Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Największy przełom w branży TSL tej dekady! Poznaj Freight Automation!

Utworzona: 2023-03-19


Z Freight Automation spedytor może wygenerować 15000 € marży miesięcznie.

Czym właściwie jest Freight Automation by HOGS?

Jako HOGS stworzyliśmy system dedykowany spedytorom, który składa się z setek funkcjonalności automatyzujących oraz wspierających ich codzienną pracę. Co ważne, Freight Automation by HOGS tworzony był od początku i cały czas aktywnie rozwijany przez spedytorów dla spedytorów, dlatego nie ma tutaj funkcjonalności z przypadku. Każda z nich została zaprojektowana i stworzona, aby zautomatyzować i ułatwić pracę spedytorowi.

Co wyróżnia Freight Automation by HOGS na tle konkurencji?

Rzecz w tym, że Freight Automation by HOGS nie posiada konkurencji. Nie jest to kolejny TMS czy telematyka. Skupiliśmy się na bezpośrednim wsparciu pracy spedytora: analizie danych całego rynku transportowego, wycenie frachtu, namierzeniu najlepszego frachtu, przyspieszeniu kontaktu z klientem, automatyzacji wyliczania marży, kalkulacji tras, zarządzaniu flotą i ładunkami, handlu wewnętrznym, połączeniu wielu giełd w jednej aplikacji.

Połączeniu wielu giełd w jednej aplikacji? Jak to?

Jako jedyni w Europie posiadamy unikalne połączenie z największymi giełdami transportowymi w obrębie jednego systemu. Codziennie dopasowujemy indywidualnie do każdego pojazdu utworzonego w naszym systemie średnio 1 500 000 ofert, biorąc pod uwagę typ pojazdu, jego wymiary, dostępność, wyposażenie, kierunki i wszystko co do tej pory spedytor musiał robić manualnie. Dodatkowo każda oferta jest indywidualnie wyceniana przez Market Price by HOG. Uzyskujemy także informacje o potencjale regionu, do którego dana oferta prowadzi. A to tylko pierwsza część algorytmu. Jeżeli powierzchnia załadunkowa nie została wykorzystana w 100%, algorytm sztucznej inteligencji analizuje każdą ofertę jeszcze raz pod kątem doładunku tak, aby w jak najmniejszym stopniu zwiększyć liczbę dodatkowych kilometrów i jak najbardziej zwiększyć marżę. Dodam więcej: połączenie live (nasza domena “hogs.live” zobowiązuje) bez konieczności odświeżania ofert, automatyczne wdzwanianie w oferty, automatyczne ofertowanie mailem, minimalizacja pustych kilometrów nawet o 4 punkty procentowe, wystawianie pojazdów i ładunków z autoodświeżaniem na wielu giełdach jednocześnie jednym kliknięciem. Handel wewnętrzny oparty o AI. Koniec z traceniem czasu na mozolne kliknięcia. Skupmy się na zarabianiu pieniędzy i nie traćmy czasu na bezsensowne przeklikiwanie się między zakładkami przeglądarki, aby kolejny raz wykonać tę samą pracę tylko w innym portalu.

Automatyzujecie tylko giełdy?

Nie, giełdy transportowe to tylko fragment Freight Automation. Każdą ofertę wprowadzoną do naszego systemu niezależnie od źródła pochodzenia: giełda, oferta wprowadzona ręcznie, z pliku excelowego czy przy pomocy API przeanalizujemy i wskażemy, który pojazd powinien ją podjąć z największym zyskiem. Bo przecież o zysk ostatecznie tu chodzi.
Dodatkowo, takie rzeczy jak automatyczne raporty do klientów, system powiadomień.

To wygląda jak maszynka do zarabiania pieniędzy bez najmniejszego wysiłku. Czy to koniec ze stanowiskiem pracy spedytora?

Wręcz przeciwnie. Spedytor w tym momencie jest w stanie podwoić albo i potroić swoje wyniki. Dlaczego? Ponieważ przestał pracować, opierając swoje decyzje na przypuszczeniach i obliczeniach “na oko”. Wszystko jest precyzyjnie przeanalizowane i przeliczone. Spedytor otrzymuje najnowszą technologię, która ma go wspierać i dawać mu przewagę nad innymi lub wyrównywać te szanse, gdyż część konkurencyjnych firm już korzysta z Freight Automation. Człowiek zawsze będzie częścią procesu transportowego. Szczególnie tam, gdzie ważne są relacje i bezpośredni kontakt z klientem, kierowcą czy służbami. Dlatego skupmy się na tym, czego nie da się zautomatyzować i ułatwić, a resztę automatyzujmy.

Czy Freight Automation by HOGS jest przeznaczony tylko dla dużych firm transportowych, czy może być również wykorzystywany przez małe i średnie przedsiębiorstwa?

Duże firmy transportowe i spedycyjne wydają setki tysięcy, nawet miliony euro na technologię. Wiele największych firm posiada dostęp do Freight Automation. Regularnie zgłaszają się do nas po nasze analizy danych czy dostęp do nich dla ich własnych systemów. Od początku natomiast marka HOGS wprowadza nowy standard pracy. Zaczęło się od map do wyznaczania tras i obliczania kosztów transportu, które dziś są podstawą rozliczania kilometrów przez spedycje i firmy transportowe. Teraz idziemy krok dalej, niech każdy posiada równe szanse. Małe, średnie oraz duże firmy z branży powinny móc funkcjonować na równych zasadach.

Mówisz o inwestycjach w milionach euro. To ile trzeba zapłacić, żeby skorzystać z Freight Automation?

Wszystko jest rozpisane najprościej jak się da na naszej stronie internetowej https://hogs.live . Koszty tego rzędu są jednak pomijalne patrząc na to, że marża wzrasta kilkukrotnie i ryzyko podjęcia nierentownego frachtu spada praktycznie do zera.
Do ulubionych


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels