Wraz z rozwojem Caparol i utworzeniem mocy produkcyjnych na terenie Polski, zmieniającymi się oczekiwaniami odbiorców, partnerów biznesowych i konsumentów, zmieniała się także nasza współpraca. W DSV rozumiemy potrzeby oraz wyzwania, jakie wiążą się z rozwojem. Dlatego priorytetem jest zapewnienie naszym partnerom elastyczności wyboru różnych form transportu tak, aby łańcuch dostaw dostosowywał się do naturalnego procesu wzrostu biznesu – nie na odwrót. Rozwiązania logistyczne powinny być zawsze szyte na miarę, aby były skuteczne i przyczyniały się do realizacji celów biznesowych firmy. Cieszymy się, że mogliśmy — i będziemy — wspierać Caparol w budowie sukcesu marki na terenie Polski mówi Piotr Twardykus, Senior Key Account Manager odpowiedzialny za strategicznych klientów w DSV.
DSV wyłącznym operatorem logistycznym
W myśl nowego porozumienia o współpracy DSV będzie wyłącznym operatorem logistycznym Caparol Polska Sp. z o.o. Duńska spółka będzie realizowała na terenie Polski pełen wachlarz usług logistycznych w tym m.in. kompleksowy serwis drobnicowy (GRP), doładunkowy (LTL) oraz całopojazdowe (FTL), jak również obejmie odpowiedzialność za zarządzanie przesyłkami zwrotnymi. Wszystko w zgodzie z wysokimi standardami producenta.Decyzja o przekazaniu zarządzania procesem dystrybucji na terenie całej Polski jednemu operatorowi ma na celu wygenerowanie oszczędności dzięki optymalizacji procesu zarządzania przesyłkami. Aby zrealizować to założenie, kluczowe jest zwiększenie efektywności transportu poprzez elastyczne dopasowywanie różnych jego form do potrzeb Caparol Polska Sp. z o.o. w danym momencie, przy jednoczesnym utrzymaniu jakości klasy premium, z której znana jest marka producenta, w całym łańcuchu.
W ciągu ostatnich lat wymagania klientów końcowych uległy istotniej zmianie. Niezależnie od tego, czy mówimy o konsumentach, pojedynczych punktach handlowych, odbiorcach w ramach sieci partnerskiej czy o składach budowlanych — wszystkie te grupy oczekują, że produkt będzie dostępny ”od ręki”. W tym sensie sektor chemiczny mierzy się z podobnymi wyzwaniami co branża eCommerce. Odpowiedzią DSV na te oczekiwania jest oferta rozwiązań logistycznych szytych na miarę. Choć brzmi to prosto, to zaplanowanie operacji w takim modelu w skali całego kraju wymaga stałej pracy doświadczonych krawców-logistyków, jak i solidnej, rozbudowanej infrastruktury sieci dystrybucyjnej mówi Piotr Twardykus, Senior Key Account Manager, DSV.Źródło: DSV – Global Transport and Logistics w Polsce