ID: 116451
WYŁĄCZNIK ADBLUE?? ?
ID: 116451
ID: 116451
Witam
Panowie i Panie szukam jakiegoś serwisu w małopolskim co umeją wyłączyć Adblue.
Czy znacie może kogoś??? Proszę o konkretny kontakt.
Witam
Panowie i Panie szukam jakiegoś serwisu w małopolskim co umeją wyłączyć Adblue.
Czy znacie może kogoś??? Proszę o konkretny kontakt.
~greko*.43.199.140.ipv4.supernova.orange.pl
*.43.199.140.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (54)
~Serni | Jeśli ktoś nadal poszukuje dobrego, polskiego, a nie jakiegoś chińczyka, emulatora, czy tam wyłącznika AdBlue, to polecam onego. pl. U mnie teraz już spokój raz a dobrze | 1 | ||
~Serni | Marcin, nie wyzywaj innych. Po prostu częstość awarii i koszty napraw zdecydowanie przekraczają opłacalność tego systemu. Jak mam gdzieś na międzynarodówce stracić moc, to wolę mieć to z głowy. | 1 | ||
gapa
| u wroga zza odry jeszcze sposobów na wykrycie emulatora nie mają?? | -1 | ||
~Serni | Z tego co pytałem, to akurat tych systemów jesteśmy liderem w Europie. Choć trudno się dziwić, jak rozmawiałem z gościem, który to u mnie montować, to na całą Europę te systemy i te do DPF idą właśnie z Polski. | 1 | ||
~Daf-xf | ja polecam V-tech Łowicz. Są producentem i są tańsi od onego. Mam już w 3 dafach i system działa rewelacyjnie. Polecam | 1 | ||
kristrucking
| To poco to adblue jak każdy je zamula. | -1 | ||
~skr | Dokladnie system jest do *. Mam w swoich Reniach emulatory z Łowicza pozakladane i wszystkie auta hulaja aż miło. | 1 | ||
~cosik | A ja czekam waszych aut skrupulatnej kontroli w choćby Niemczech. Gwarantuje że znajdą wszystko. | 1 | ||
~Bartosz | Ja tez mam pozakladane emulatory z Łowicza i faktycznie jedynie te robią robotę. Auta jeżdżą po Europie, miały kontrolę, były podłączane komputerami i nic nie wyszło. Na desce porządek, pokazuje zapełnienie mocznika, żadnych błędów ad blue. Jak zielony nie ma się czego czepiać to nie sprawdza. | 1 | ||
~osobówka_Maja | byłam ostatnio w Niemcach na Frankfurcie menowskim i aż miło oddychać, a samochodów w *, a Wam nie przeszkadza nawet jak śmierdzą gacie w trasie od potu, to po co ta dyskusja, | 1 | ||
~Przemek | panowie a ile kosztuje założenie tego EMULATORA w łowiczu? | 1 | ||
~ktosik | Po co? Wlewamy 5 Adblue a przez rok dolega tylko wodę kranu. Oczywiście branej na parkingu lub stacji bo za darmo, a w domu to wodomierz | 1 | ||
~kolo | Witam, wykonuje naprawy systemów Ad - blue w ciągnikach e5 i e6, moje namiary 514115389. A swoją drogą emulator jest zabawka na krótki dystans, niszczymy katalizator który jest w niezłej cenie i ryzykuje my wpadka przy kontroli insp. trans. drogowego, ograniczenie mocy nie jest powodem aby zmusić kierowcę do naprawy pojazdu a ma za zadanie ograniczyć ilość tlenku azotu NOX w spa linach gdy system ab blue nie działa, czyli mówiąc wprost redukuje moc aby nie zanieczyszczac środowiska, dużo pali a nie jedzie, ograniczył moc, świeci się check, dzwoń, naprawy mobilne w łódzkim na trasach 14, s8, itd, gdy nie odbieram sms, oddzwonie, pozdrawiam. | 1 | ||
TEIno6
| Mam dobrą firmę z Litwy, dobre urządzenia, które produkuja sami, a nie chińskie podróbki jakieś.. Oto kontakt : PL +48222098969, LT +37063798377. | -1 | ||
