Aby wspierać proces naszej cyfrowej transformacji, potrzebowaliśmy rozwiązań do zarządzania transportem i magazynowaniem, które pomogą zaspokoić potrzeby naszych klientów, stojących przed złożonymi wyzwaniami logistycznymi. Wybierając Blue Yonder, nie tylko będziemy w stanie obsłużyć naszych obecnych klientów i sprostać stawianym wyzwaniom, ale także będziemy mogli przyspieszyć i rozwijać naszą działalność poprzez istniejące i nowe piony, tym samym dywersyfikując ofertę i docierając na nowe rynki mówi Sophie Baudoux, Executive Vice President of Information Systems, GEFCO.
Dzięki wdrożeniu oraz integracji systemów TMS i WMS firmy Blue Yonder, opartych na platformie Microsoft Azure, GEFCO przekształci swoje operacje transportowe poprzez szybkie i wydajne zarządzanie kompleksowymi procesami biznesowymi, od modelowania po planowanie i realizację. System TMS dostarczy GEFCO wgląd w operacje logistyki wejścia (inbound) i wyjścia (outbound) oraz narzędzia do współpracy z dostawcami i przewoźnikami. Z kolei dzięki systemowi WMS GEFCO zwiększy elastyczność, reagowanie w czasie rzeczywistym, terminowość i pełną wydajność oraz umiejętność zarządzania złożonymi operacjami magazynowymi.
Wybierając nasze systemy TMS i WMS oparte na modelu SaaS, jesteśmy przekonani, że GEFCO będzie mogło efektywnie rozwijać swoją działalność i przygotować się na przyszłość. Jesteśmy dumni z obecności GEFCO, światowego lidera w swojej branży, na naszej stale rosnącej liście globalnych klientów 3PL/4PL podkreśla Johan Reventberg, President, EMEA z Blue Yonder.
Źródło: GEFCO w Polsce