REKLAMA

Ile masz czasu na ubieganie się o zwrot kaucji i salda z systemu viaTOLL?
Utworzona: 2021-10-12

12 miesięcy - tyle masz czasu na złożenie wniosku o zwrot kaucji/salda z systemu viaTOLL od momentu jego wygaszenia, tj. ostateczny termin złożenia wniosku przypada na 30 września 2022 r. Po tym terminie środki zostaną przekazane na Krajowy Fundusz Drogowy.

Poniżej krótka instrukcja, co trzeba zrobić, żeby wyrejestrować się z viaTOLL.

Jeżeli chcesz odzyskać zwrot kaucji za urządzenie lub środki z salda umowy viaTOLL na konto bankowe prześlij podpisany formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej) oraz zdjęcie OBU obrazujące jego kod kreskowy na adres kontakt@etoll.gov.pl, aby uzyskać zwrot kaucji za urządzenie. Co istotne, na jednym formularzu możesz dopisać dowolną liczbę urządzeń. Ponadto, prześlij podpisany formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej) na adres kontakt@etoll.gov.pl z dyspozycją zwrotu środków znajdujących się na umowie viaTOLL na wskazany rachunek bankowy.

Formularz reklamacyjny viaTOLL

Jeżeli chcesz przeksięgować środki z konta viaTOLL na konto rozliczeniowe w systemie e-TOLL (musisz już posiadać konto w e-TOLL) prześlij na adres kontakt@etoll.gov.pl podpisany formularz przeksięgowania środków z viaTOLL do e-TOLL (do pobrania poniżej) i dołącz zdjęcie OBU obrazujące jego kod kreskowy (w przypadku przeksięgowania kaucji) lub złóż bezpośrednio w Miejscu Obsługi Klienta e-TOLL dyspozycję zwrotu środków, dołączając podpisany formularz przeksięgowania środków z viaTOLL do e-TOLL (do pobrania poniżej).

Pamiętaj! W MOK e-TOLL nie możesz zwrócić OBU w celu odzyskania kaucji.

Formularz przeksięgowania środków z viaTOLL do e-TOLL

Warto wspomnieć, że od 1 października 2021 r. szef Krajowej Administracji Skarbowej nie przyjmuje urządzeń pokładowych viaBOX, zwroty kaucji będą realizowane na podstawie formularza reklamacyjnego oraz zdjęcia w/w urządzenia.

Źródło: etoll.gov.pl
Do ulubionych
Photo by Josh Hild from Pexels