W ramach projektu Papaya New Directors powstała seria 3 spotów zachęcających do wymiany tego pierwszego, niedoskonałego auta na takie, które pozwoli odczuwać większą przyjemność z jazdy i wygody związanej z posiadaniem samochodu. Spoty można obejrzeć na kanale OTOMOTO na YouTube: "Tort", "Bajka" i "Klapa". Reżyserem każdego jest Wojciech Barczuk. Twórca wyróżnia się w swoich projektach autentycznością, komizmem i absurdem. Stworzone przez Barczuka światy, sytuacje i subtelności tworzą niepodrabialny klimat, który idealnie wpisuje się w lekki i żartobliwy charakter kampanii.
W każdym ze spotów OTOMOTO poznajemy bohaterów w niezwiązanych z motoryzacją okolicznościach - widzimy ojca usypiającego dziecko, nauczycielkę muzyki podczas lekcji pianina i młodą parę podczas ich przyjęcia weselnego. Sielskie okoliczności za każdym razem zakłócają jednak, zapisane w pamięci mięśniowej, nawyki związane z użytkowaniem ich niedoskonałych, pierwszych samochodów. Sposobem na ich pozbycie się jest wymiana samochodu - na taki, w którym drzwi nie będą się zacinać, bagażnik łatwo się domknie, a skrzynia biegów będzie działać płynnie.
Po raz pierwszy w kampanii OTOMOTO zwracamy się bezpośrednio do młodych kierowców. Zależy nam, żeby zmienić wyobrażenie o pierwszym samochodzie, jako o tym, z którym muszą wiązać się problemy. Samochód powinien być w pełni sprawny - także w zakresie związanym z domykaniem drzwi. Nasza kampania oparta jest na komediowym koncepcie, który - mamy nadzieję - przykuje uwagę młodszych odbiorców, ale tak naprawdę dotykamy poważnego problemu. Wybierając sprawny samochód dbamy przede wszystkim o bezpieczeństwo nasze i naszych pasażerów. Znajdując oferty na OTOMOTO można jeszcze przed zakupem dokładnie sprawdzić jego stan techniczny - by nie mierzyć się później z wadami pojazdu mówi Artur Wyrzykowski, Senior Brand Manager, OTOMOTO.