Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Co kryje wnętrze nowego Transportera?

Utworzona: 2024-08-12


Volkswagen ma zupełnie nowe wnętrze, które odzwierciedlając kultowy układ poprzedniego modelu, przenosi je w erę nowoczesności. Cyfrowa deska rozdzielcza nowego Transportera została wzbogacona o łatwe w użyciu przyciski, dzięki czemu jest niezwykle prosta w obsłudze i stanowi idealne miejsce pracy.

Zaprojektowany z myślą o optymalnej wydajności

Konstruktorzy tego modelu skupili się na maksymalizacji użyteczności wnętrza.

Kokpit nowego Transportera już na pierwszy rzut oka jest bardzo harmonijny. Warto zauważyć, że celowo uzupełniliśmy lub połączyliśmy szeroką gamę funkcji cyfrowych z fizycznymi elementami sterującymi w postaci łatwych w użyciu przycisków. Wynika to z faktu, że auto jest narzędziem, pojazdem dla profesjonalistów. Zależy nam na tym, by właśnie dla nich wszystko było proste w obsłudze, by mogli wygodnie pracować. A to można osiągnąć tylko wtedy, gdy forma i funkcja są w doskonałej harmonii. Do tego dążyliśmy w nowym samochodzie. Kierowcy jeżdżący dotąd T6.1, którzy przesiadają się do nowego auta, będą potrzebowali zaledwie kilku minut, by opanować jego obsługę opowiada Albert Kirzinger, główny projektant marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Każdy element dokładnie w miejscu, w którym ma być

Nowy Transporter jest uruchamiany za pomocą przycisku systemu Keyless Start. Obok niego znajdują się 12-calowy ekran cyfrowych wskaźników oraz 13-calowy ekran systemu infotainment. Tuż obok kolumny kierownicy umieszczono dźwignię wyboru trybów automatycznej skrzyni biegów, która jest standardem lub opcją w zależności od wybranego układu napędowego. Zmiana umiejscowienia dźwigni zapewniła więcej miejsca na nogi. Dźwignia zmiany biegów manualnej skrzyni biegów, tak jak poprzednio znajduje się w konsoli środkowej. Standardowa kierownica wielofunkcyjna jest wyposażona w przejrzyście rozmieszczone przyciski. Głośność systemu infotainment reguluje się właśnie z poziomu kierownicy lub za pomocą klasycznego pokrętła. W nowym modelu zrezygnowano z dźwigni hamulca ręcznego i zastąpiono ją przełącznikiem hamulca postojowego umieszczonym na środku deski rozdzielczej. Pozwoliło to wygospodarować więcej miejsca na nogi. Duże uchwyty na kubki na konsoli środkowej (w zależności od wyposażenia) są również łatwo dostępne. W górnej części deski rozdzielczej znajdują się dodatkowe uchwyty na kubki i praktyczne schowki na różne przedmioty.

Naprawdę wykorzystaliśmy każdy zakamarek, by zmaksymalizować funkcjonalność. Rezultatem tego jest ergonomicznie doskonałe miejsce pracy o czystym, stylowym wyglądzie. Wysoki panel deski rozdzielczej i naturalnie wysoka pozycja siedząca, tworzą typowe dla dostawczych Volkswagenów wrażenie przebywania na pokładzie okrętu kontynuuje Albert Kirzinger.

Moc dla każdego urządzenia

W zależności od rozstawu osi i wysokości dachu, nowy Transporter oferuje przestrzeń ładunkową o pojemności od 5,8 do 9,0 m3 i miejsce na maksymalnie trzy europalety. Ponadto ten nowoczesny pojazd użytkowy posiada kilka punktów podłączenia zapewniających wszystkim handlowcom, usługodawcom, kurierom i służbom ratunkowym prąd elektryczny potrzebny do obsługi różnego rodzaju sprzętów. Punkty te to nie tylko gniazda USB-A, USB-C i 12V, ale także opcjonalne gniazdo 230V. W wersjach z silnikiem wysokoprężnym gniazdo 230 V (400 W) umieszczono na ramie fotela kierowcy. Pojazd z napędem elektrycznym i hybrydowym typu plug-in mogą być wyposażone w dwa dodatkowe gniazda w obszarze słupków D; w takim przypadku wszystkie trzy punkty przyłączeniowe 230 V zapewniają łączną moc 2300 W. Oznacza to, że na pokładzie nowej furgonetki znajduje się odpowiednie źródło zasilania dla prawie każdego urządzenia elektrycznego - od laptopów po piły tarczowe.

Źródło: Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
TRONIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels