ID: 101807
zakończenie i rozpoczęcie pracy w tacho cyfrowym
ID: 101807
ID: 101807
jeżdze po kraju teraz bo taka robota, ale od połowy lutego będą to już kraje ościenne naszego kraju. zapominam w tachu wbijać i zakończać prace co mi za to grozi i ile i gdzie. wiem że na kraju nikt się nie czepia skoro na razie tylko jazda po kraju.
jeżdze po kraju teraz bo taka robota, ale od połowy lutego będą to już kraje ościenne naszego kraju. zapominam w tachu wbijać i zakończać prace co mi za to grozi i ile i gdzie. wiem że na kraju nikt się nie czepia skoro na razie tylko jazda po kraju.
~leon*.9.169.154.dolnet.pl
*.9.169.154.dolnet.pl
Posty (108)
~nokaut | podbijam | |||
~xyz | U nas w PL. nic za to nie grozi. ( mam często sczytywana kartę i przy sprawdzaniu kar, program pokazuje to jako wykroczenie ale z kwota mandatu 0 zł) Niemcy jakas tam kara jest, ale chyba tragedii nie będzie. | |||
~xyz | Teraz i tak już nic nie zrobisz wstecz, wiec po prostu od teraz wpisuj, i po co na zaś się przejmować, no chyba ze lubisz się (jak na razie bez powodu) stresować | |||
Prowrocek
| Ja zakończyłem pracę w transporcie zanim jeszcze pojawiły się karty. o kartach słyszałem jako o dogodnej nowości. Wyobrażałem sobie to tak. Wkładasz kartę do auta i dopóki nie wsiada w ten samochód ktoś inny, to o karcie zapominasz. A w karcie wszystko się samo zapisuje tak jak na tarczce. Czyli np. Wkładasz kartę 1 stycznia i jeździsz. W czerwcu masz kontrolę, to ją wyjmujesz i podajesz inspektorowi. I on ją wrzuca w komputer, po czym ma wyświetlone przez pół roku ile stałeś i ile jechałeś. Koniec kropka. A tu się okazuje, że musisz tam wciskać, kiedy wysiadasz, wciskać kiedy ruszasz i majsterkujesz nawet kiedy granicę przekraczasz. Moje pytanie. To po co ludzie konstruują takie nowoczesne i specjalistyczne urządzenia, żeby później roboty było z tym więcej niż z tarczką?? Ja bym chciał kartę wsadzić i jeździć. Kiedy w weekend idziesz do domu, to na karcie mogłoby rysowac postój. Kiedy idziesz na urlop, a auto stoi, to tak samo. Z tarczkami był problem, bo musiałem iść do auta w sobotę wieczorem i zmienić tarczkę, żeby nie obrysowało jej w kółko dwa razy. W niedziele wieczorem szedłem jeszcze raz. I tak w poniedziałek rano miałem gotową tarczę weekendową. Myślałem, że karta rozwiązuje ten problem, a tu czytam, że nie. O co chodzi? Wie ktoś po co te wszystkie operacje? Ma to jakiś sens, czy jest tylko po to, żeby kierowcy dopieprzyć, jak zapomni karty wyjąc z samochodu na weekend?? | |||
~zatkało mnie | To może dobrze że już nie jeździsz. Wysokiej klasy kierowca co 3 razy w weekend chodzi do auta tarczki zmieniać. Chylę czoła. | 1 | ||
~ktosik | Prowrocek na prawde dobrze zrobiles ze juz nie jezdzisz. uzupelnienie tych brakow wiedzy zajeloby ci duzo czasu. gdybys zrobil tak jak piszesz moglbys zaplacic srogi mandat | 1 | ||
