Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wszechstronny i oszczędny – w sam raz do miasta

Utworzona: 2024-01-03


Renault Trucks Master Red EDITION to nowa generacja samochodów dostawczych, która trafi na rynek w 2024 roku. Oferta obejmuje wiele wersji pojazdów wraz z fabrycznymi zabudowami, co podkreśla zaangażowanie producenta w dostarczanie rozwiązań dostosowanych do różnych potrzeb odbiorców.

Nowy model wyróżniają charakterystyczne dla marki elementy stylizacyjne. Osłona chłodnicy została ozdobiona czerwonym paskiem, na błotnikach pojawiły się oznaczenia "Red EDITION", a z tyłu pojazdu umieszczono charakterystyczną dla ciężarówek Renault Trucks tabliczkę. Zmiany widać także w kabinie. Czerwone pasy bezpieczeństwa oraz nowe obicia foteli i dywaniki podłogowe nadają wnętrzu wyjątkowego wyglądu.


Mastera w wersji elektrycznej E-Tech Red EDITION wyróżnia cicha praca oraz zerowa emisja CO2, co zapewnia mu nieograniczony dostęp do wszystkich stref miejskich. Aerodynamiczne nadwozie wpływa na znaczne zmniejszenie zużycia energii – nawet o 21% w porównaniu z pojazdem poprzedniej generacji. Wersje z akumulatorami o pojemności 40 kWh lub 87 kWh osiągają zasięg do 410 km wg cyklu WLTP.

Z kolei pojazdy w wersjach spalinowych są bardziej wydajne dzięki nowej rodzinie silnikowej, oferującej zmniejszoną emisję CO2 i moc w zakresie 150 do 170 KM. Nowa, dziewięciobiegowa automatyczna przekładnia oferuje lepsze osiągi i większą radość z jazdy w porównaniu z poprzedniczką. Dzięki zmniejszonemu promieniowi skrętu samochód ma optymalną zwrotność, co ułatwia manewrowanie w ciasnych przestrzeniach centrów miast.

Spersonalizowana oferta

Mastera Red EDITION wyróżnia wysoka adaptowalność do różnego typu działalności i liczne możliwości personalizacji. Samochód jest dostępny w kilku wersjach: podwozie z kabiną (L2, L3), platforma (L2, L3), furgon (L2H2, L3H2), furgon w wersji brygadowej (L2H2, L3H2) z dodatkowymi miejscami siedzącymi do przewozu osób. W ofercie fabrycznej znajdują się m.in. wywrotka i zabudowa w kształcie prostopadłościanu z ładownią o dużej kubaturze. Dostępne jest również dodatkowe wyposażenie w szerokim zakresie, aby sprostać wymaganiom przedstawicieli różnych branż. Auto jest fabrycznie dostosowane – mechanicznie i elektrycznie – do łatwego montażu zabudów i osprzętu.


Aby pojazd „uszyć na miarę” wprowadzono dodatkowo cztery opcjonalne pakiety:
• „dostawa” – dla ułatwienia operacji związanych z dostawami;
• „asystent parkowania” – ułatwiający manewrowanie w centrach miast;
• „ładowność” – mający na celu zoptymalizowanie przestrzeni ładunkowej,
• „wspomaganie kierowcy” – zmierzający do maksymalizacji bezpieczeństwa zarówno kierowców, jak i innych użytkowników dróg.

Funkcje komfortu i bezpieczeństwa

Model w wersji spalinowej i elektrycznej wyposażony jest w standardzie w rozwiązania zwiększające komfort jazdy, takie jak: deska rozdzielcza zwrócona do kierowcy, dodatkowy wyświetlacz o przekątnej 10,1 cala, ładowarka indukcyjna i bezprzewodową kompatybilność z Apple CarPlay i Android Auto, dostęp do usług Google, automatyczna klimatyzacja i liczne schowki. Seria E-Tech jest wyposażona w standardzie w cyfrowy zestaw wskaźników.


Systemy wspomagania kierowcy (ADAS) zwiększają bezpieczeństwo i komfort jazdy: adaptacyjny tempomat z ogranicznikiem prędkości, czujniki parkowania (tylne, przednie i boczne) z kamerą cofania, asystent pasa ruchu, funkcja ostrzegania o martwym polu i system rozpoznawania znaków drogowych.

Usługi zapewniają wydajność i dyspozycyjność pojazdów

Oferta obejmuje nie tylko samochód, ale i wspierające jego pracę usługi. Spersonalizowany, elastyczny plan obsługi serwisowej pozwala na efektywne zaplanowanie przeglądów oraz koordynację czynności obsługowych, co gwarantuje optymalną dostępność pojazdu (europejska sieć serwisowa Renault Trucks obejmuje ok. 1400 stacji). Kierowca może kontrolować stan pojazdu za pośrednictwem dedykowanej aplikacji. Wersję E-Tech wspierają usługi przygotowane dla pojazdów elektrycznych, takie jak kontrola, instalacja i obsługa urządzeń do ładowania, a także programowanie i monitorowanie ładowania pojazdów. Natomiast Renault Trucks Financial Services proponuje liczne pakiety finansowania i ubezpieczenia.

E-Tech Master RED Edition – podstawowe dane techniczne

• masa całkowita: do 4 t
• ładowność: do 1600 kg (podwozie w klasie 3,5 t – z kabiną bez zabudowy)
• pojemność paletowa ładowni: do 5 europalet
• silnik elektryczny: moc maksymalna 105 kW, maks. moment obrotowy 300 Nm
• akumulatory: do 87 kWh
• zasięg: do 400 km przy maksymalnej prędkości 90 km/h
• czas ładowania: od 15% do 80% w 40 minut (130 kWh)
• maksymalna masa przyczepy: 2,5 t

Źródło: Renault Trucks
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels