ID: 92216
SCANIA R440 R400 XPI bez adblue opinie
ID: 92216
ID: 92216
Poszukuje informacji na temat scani jak w temacie od uzytkowników tego samochodu.
Jakie spalanie jest takiej scani pełno-pełno pełno-pusto po kraju jak to sie przekłada na moc. Wrazliwe na paliwo (polskie) Zastanawiam sie nad kupnem jednak chcaiłbym przeczytac wasze opinie jednak fani scani niech sie nie wypowiadaja bo najczesciej to zielonego pojecia o samochodach nie maja. Z góry dzieki
Poszukuje informacji na temat scani jak w temacie od uzytkowników tego samochodu.
Jakie spalanie jest takiej scani pełno-pełno pełno-pusto po kraju jak to sie przekłada na moc. Wrazliwe na paliwo (polskie) Zastanawiam sie nad kupnem jednak chcaiłbym przeczytac wasze opinie jednak fani scani niech sie nie wypowiadaja bo najczesciej to zielonego pojecia o samochodach nie maja. Z góry dzieki
~Tomi*.59.72.249
*.59.72.249
Posty (21)
~SCANI | Witam koledzy mam problem z r 420 2005 r jest słaba a pali na poziomie 36-41L/100km jeżdżę sam ciągam średnio 23t. próby stylu jazdy już były delikatnie i do dechy mizerny rezultat Proszę o pomoc bo mechanicy rozkładają ręce | |||
~Scaniowiec | W R 420 na spalanie ma wpływ filtr powietrza ( powinien być taki jaki zakładają w serwisie ) | |||
~KAROL | SCANI ODEZWIJ SIE MOZE CI POMOGE A NAWET NA STO PROCENT DAM CI RADE LUB ZADZWON 508184362 | |||
~niezalog_operatorska kanki | ~KAROL- SCANI przez rok to się chyba uporał z usterką | |||
kristrucking
| Jeśli Scania to tylko z adblue reszta to złom Każdy dobry serwisowy mechanik nie wymieniacz częsci ci to powie. Porównaj sobie ceny samochodów tych z adblue i tych bez odpowiedz nasunie ci się sama. | |||
kristrucking
| Oczywiscie silnik V8 reszta ma takie coś zamontowane żeby tylko było w czym zmieniać olej | |||
~logan | scania r 400 xpi srednie spalanie 27 litry niezle autko nie narzekam wcześniej jezdzilem dafem 460 to powiem ze scania lepiej się zbiera | |||
~Paweł | Witam mam jedną taka skanie R440 bez adblue auto ma 500tys km mam je od nowości auto chodzi jak narazie bardzo ładnie spalanie między 29-33 pod chłodnia niemcy -anglia jedyna wada w moim aucie to egr był wymieniany 2 razy ale na gwarancji i teraz ostatnio przetarała sie wiązka kabli od egr 250euro w niemczech tankować i śmigać. Jak na moje auto nie jest wcale czułe na jakość paliwa osobiście tankuje te auto tylko na unii nie wiem jak by było na paliwe z PL pozdrawiam Paweł | |||
~szyderca | Paweł, a co to za auta ta "skania"? ?? | |||
~Paweł | O sorry faktyczne SCANIA ale wiadomo co chodzi | |||
~Paweł | Do JUNIOR odnośnie braku mocy w Scani r440 przed turbiną jest moduł który czymś tam steruje i on ma podłączoną wiązkę kabli niech elektryk sprawdzi czy ta wiązka się nigdzie nie przetarła. U mnie było to samo w polsce nasi fachowcy nie mogli dojść do ładu a u niemca 3h i auto śmiga | |||
~Krystian | Mam taka Scanie R440 rok 2010, co wyjazd jakas *la, ktora wkurza to usterka visco, usterka pompy paliwowej (dokladnie jakis zawor w pompie) , usterka webasta, usterka zamka schowka, usterka ukladu widocznosci (padl przekaznik) usterka czujnika skrzyni, usterka intercoolera itd. Zaznaczam ze auto jest kupione z serwisu Scania z org przebiegiem 520 000 km. Spalanie 32-34/100 km tez szalu nie robi. Osobiscie nie kupie juz zadnej Scanii drugi raz. | |||
~maro | krystian wybrałeś zły silnik, mogłeś kupić 420 z ad blue, miałbyś spokój i mniejsze spalanie. | |||