~krzysio | Już dwóch "mądrych" się udzieliło, bo powiedzieć o nich że dwóch odpowiedziało byłoby nadużyciem. Także udzieliło się dwóch, ale konkretnej odpowiedzi na zadane pytanie nie widziałem. Na zasadzie. PYTANIE: Mam dwie krowy i pięć kur, ale ukradłeś mi jajka i mleko. Dlaczego ukradłeś?? ODPOWIED ZI -Zacofany jesteś, bo dzisiaj po jajka się do sklepu chodzi. -Kto dzisiaj krowy doi? - A po co ci kury, lepiej kup se kaczki. Ja też czekam na poprawną i wyjaśniającą odpowiedź od dobrych kierowców, którzy odpowiedź na zadane pytanie przecież znają. - | -1 | ||
~ktosik | krzysio - specjalnie dla ciebie, zebys nie meczyl oczat czytaniem calego watku : Powinno sie po zakonczeniu odpoczynku rozpoczac w tacho prace, wpisujac kraj rozpoczecia. analogicznie, jesli chodzi o koniec pracy Jednakze, polski taryfikator nie obejmuje na razie w swoich pozycjach kary za brak takich wpisow. Polski taryfikator. nie wiem jak inne. czegos jeszcze nie rozumiesz? | 1 | ||
~krzysio | Nie rozumiem, po co to wszystko. Czy nie łatwiej by było, tak jak napisał prowrocek. Wrzucasz kartę i ona sobie tam notuje jazdę i postoje. Jak powinno być, wiem. Tylko nie wiem po co :) Przeciez każdy ruch auta odnotuje w karcie. A po co się robi wydruki?? Żeby miec na papierze te same dane, które są na karcie?? Poważnie pytam. Czy moze wydruk kasuje kartę i karta nadpisuje od momentu wydruku na nowo?? | -1 | ||
~ktosik | nie, nie latwiej. w skrocie - kierowca tez czlowiek i wolne mu sie nalezy. jesli KK w tacho, tzn ze kiero tez w aucie. wiec wolnego nie mial | 1 | ||
~ktosik | krzysio - pokaz mi na wydruku z tacha, ze kierowca odbieral wolne. ze byl na urlopie. nie rozumiesz, bo nie znasz przepisow, a tluamczenie wszystkiego od podstaw lezy poza moim zasiegiem | 1 | ||
~krzysio | No toż przecież tłumaczę, że nie wiem. Nigdy nie widziałem tego wydruku. Co to znaczy odbierał wolne? Chodzi o to, że z odczytu karty nie idzie rozróżnić, czy kierowca spał w aucie, czy zwiedzał miasto, czy spał w domu. No nie idzie.. Z tarczki tacho, tez nie szło. Kierowca spał, a na tarczce rysował pauze. Czy nie o to chodzi?? Co to obchodziło policjanta, czy kierowca spał w aucie czy w domu. | |||
~ktosik | krzysio - jesli kierwca zwiedza miasto, to jego zasranym obowiazkiem jest zabrac kk ze soba, a nie zostawiac ja w aucie. tam gdzie kierowca, tam karta | |||
~ktosik | krzysio (2014-04-06 16:30:41) Co to znaczy odbierał wolne? poczytaj kodeks pracy | |||
gustav
| Prowrocek, niezmiernie się cieszę, że znalazłeś dobry PGR w pobliżu Wrocławia. Jeżeli jest to tylko budowa, to też nie masz się czego wstydzić. Daj namiary krzysiowi, będzie was dwóch, byłych "transportowców", będzie Wam raźniej!!! | |||
gustav
| Będzie nadzieja, że bzdury przez Was opowiadane nie wyjdą poza obręb największej betoniarki!!! | 1 | ||
Prowrocek
| No to właśnie wylazło z was po co jest to forum. Jak ktoś o coś poważnie zapyta, to się nie dowie niczego, poza tym, że jest z PGRu. Dziękuję. | |||
~ktosik | Prowrocek (2014-04-05 22:17:12) Ja zakończyłem pracę w transporcie zanim jeszcze pojawiły się karty. no wiec jaki jest sens tlumaczenia ci czegokolwiek? sporo jest watkow, wiec sobie czytaj. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.