Do czasu pełnego przejścia na napędy alternatywne, przykładamy ogromną wagę do tego, by nasza flota dieslowska była jak najbardziej nowoczesna i zrównoważona podkreśla Dirk Lückingsmeier, dyrektor ds. floty w Nagel-Group.Nowe ciągniki Scania zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach zawodowych. Kabiny Scania Highline (CR20H) oferują więcej przestrzeni, lepsze zawieszenie, ergonomiczne fotele oraz pełne wyposażenie w tym przestronne łóżka, lodówki, pojemne schowki i wydajną klimatyzację postojową. Poprawiona izolacja akustyczna i cyfrowy kokpit zwiększają komfort w trasie, szczególnie na długich dystansach. Równocześnie pojazdy wyposażone są w zaawansowane systemy wspomagające, takie jak: ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu, adaptacyjny tempomat czy zautomatyzowane funkcje wspierające prowadzenie pojazdu w ruchu miejskim. Intuicyjne sterowanie przez kierownicę i panel główny dodatkowo wspiera poczucie bezpieczeństwa za kierownicą.
Ciągniki wyposażone są w silniki DC13 175 o mocy 460 KM, spełniające najnowsze normy emisji, a także zoptymalizowaną automatyczną skrzynię biegów. Pojazdy charakteryzują się niskim poziomem hałasu (79/81 dBA), co jest szczególnie ważne podczas nocnych dostaw w miastach. Zmodernizowany układ przeniesienia napędu przekłada się na mniejsze zużycie paliwa, niższe emisje i wyraźnie wyższą kulturę pracy.
Nowe ciągniki prowadzi się znacznie łatwiej, co jest szczególnie odczuwalne w zatłoczonych strefach dostaw mówi Nico Kuttnahorski, kierowca i menedżer floty w firmie.Inwestycja w nowe pojazdy to nie tylko krok w kierunku większej efektywności operacyjnej i ograniczania emisji, ale także element strategii przyciągania i utrzymania kierowców zawodowych. Atrakcyjne środowisko pracy i nowoczesna technologia to dziś kluczowe czynniki sukcesu w sektorze transportowym.
Źródło: Nagel-Group