ID: 84678
Nowy Renault Master 125km i 150km OPINIE
ID: 84678
ID: 84678
Nowy Renault Master 125km i 150km prosze o opinie, jakie spalania w jakich przedziach i przy jakich wymiarach, chodzi mi głownie o plandeczki
Z góry dziekuje
Nowy Renault Master 125km i 150km prosze o opinie, jakie spalania w jakich przedziach i przy jakich wymiarach, chodzi mi głownie o plandeczki
Z góry dziekuje
~użytkownik_*.dynamic.chello.pl
*.dynamic.chello.pl
Posty (64)
~piotrek | Wyjmij szkło. tam będą śruby w środku chyba 3, powinno się poluzować do tego stopnia że wyjdzie kierunek. powodzonka | |||
POSTERzalogowany
| Dzięki. Będę cudował jak przyjdzie paczuszka z kierunkiem. | |||
~Dawid | Witam. Mam renault master z rocznika 2007 od tygodnia nie działają wentylatory powietrza. 1, 2, 3 nie działa a czwarty zakres regulacji działa co o może byc? | |||
~sobota | Nowy master wyświetla komunikat drzwi otwarte po otworzeniu i zamknięciu drzwi (kierowcy) komunikat gaśnie ale nie na długo. Trochę to denerwuje gdzie szukać przyczyny gdzie jest jakiś czujnik od drzwi na pierwszy rzut oka nic nie widać. | |||
~marcin | rezystor oporowy. Dostep pod szafka pasazera- łatwy dostęp | |||
mareq776
| lampkę kierunkowskazu w lusterku odkręcam malutkim gwiazdkowym, najpierw delikatnie popychając dół lusterka do przodu ( na dole oprawy jest śróbka, która trzyma oprawkę kierunku). | |||
~zet | A jak jest z awaryjnością mastera III do II, czy ma ktoś jakies swoje doswiadczenia w tej materii? A trwałośc głównych podzespołów, sprzęgło, wtryski turbina? | |||
~Darek | Ma Mastera III chłodnie 2. 3 125 km pali mi około 12 litrów mam pytanie one tak dużo palą? | |||
jacek-kuba
| Master plandeka 8 ep średnie spalanie z ostatnich 25tys km 10. 18l jazda z prędkością 90-100km/h w tym ok 3 tys km na maxa. Jazda na tempomacie-wiadomo, że bez-można jeszcze to zużycie ograniczyć. Reasumując to ok 1. 5l mniej niż Fiatem czy podobnym 180PS Ta różnica to minimum 1000zł miesięcznie w kieszeni. | |||
~kusy | To samo co napisał sobota. Wyświetla komunikat drzwi otwarte mimo to że są zamknięte po otworzeniu i zamknięciu komunikat gaśnie ale też nie zawsze. Gdzie szukać przyczyny? Marcin napisał że rezystor oporowy? O którą szafkę chodzi? | |||
~kusy | Nikt nie ma pojęcia co z fantem jak wyżej? | |||
~impreza | Zakładał ktoś do mastera trzeciej generacji jakieś dodatkowe nagłośnienie? ?? Jeśli tak to jakiej mocy i czy radio zostało fabryczne? | |||
~_adams_ | Panowie, szukam mastera plandeki 8p na kraj 150KM ze starszej generacji (2006-2009). Nie bardzo wiem jaki to silnik? Iveco czy renault? I jaką ma pojemność? 2. 3 czy 2. 5? "kusy" - ten rezystor tyczy usterki nawiewu, a nie drzwi. Zdaje mi się... | |||
~_adams_ | Trochę poszukałem. Najlepiej 2. 3. A co z silnikiem 2. 5 140KM? Kupa czy ok? | |||
~KDiK Financial | KdiK Financial Sp. z o. o. - jesteśmy firmą należącą do grupy KDiK Sp. z o. o. Centrum Obsługi Przedsiębiorczości. Celem grupy KdiK jest wsparcie Klientów w kompleksowym i efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dzięki sukcesywnej współpracy z Get In Leasing KDiK Financial Sp. z o. o. proponuje tanią i elastyczną ofertę leasingową dopasowaną do profilu Państwa firmy. Leasing to nowoczesna i efektywna ekonomicznie forma finansowania inwestycji, nie wymagającą angażowania dużych środków własnych. Skorzystaj z oferty leasingowej dostosowanej do swoich potrzeb: 1. Przyjazne i uproszczone procedury, 2. Minimum formalności, 3. Elastyczny harmonogram spłat, 4. Możliwość negocjacji warunków 5. Profesjonalna i szybka obsługa 6. Opłata wstępna od 1% 7. Okres leasingu do 84 m-cy W ofercie: - Leasing finansowy, - Leasing operacyjny, - Leasing "Na Start", - Leasing zwrotny, - Kredyty i pożyczki samochodowe ZAP RASZAM DO WSPÓŁPRACY tel: 667 986 716 e-mail: wojciech. kolodziuk@kdikfinanc ial. pl | |||
