XPO oferuje już usługę umożliwiającą komunikację za pośrednictwem WhatsApp, dzięki której klienci mogą w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia, a także informacje o pojeździe i kierowcy, który zrealizuje dostawę. Dzięki najnowszej innowacji, komunikacja z klientem została znacznie ulepszona. Teraz chatbot automatycznie dzwoni do odbiorcy gdy kierowca wyrusza w trasę do końcowego punktu dostawy. Gdy system otrzymuje powiadomienie o rozpoczęciu dostawy, sprawdza trasę w Google Maps, oblicza, ile czasu zajmie podróż, a następnie dzwoni, aby poinformować odbiorcę o dokładnym czasie dostawy.
Opracowany przez XPO system umożliwia klientowi wydawanie słownych poleceń, np. aby chatbot powtórzył wiadomość lub anulował dostawę w danym terminie. W takim przypadku przewoźnik otrzymuje powiadomienie, że odbiorcy nie będzie w domu, unikając w ten sposób niepotrzebnej podróży.
XPO oferuje usługi przewozu ładunków całopojazdowych, ładunków częściowych, paletowanych i dostaw na ostatniej mili. Firma dostosowuje swoje rozwiązania do specyficznych potrzeb swoich klientów z różnych sektorów przemysłowych i konsumenckich.
Źródło: XPO
Utworzona: 2023-05-29