Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Polskie przejęcie i więcej punktów serwisowych dla ciężarówek

Utworzona: 2023-12-06


Volvo Trucks Polska przejmuje sieć czterech autoryzowanych warsztatów SJS Józef Skrzypa, w wyniku czego zwiększa swoją obecność na rynku serwisowym.

Nowa fuzja umacnia pozycję Volvo Trucks jako lidera w dziedzinie obsługi i utrzymania pojazdów ciężarowych. Wszystkie cztery punkty serwisowe SJS Józef Skrzypa, stały się częścią sieci własnych serwisów Volvo Trucks Polska i od 1 grudnia funkcjonują jako autoryzowane stacje Volvo Truck Center, zachowując charakter dwubrandowy, czyli dedykowany do obsługi Klientów Grupy Volvo: Volvo Trucks i Renault Trucks.

Globalny producent, oprócz dostarczania wysokiej klasy pojazdów ciężarowych, dba także o obsługę posprzedażową i serwisową swoich klientów. Teraz poszerza sieć serwisów własnych Grupy Volvo, osiągając tym samym imponującą liczbę – 13 lokalizacji. Volvo Trucks ściśle współpracuje także z 16 serwisami autoryzowanymi, które działają zgodnie z najwyższymi standardami, jakimi kieruje się Volvo Trucks. To krok naprzód w kierunku świadczenia jeszcze bardziej kompleksowej obsługi klienta i dostarczania najwyższej jakości usług serwisowych.

Od dziś, dotychczasowe punkty serwisowe SJS Skrzypa, stają się integralną częścią naszej własnej, rozszerzonej sieci Volvo Trucks Polska. To dla nas bardzo ważny moment, kolejny krok w dążeniu do dostarczania najwyższej jakości kompleksowych rozwiązań transportowych oraz usług obsługi posprzedażnej pojazdów ciężarowych naszym Klientom. Północno–zachodnia Polska, to dla nas region strategiczny. Od zawsze widzieliśmy na tych terenach potencjał sprzedażowy i ważność naszej obecności, zwiększonej zwłaszcza po wejściu w życie przepisów Pakietu Mobilności. Przejęte serwisy nie tylko poszerzą i podwyższą jakość oferowanej Klientom marek Volvo Trucks i Renault Trucks obsługi, ale także wprowadzą do „Rodziny Volvo” nowe talenty, doświadczenie i pasję. Wiedza i doświadczenie Zespołu, który do nas dołącza, to olbrzymi kapitał, który obiecujemy wykorzystać jak najlepiej. Przed nami staranny proces włączenia przejętych lokalizacji do naszej sieci i jak przy każdej tego typu zmianie, najważniejsze dla nas, to odpowiednio zarządzić emocjami Zespołów oraz wspólnie wprowadzić w tych punktach kulturę organizacyjną Volvo Trucks Polska. Kulturę opartą na współpracy, włączaniu, wzajemnym wpieraniu się oraz, co najważniejsze, centralizacji naszych działań wokół potrzeb i satysfakcji Klientów. Gorąco wierzymy, że następująca obecnie integracja otwiera nas na nowe możliwości, nową, lepszą obsługę Klientów rozwijających się wspólnie z nami, w dynamicznym środowisku transportu ciężarowego. Wiem, że RAZEM osiągniemy sukcesy i zrobimy kolejne kroki ku jeszcze bardziej innowacyjnej i efektywnej przyszłości Małgorzata Kulis, Dyrektor Zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Firma kontynuuje rozwijanie innowacyjnych rozwiązań, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów, jednocześnie budując trwałe relacje partnerskie na polskim rynku transportowym. Klienci Volvo Trucks mogą oczekiwać, że serwisy autoryzowane będą utrzymywały najwyższe standardy jakości i wydajności, które są charakterystyczne dla marki Volvo. Przejęcie sieci SJS Józef Skrzypa potwierdza zaangażowanie firmy w zapewnienie kompleksowej obsługi klienta na każdym etapie eksploatacji pojazdu.

Reprezentując „Najlepsze Miejsce Pracy”, jakim jest Volvo Trucks Polska, jesteśmy dumni z tworzenia atrakcyjnego i opartego na solidnych wartościach środowiska pracy. Nasi Pracownicy są obok Klientów, najważniejszym aktywem firmy, współtwórcami sukcesów jakie odnosimy, uczestniczą w codziennym życiu naszej społeczności i mają realny wpływ na pomysły, które wprowadzamy każdego roku w życie. Przejęcie 4 nowych punktów sprzedażowo serwisowych i ponad 100 nowych Pracowników, to dla nas nie tylko kwestia stworzenia nowych, efektywnych struktur organizacyjnych, ale przede wszystkim okazja do budowania jeszcze silniejszej i bardziej zintegrowanej Organizacji i ja traktuję to jako największy priorytet na nadchodzące miesiące komentuje Katarzyna Skorupka–Podziewska, Dyrektor People & Culture w Volvo Trucks.
O Sieci Volvo Truck Center w Polsce:
• 13 punktów serwisowych
• punkty serwisowe wykonują czynności w ramach Volvo Action Service
• serwisy świadczą szeroki zakres wysokiej jakości usług sprzedaży i serwisu samochodów ciężarowych i autobusów marki Volvo Trucks oraz Renault Trucks, w tym:
• o sprzedaż nowych i używanych samochodów ciężarowych Volvo Trucks
• o wykonywanie i obsługę napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych samochodów ciężarowych i autobusów Volvo Trucks
• o wykonywanie napraw i obsługa samochodów ciężarowych zasilanych gazem i elektrycznych Volvo Truck
• o wykonywanie napraw powypadkowych samochodów ciężarowych
• o dobór i sprzedaż oryginalnych części Volvo Trucks
• o sprzedaż kontraktów serwisowych oraz usług telematycznych Volvo Connect
• o naprawy i uzupełnianie układów klimatyzacji
• o montaż dodatkowego wyposażenia w pojazdach
• o sprzedaż i uzupełnianie czynnika AdBlue
• o doraźne naprawy naczep i zabudów
Źródło: Volvo Trucks Polska
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels