezp żeby nadciśnienie poszlo, potem waz, denny i reczny; zalezy czy grawitacyjnie czy pompa, nauczysz się, tylko spokojnie i powoli | |||
~kontoet | dzieki trotyl. napisales troche skrotami ale przeczytam kilka razy i przepuszcze przez wyobraznie no i zakumam, cool | |||
~trotyl | może trochę skrocilem za bardzo, powodzenia | |||
~wed | to napisz ile ci obiecali ze zarobisz?? jazda bezposrednio u niemca czy przez polaka?? ja pracuje u niemca na plandece i ponizej 2400e na reke jeszcze nie zszedlem | |||
~kontoet | polskie auta ciagaja niemieckie naczepy. a jest najnizsza + 170zl diety | |||
~wed | * nie urywa.. myslalem ze do niemca idziesz.. ok 3maj sie i powodzonka | |||
~kontoet | chetnie poszedl bym do niemca, troche na tym zarobic, no ale na razie jest jak jest, nie narzekam | |||
~JUDYTA | CO TO JEST ZA KASA CHŁOPIE!!!DAJ SOBIE SPOKÓJ POSZUKAJ CZEGOŚ INNEGO!!!CYSTERNA TO JEST TRANSPORT SPECJALISTYCZNY NIE ZA TAKĄ KASĘ!!!NO ALE POWODZENIA!!! | |||
~kontoet | judyta co robisz po pracy ; ) zart... firma daje mi 2/2 wiec bede mogl troche pomieszkac, cos pozyc inaczej niz w drodze i na parkingu. teraz jezdze u angola i mam 2400F bo z weekendami, ale typowa tyra. myslisz ze 3500zl za miesiac w tym 2 tygodnie w domu to zle? pozdrawiam | |||
~JUDYTA | SPOKO!!! | |||
tomcio_roma
| Nikt nie wspomniał o pilnowaniu czystości, bo na myjniach różnie bywa szczególnie te, co układ mają z firmą i stałą stawkę za mycie. Jedna komora jeszcze jest OK, ale przy wielokomorowych rury spustowe są długie. A jak zacznie się bawić żmijką to uszczelkę rozwali a i tak nie domyje. Parowanie czyni cuda ale jak małym kercherem chce ogarnąć temat to niech se swoje auta tak myją. Nawet zza miedzą bywa różnie. Grunt to zawsze beczkę mieć czyściutka a reszta to pestka… | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.