~frajer | Kuuupa... Jeżdżę taką Scanią R400 XPI. 2009r Szkoda tylko kierowcy, gdyż po tylu usterkach co w niej występują i dużych nakładach finansowych naprawiając je, co daje efekt tymczasowy, co sprawia, ze kierowca psuje. Serwisy marnie obsługują te silniki. Naprawa polega jedynie na wymianie części. W ciągu miesiąca zaliczyła trzy serwisy w PL. Co serwis, to lepszy. Częsci bardzo drogie!!! ta która kjeżdżę posiada przebieg 720000 km. Pozdr | |||
~frajer | Robiłem 440xpi bez adblue, i ja tego silnika nie chcę widzieć nigdy więcej na oczy :!: Auto trafiło do mnie po remoncie silnika w ASO scania, w którym przemilczę, padła pompa paliwa i porcelana z tłoczków trafiła do oleju porysowała wszystko. Auto po naprawie nie miało mocy, pobierało olej. Zdiagnozowałem łopatki turbiny ocierające się o obudowe :shock: Pewna firma podjęła się regeneracji tej turbosprężarki za 4kpln, zamontowałem. Poszła w robote, po 200km urwała się klapa na wydechu (sterująca zmienną geometrią turbiny. Tym razem nowa turbina, która kosztuje bagatelka 11tyś zł... Ale auto dalej było mułowate, podniosłem głowice, i byłem w szoku, przez zawory ropa się przelewała... a tuleja na 2 cylindrze była porysowana, i wszystkie po wyjęciu były przegrzane. Wszystko było nowe, miało z 1500km przebiegu, tuleje w tym silniku nie są honowane, tylko plazmowane, i cholernie drogie. Kolejny remont, zostały założone wszystkie tłoki, tuleje nowe, zrobione glowice i wymieniony 4 wtryskiwacz. Moc wróciła ale na 4tyś 8 litrów oleju, z odmy parowóz... Po tym wszystkim, nie otrzymałem wynagrodzenia za robote, w sumie auto było w dalszym ciągu nie sprawne, następnie walczył z nim jeszcze jeden autoryzowany serwis po czym właściciel stracił nerwy i sprzedał klamota na białoruś... Jaka kolwiek usterka tego motoru liczona jest w tysiącach, poza tym nikt tego nie potrafi serwisować, naprawdę okropnie dziwna i zagmatwana jednostka napędowa... | |||
Łysyjunior
| lepiej kup 420 KM ! | |||
vashpan
| Moja R440 jest z 2010r jest z drugiej ręki, jest polskiego pochodzenia, ma nakręcone prawie 700tys. jeździ nie psuje się i jestem zadowolony z tego samochodu. Dodam, że od samego początku była serwisowana w ASO, kupiona w salonie Scania w zeszłym roku z roczną gwarancją, jako 5-cio letnie auto. Te samochody nie są takie złe jak tu piszecie, trzeba robić wymiany na czas i do baku nie lać dziadostwa. A ostatnio spotkałem się na załadunku z Czechem, miał taką samą Scanię z tego samego rocznika jeździła na podwójnej obsadzie Czechy-Hiszpania miała stuknięte 1 300 000 i jeździ bezawaryjnie. Oczywiste jest, że jak auto jest niepewne i było serwisowane w szopie u kolegi Zbycha ( ja bym nie chciał takim jeździć) czy to Scania czy Mercedes, to nie znasz dnia ani godziny kiedy będzie kaput. | |||
~andreas | moja 400xpi srednio PL-D zajefajnie chodzi pali od 22, 5 do 27 | |||
~Staszek | Witam Scania r440 2010r wszystko było ok od pewnego czasu jest słaba i dużo pali na serwisie żadnych błędów mówią że wszystko ok. Ktoś miał taki problem?pozdrawiam | |||
~Ambrozy | A doloty do EGR w miarę szczelne? Jeśli nie, to trzeba wyżej obroty kręcić żeby coś chciała jechać i chla paliwo. | |||
~Prpblem | Witam jezdze scania G400 ladunki 24t trasy krotkie srednie spalanie wychodzi 38-39l juz nie daje rady z pracodawca twierdzi ze to wina kierowcy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.