Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość ciężarówki. System wspomagania ruszania pod górę przytrzymuje hamulec przez kilka sekund po zwolnieniu pedału hamulca, co ułatwia ruszanie na pochyłości. System LDWS/DDAW ostrzega o senności wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy ciężarówka zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system ISA rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością. Oferta dla Berto Polska (www.grupa-berto.pl) obejmuje nie tylko dostarczenie pojazdów, ale również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet i szkolenia z jazdy racjonalnej dla kierowców. Dostarczane pojazdy objęte są również 5-letnim kontraktem serwisowym Excellence.
Zabudowa pojazdu obejmuje windę samowyładowczą BAR BC 2000S4 o udźwigu 2000 kg, z dwoma Rollstopami na platformie oraz własnym zasilaniem z akumulatorów. Dzięki temu rozwiązaniu operacje załadunku i rozładunku staną się jeszcze bardziej efektywne i wygodne dla operatora. Agregaty Carrier Supra 850MT zapewniają odpowiednią temperaturę w komorze chłodniczej, natomiast rejestrator Data Cold 600 umożliwia precyzyjne monitorowanie warunków transportu. Przyczepy wyposażone zostaną w zaawansowane agregaty Carrier VECTOR HE 19 E - II MT, gwarantujące wielopoziomową kontrolę temperatury. Natomiast zabudowę chłodniczą dla podwozi będzie realizować firma Igloocar Dębica, znana z doskonałej jakości i długoletniego doświadczenia w branży.
Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska. Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala nam oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych. Każdego dnia firma wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów w całej Polsce. Jesteśmy obecni na 3 rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych. Dysponujemy różnymi punktami przeładunkowymi, co pozwala nam na organizowanie transportu wahadłowego, jak i lokalną dystrybucję. Nasza gama pojazdów pozwala zaspokoić różne potrzeby naszych klientów. Berto Polska zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa) powiedzieli Sylvain Cotin, dyrektor generalny Berto Polska i Mirosław Andrzejewski, wiceprezes Berto Kmtrans.
Jesteśmy przekonani, że uszyte na miarę potrzeb Berto Polska pojazdy spełnią swoje zadanie w codziennej logistyce firmy. Dodatkowo, wyposażenie pojazdów w zaawansowane systemy GSR stanowi ważny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa na drogach powiedział Jarosław Zwoliński, Key Account Manager Renault Trucks Polska.

Nowa seria Renault Trucks D i D-Wide
Źródło: Renault Trucks Polska