U podstaw strategii Grupy Raben leży zrozumienie, że człowiek nie jest maszyną, ale istotą ludzką, która doświadcza różnych emocji. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest połączenie komunikacji opartej na stylu życia z wiedzą ekspercką, a seria Logistics Shorts doskonale wpasowuje się w to podejście. Łącząc profesjonalizm z codziennymi doświadczeniami, dążymy do tworzenia treści marketingowych, które oddziałują zarówno na poziomie emocjonalnym, jak i intelektualnym, zapewniając, że nasza komunikacja jest tak dynamiczna i skoncentrowana na człowieku, jak świadczone przez nas usługi wyjaśnia Marcin Sobczyński, head of marketing w Grupie Raben.Firma opublikowała 12 odcinków tej wciągającej serii, które już odbiła się szerokim echem wśród widzów, osiągając łącznie ponad 6 mln wyświetleń na samym YouTube.
Link do filmików
Jesteśmy podekscytowani pozytywną reakcją na Logistics Shorts”. Seria jest dostępna dla widzów na wszystkich 15 europejskich rynkach, na których mamy swoje oddziały, a tak duży odzew ze strony widzów jest dla nas bezsprzecznie najlepszą zachętą do rozwijania projektu mówi Svitlana Galas, specjalista ds. marketingu międzynarodowego w Grupie Raben.Łącząc edukację z rozrywką, Logistics Shorts mają na celu demistyfikację logistyki i pokazanie istotnej pracy, jaką zespół Raben wykonuje każdego dnia, przy jednoczesnym zachowaniu lekkości i przystępności treści. W miarę rozwoju serii, Grupa Raben zaprasza wszystkich do przyłączenia się i odkrywania fascynującego świata logistyki widzianego oczami najmłodszych. Wszystkie odcinki są dostępne na kanale firmy na YouTube oraz na jej profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn).
Źródło: Raben