Gdy uruchomiano infolinię, został przygotowany skrypt rozmowy z konsultantem. Zaplanowano schemat postępowania ze zgłoszeniem. Przygotowano system monitoringu i raportowania. Przeprowadzono wdrożenie w całym kraju, wspierane działaniami informacyjno-promocyjnymi skierowanymi do firm przewozowych, kurierów oraz do pracowników DB Schenker w Polsce.
Czas na zmiany
W ostatnim czasie operator logistyczny wprowadził kilka modyfikacji. Zmianie uległa szata graficzna naklejki – jest ona znacznie bardziej widoczna. Nowa, odświeżona naklejka trafiła już na 1350 pojazdów, a w najbliższym czasie ta liczba zostanie podwojona. Dodatkowo uruchomiono nowy kanał zbierania zgłoszeń. Dzięki aplikacji WhatsApp użytkownicy dróg mogą dzielić się opiniami, przesyłając zdjęcia i materiały wideo.Celem programu jest promowanie poprawnego zachowania na drodze i budowanie świadomości kierowców oraz innych użytkowników dróg na temat bezpieczeństwa. Dzwoniąc na numer telefonu umieszczony na naklejce lub przesyłając materiały za pomocą aplikacji, oddziałujemy na styl jazdy kierowców DB Schenker w Polsce. Każde zgłoszenie jest weryfikowane i następnie prowadzone są rozmowy na temat tych zdarzeń. Tylko w czerwcu liczba zgłoszeń wzrosła 2,5 krotnie w porównaniu do maja tego roku – mówi Andrzej Górkiewicz, Koordynator Floty w DB Schenker w Polsce.Dzięki zgłoszeniom, i następującym po nich rozmowom, kierowcy są motywowani do przestrzegania przepisów. Rozważna jazda kierowców wpływa na wzrost bezpieczeństwa na naszych drogach.
Źródło: DB Schenker