Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nowe przyczepy pod nadwozia wymienne

Utworzona: 2021-01-28


Do oferty firmy Schmitz Cargobull trafiły nowe przyczepy A.WF i Z.WF pod krótkie nadwozia wymienne ze sztywnymi ścianami, a także nadwozie wymienne W.BO, stanowiące efektywne rozwiązanie multimodalne.

Transport multimodalny ładunków drobnicowych odgrywa w Europie coraz ważniejszą rolę w wyniku rosnącego natężenia ruchu drogowego, związanej z nim emisji dwutlenku węgla oraz ze względu na wymagania firm w zakresie logistyki przyjaznej dla środowiska. W związku z tym producenci pojazdów muszą zapewnić możliwość szybkiego i bezpiecznego przenoszenia ładunku ze środków transportu drogowego na kolejowy.


Jednym z takich producentów jest Schmitz Cargobull, który oferuje nowe przyczepy A.WF i Z.WF pod krótkie kontenery wymienne oraz nowe nadwozie wymienne W.BO. Produkty powstały dzięki zastosowaniu sprawdzonego systemu modułowego. Zostały zaprojektowane i wyprodukowane w zakładzie w Michalovcach na Słowacji. Nadwozie wymienne W.BO zostało wyprodukowane na zamówienie firmy Kerex specjalizującej się w produkcji przyczep.


Przyczepy wyróżniają się prostą i solidną konstrukcją. Są wystarczająco trwałe i odpowiednio wyposażone, aby wytrzymać obciążenia powstające podczas operacji wymiany nadwozi oraz umożliwić ekonomiczną obsługę kontenerów. Opcjonalnie dostępne są podwozia po cynkowaniu ogniowym, co zapewnia zwiększoną ochronę antykorozyjną. Wszystkie ocynkowane części podwozia objęte są 10-letnią gwarancją.

Przyczepy A.WF i Z.WF (ta druga ma dwie osie umieszczone centralnie) zostały zaprojektowane i przetestowane pod kątem realizacji różnych zadań transportowych. Można je wykorzystywać do przewożenia kontenerów 20-stopowych i nadwozi wymiennych wyposażonych w znormalizowane mocowania kontenerowe ISO. Ładowność pojazdów wynosi do 14,5 tony.

Kontenerowe nadwozie wymienne W.BO do transportu ładunków suchych to nowy produkt w ofercie Schmitz Cargobull. Stalowa skrzynia ma gładkie ściany, a producent oferuje szeroki zakres opcji wyposażenia, takich jak system piętrowego załadunku, drzwi rolowane lub standardowy system z zamykaniem na klucz.

Niemiecki producent ma w ofercie trzy modele stalowych nadwozi wymiennych, które są przeznaczone do realizacji różnych zadań transportowych. Dostępne są wersje o długości 7,45 m ze ścianami gładkimi lub z blachy trapezowej, a także o dł. 7,82 m z gładkimi ścianami.

Źródło: Schmitz Cargobull
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
PST OST SPED SP. Z O.O.


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels