Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dzieci kontra łańcuch dostaw

Utworzona: 2024-10-29


Grupa Raben udostępniła nową serię krótkich filmów zatytułowaną Logistics Shorts. Jej celem jest przybliżenie złożonego świata logistyki w bardziej przystępny i zabawny sposób poprzez przedstawienie go oczami dzieci, które wcielają się w role profesjonalistów z branży.

Ich proste i humorystyczne wyjaśnienia wnoszą świeżą perspektywę do tematów, które w innym przypadku mogłyby wydawać się skomplikowane. Seria Logistics Shorts bada różnorodne aspekty logistyki, począwszy od różnych rodzajów transportu wykorzystywanych przez Raben do bezpiecznego dostarczania towarów, po różne branże i kraje, które firma obsługuje w całej Europie. Filmy podkreślają również zaangażowanie firmy w wyjątkową jakość obsługi klienta, innowacyjne rozwiązania IT i zrównoważone praktyki biznesowe. Widzowie zapoznają się z koncepcją logistyki kontraktowej, gdzie usługi takie jak magazynowanie, co-packing i zarządzanie zwrotami w handlu elektronicznym są wyjaśnione w prosty i zrozumiały sposób. Seria rzuca również światło na znaczącą rolę kobiet w logistyce, podważając stereotypy i pokazując znaczenie różnorodności w branży.

U podstaw strategii Grupy Raben leży zrozumienie, że człowiek nie jest maszyną, ale istotą ludzką, która doświadcza różnych emocji. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest połączenie komunikacji opartej na stylu życia z wiedzą ekspercką, a seria Logistics Shorts doskonale wpasowuje się w to podejście. Łącząc profesjonalizm z codziennymi doświadczeniami, dążymy do tworzenia treści marketingowych, które oddziałują zarówno na poziomie emocjonalnym, jak i intelektualnym, zapewniając, że nasza komunikacja jest tak dynamiczna i skoncentrowana na człowieku, jak świadczone przez nas usługi wyjaśnia Marcin Sobczyński, head of marketing w Grupie Raben.
Firma opublikowała 12 odcinków tej wciągającej serii, które już odbiła się szerokim echem wśród widzów, osiągając łącznie ponad 6 mln wyświetleń na samym YouTube.

Link do filmików

Jesteśmy podekscytowani pozytywną reakcją na Logistics Shorts”. Seria jest dostępna dla widzów na wszystkich 15 europejskich rynkach, na których mamy swoje oddziały, a tak duży odzew ze strony widzów jest dla nas bezsprzecznie najlepszą zachętą do rozwijania projektu mówi Svitlana Galas, specjalista ds. marketingu międzynarodowego w Grupie Raben.
Łącząc edukację z rozrywką, Logistics Shorts mają na celu demistyfikację logistyki i pokazanie istotnej pracy, jaką zespół Raben wykonuje każdego dnia, przy jednoczesnym zachowaniu lekkości i przystępności treści. W miarę rozwoju serii, Grupa Raben zaprasza wszystkich do przyłączenia się i odkrywania fascynującego świata logistyki widzianego oczami najmłodszych. Wszystkie odcinki są dostępne na kanale firmy na YouTube oraz na jej profilach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram i LinkedIn).

Źródło: Raben
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
Studio Patrzałek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY, OPINIE i RELACJE