~fh4 | Emulator powinien mieć: -nauczanie numerów vin, części, wersji oprogramowania -moż liwość kasowania błędów tylko na życzenie operatora (niektóre kasują błędy cały czas i utrudnia to diagnostykę awari silnika) -włączenie w dowolnej chwili i wyłączenia układu scr z funkcją oprurzniania układu z mocznika -odporne na przepięcia by nie uszkodzić innych sterowników. -nie zwiększać zużycia paliwa -możliwość emulacji samego czujnika noix (w przypadku awarii tylko katalizatora) lub całości -łatwy montaż-ukrycie w czujniku noix -Na allegro tego nie znajdziecie. Jest gość co robi to zajebiście. Mam w fh4 eu6 i działa. Na serwisie robili kampanie i nie kolidowało to z urządzeniem. Miał kolega innych magików co grzebali w oprogramowaniu silnika to teraz same problemy. Nie może jechać na serwis, bo widzą niezgodność oprogramowania. A skasowali 3 z przodu a tu mam za 2 z przodu. Mogę włączyć i wyłączyć, niskie spalanie, zalecają włączyć co 30tys by komputer sprawdził w jakim stopniu jest zanieczyszczony dpf i jeśli będzie wysoki stan to nastąpi regeneracja. Niektórzy wyciągają ten dpf ale nie można w ten czas włączyć adblue bo komputer po czasie zorientuje się, że nie ma filtra. Oni są na stronie scr-emu. com - - | 1 | ||
~Max | Fh4 e6 wyłącznik ad Blue, kur.. co za dziady | 1 | ||
~InterDiag | witam ja mam po 120eur polskiej produkcji sami robimy urzadzenia wiecej pod email tech@interdiag. pl oraz mam spsob jak wylaczyc w programowo we wszystkich markach | 1 | ||
fh4eu6
| emulatory_to_tylko_T U scr-emu. com od 1150 netto ale zawsze można negocjować | -1 | ||
fh4eu6
| Konkurencja nie śpi :) pozdrawiam Max i dzięki za pozdrowienia. Tak swoich klientów też traktujesz? | -1 | ||
~Energy | Emulatory to strata czasu i pieniedzy, latwo je znalezc czego mamy juz przyklady, jedynym sensownym wyjsciem jest programowe wylaczenie adblue przez dokonanie zmiany kodu sterownika sinika, nie do wykrycia na miejscu jak i w serwisie poniewaz nie posiadaja mozliwosci odczutu takiego sterownika. Zostawiam numer tel. dla zainteresowanych 794442378 | 1 | ||
~kierowca | kilka dni temu na granicy B/F ( kierunek Lille) policja techniczna kontrolowała wszystkie ciężarówki, za pomocą a*alizatora spalin "kreciłem" 11 ponad 20 aut zatrzymali, głównie LV UA RO BG i oczywiście PL moze trwało z dwie godziny z tego co słysząłem na CB nakładali 1500 euro zatrzymywali licencję i kierowali na serwis... | 1 | ||
~kier | W polsce niedlugo kara za emulatory ad blue i inne takie podobne kretactwa bedzie startowala od 15000zl takze gratuluje dziadostwa. DZIAD TRANS = KOMBINACJE Z TACHOGRAFEM I EMULATORAMI m. in. AD BLUE. ZYCZE TAKIM DZIADOM JAK I ICH KIEROWCOM WSZYSTKIEGO CO NAJGORSZE I JAK NAJWIEKSZYCH KAR FINANSOWYCH. PER DO LIC TAKIE FIRMY. | 1 | ||
MANnalegalu
| jak ma ktos namiary to niech zostawi mi kontakt na warsztat ktory maluje bagnet olejowy na czarno na 75procent skali zeby zawsze byl stan | |||
barracuda
| Na co komu taki emulator? Adblue można wliczyć w koszty. Po odliczeniu VAT, koszt nie jest wielki i zyskuje się rzecz bezcenną-swiety spokój. Pomijając fakt, że kontrola wyłapie wcześniej, czy później - brak adblue nie jest obojętny dla katalizatora. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.