~MASTER | MASTER 150KM 2008R ŚREDNIE SPALANIE OK 10L/100KM | |||
~poter | Witam, Mam w firmie kilkanaście busow, z czego jeden ducato 180 ps, dwa sprintery 316, a reszta to mastery II i III generacji. Jestem z renowek bardzo zadowolony. Zywotnosc silnikow to bite 500 tys. Z zadnym nie miałem poważniejszych problemów. Spalanie nowych masterow większe niż w starszych wersjach, ale jak ktoś ma wybierac to w trzeciej generacji polecam 150 ps. 125 ps nadaje się wlasciwie do miasta, a w trasie do 130 km/h pali więcej niż 150 ps | |||
~Mirek | Niekoniecznie najlepszy to rocznik 2007 do 2011. Kupiłem w ://renault-tandem. pl rocznik 2013 i nie narzekam. Nie mam z nim najmniejszych problemów. | |||
~Nie lubię aut na F | Panowie nie opowiadajcie bzdur że Master z plandeka pali 8-9 litrów. Jeżdzę w zakresach od 90-120 momentami 130 na godzinę i dochodzi do 13 litrów na setkę | |||
~rwawro | kupiłem mastera 150km 2007r na trasie bez załadunku do 90km/h 6, 4l !!! z załadunkiem na max. do 90km 7, 3l, przy 120-140km/h 8, 4l !! nie wiem jak reszta ponieważ mam go dopiero 3 miesiące ale mam problem ze sprzęgłem 2 masa - przy ruszniu trzęsie i grzechocze ale na zimnym silniku chodzi super -co to? ?? | |||
~cez | Na temat mastera. Dostałem swoja masterkę w lutym do tej pory nakręciłęm już nia 111tyś km, . Pierwsza usterka 40 tyś km wymiana lożyska przedniego kompletnie rozwalone. Plandeka 10pal spalanie na poziomie 14-15 litrów, nic po niżej co do mocy tego auta nie chce sie wypowiadac, lipa totalna. | |||
~soniak | To jest auto do roboty a nie na wyścigi... 15 litrów... to Tyś geniusz normalnie:) :) Master i tylko Master - to są woły robocze!!! Masterki z starymi dziobami 2009-2010 150 kucy - palą do 11 litrów latając do 110 km/h. Nowe Majstery - palą teraz po zmianie kierowców 2, 3 125 kucy rekord 10, 3 a max jaki teraz mamy to 11, 3 - kaganiec do 110 km/h. Jaki kierowca - takie spalanie | |||
~szofer | Jak się płaci kierowcy 2tyś za trzy tygodnie w trasie to potem nie dziwota że auta palą po 15 litrów. Macie co chcieliście. Tylko złodziej zgadza się na takie waruni bo dorobi na paliwie. | |||
~zet | A czy ktoś juz gania nowym sportowym masterem biturbo? Jak tendencja modernizacji silników się utrzyma, to nie trzeba bedzie wprowadzac zadnych zakazów żeby wygonic busy z miedzynarodówki. Koszty napraw to zrobią... | |||
~driver | Witam! Spalanie Master 4 r. 2012 125 KM do 110 KM/H - 9, 1 do 9, 5. załadunek ok 300kg. | |||
~dziadek | zrobiłem Masterem 125, 600 tys km. zero problemów. naprawy eksplatacyjne, i koniec. prawda pod góre trzeba bieg w dół, i ogień. spalanie, 13 litrów. tylko właśćicielom firm, auta palą 11. sprzęt, nie do za... bania. polecam. | |||
~turus | Witam! :) MAm problem ze swoim Masterkiem. poranne odpalanie wyglada w ten sposob ze: odpala prawie ze odrazu ale nie reaguje na gaz i po 1-2sek gasnie. tak okolo 5-10razy trzeba powtórzyć i dopiero zaczyna pracowac silnik. co to moze byc? ; / | |||
~nowy | Egr u mnie to samo było wymiana Egr i po sprawie | |||
~waldek | Uźytkujenowego 165KM mastera. Co do wad tryb eco dziala w plusowych tmp, aku jest akumulatorem w technologii AGM (NIE WOLNO ICH LADOWAC ZWYKLYM PROSTOWNIKIEM). Pada aku placisz za doladowanie 50 zl (Warszawa) | |||
jacek-kuba
| Możesz ładować-chodzi jedynie o to, że max 14, 7V więc albo masz ogranicznik, regulację ew minimalny prąd i raz na pół dnia sprawdzasz napięcie. Jak pali to auto w stosunku do 150? Napisz jak możesz, jakie różnice zauważasz -jeżeli jeździłeś z poprzednim silnikiem-mam na myśli motor, zawieszenie, układ kierowniczy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz