Utworzona: 2020-02-11
W marcu 2019 roku Polska przegrała spór z Komisją Europejską przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej w Luksemburgu. Zgodnie z tym wyrokiem wszystkie drogi publiczne w Polsce powinny dopuszczać ruch ciężarówek o nacisku pojedynczej osi napędowej do 11,5 tony. Ministerstwo Infrastruktury ma jednak inny plan.
W marcu 2019 roku Polska przegrała spór z Komisją Europejską przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej w Luksemburgu. Zgodnie z tym wyrokiem wszystkie drogi publiczne w Polsce powinny dopuszczać ruch ciężarówek o nacisku pojedynczej osi napędowej do 11,5 tony. Ministerstwo Infrastruktury ma jednak inny plan.
Komentarze (4)
~Cccc 5 lat temu | Pozostaje jeszcze żeby czarni w sukienkach karali za brak poświęcenia auta, bo tak każe jedyna słuszna partia. Poprostu paranoja |
~doswiadczony 5 lat temu | a najfajniejsze ze beda mogli stawiac zakazy dla drog alternatywnych dla platnych autostrad. jak np A2 kulczykowa. nie wiadomo skad cena za 1km, ale to co tam sie wyprawia to dopiero paranoja. i zadnej opcji objazdu bo wsazedzie zakazy |
~kierowca 5 lat temu | No mieli jakim sqwysynom dać takie uprawnienia. Teraz się zacznie. |
~Kiero Łomża 5 lat temu | Straż miejska to wiesniaki i odzutki co wyżej się nie mogli dostać. Znałem takiego jednego alkoholika co nigdzie go nie chcieli przyjąć to do straży wiejskiej go wsadzili i wojsko szybko mu załatwili i wszystko się dało radę zrobić jak są znajomości i kasa. Ale jakby stali na przejściach przy Szkole to wielki szacun |
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.