Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Kampania obywatelska "Tiry na tory"

ID: 81602


Wielkie ciężarówki niszczą drogi - uważają przedstawiciele Instytutu Spraw Obywatelskich i zachęcają do wsparcia kampanii społecznej pod hasłem „ Tiry na tory”. Przewozem ciężarówek miałoby się zająć Biuro Intermodalne w spółce kolejowej PKP Cargo Speed. Co wy na to?

Posty (42)

g-a
Jak przyjdą do kogokolwiek po granty ( kasę) to powinni usłyszeć proste pytania. Od kiedy "działacie" i jakie są efekty tych działań? Kilka "protestów" gdzieś tam na chodnikach i pisanie bzdur w internecie do nich nie zalicza się. Podejrzewam że działacze po czymś takim dostaną czkawki.
~Mundry
Tiry na drony!!!
~Obywatel
Jestem ZA !!! zakaz jazdy w dzień dla tych śmierdzieli i zawalidróg powinien być.

-1

g-a
Za tydzień dwa odbyłaby się ostatnia walka na kije i kamienie o ostatnią puszkę konserw w markecie.

1

~Tyfer
Tiry na tory to jest mokry sen ZSSR Unia Europejska. Marzy im się transport itermidalny.
Obecnie 2/3 towarów jest przewożona od drzwi do drzwi ponieważ jest to tanie i proste.
~Tyfer
Nie jest prawdą że transport drogowy jest jakiś mega nieeko.

Bardziej nie eko jest budownictwo a najbardziej ze wszystkich... rolnictwo + melioracja.

Osuszanie terenu, czyli terrafirmowanie pod człowieka i jego i inwentarz jest głównym problemem dla "zielonych", lewicy its. ? ??
~Tyfer
Nie chciałbym dozyc czasow kiedy całe tereny będą zamieniane w ugory. Resztki ludności dawnych wiosek będą przesiedlane do miast, miasteczka scalane,
Będą tworzone szcztuvxne bagna, bo melioracja będzie zasypywana.

Ledziom będzie demonizować się transport, przemieszczanie się, niezależnośc. Będzie się strasztło ludzi niemożnością egzystencji bez "komuny" że woda zatruta, powietrze. Że trzeba być podłączonym do sieci do ścieków.

Tak się śmiejecie ze swawojek, a one w końcu w mroźnej zimie nie zamarzają i są praktycznie bezobsługowe czytaj oznaką niezależności. Co prawda niezależność jest prymitywna, mało wygodna ale swoja i prosta!

Młode pokolenie nie wie co to wolność.
~Tyfer
Przeniesienie znacznej części transportu na "czarną dziurę" taboru kolejowego oznacza utratę niezależności przez jednostkę, spadek jakości życia dla przeciętnej jednostki tam gdzie kolej nie dochodzi, wzrost kosztów transportu dla jednostki z jednoczesnym spadkiem jakości życia, czyli koniec indywidualnych rekreacyjnych wypadów poza miasto.
Żeby opuścić miasto lub żeby podróżować będzie trzeba mieć ważne paszporty zdrowotne.

Choroba będzie oznaczał przejęcie dobytku przez wspólnotę, czytaj przytułek.

-1

~Roman
A może co więcej? Śmiało nie wstydź się.
~kumidan
Bu ha ha:)
~jacek-kuba
A ha iiiiihhhaa ha
~Tyfer
Coś więcej? Paszporty zdrowotne przyjęły się. Sami się kłuliscie żeby mieć ważny kod QR, coś więcej?

-1

~Tyfer
Hahaha.

Ciekawe czy nasze dzieci (kto nie ma to ma pecha, bo zdrowie nie jest wieczne) będą tak tęsknić za autami spalinowymi jak nasi dziadkowie za końmi.
~Tyfer
Widzę że miastowe rureczki oderwane od życia minusuja fakt że redukcja emisji CO2 oznacza spadek jakości życia, biorąc pod uwagę obecne standardy.

Widzę że ci niektórym trudno przyjąć info że kolej to finansowa "czarna dziura" system wymaga ciągłego nadzoru, jest mega kosztowny bez dotacji od państwa bilety byłyby kilka razy droższe.

Ps. Nie ma kraju na świecie który nie dotuje kolei. Kolej jest dosłownie masakrowania ekonomiką transportu drogowego.
Ograniczenie transportu drogowego dla wielu mieszających poza miastami oznacza więcej "fitnessu" w życiu pisząc ekstremalnie delikatnie.
~Scania
Nie ma żadnej kampanii, nie ma też żadnej takiej potrzeby potrzeby.
Sprawę załatwia transport Inter modalny i działa tam gdzie jest to uzasadnione.
Głupotą jest samo myślenie o tym by wstawiać całe zestawy pojazdów na pociąg.
~Tyfer
Kampani nie ma są wytyczne UE odnoście promocji transportu intermodalnego.
Wystarczy przeczytać pierwszy z brzegu artykuł "Ciężarówki nadal głównym środkiem transportu towarów w UE"
Jowita Kiwnik Pargana
12 godzin (y) temu
~Tyfer
~Skania czy ty nasz kontakt z realnym światem. Wiesz jakie wazne, także dla polski, decyzje zapadają w parlamencie UE w związku z kryzysem klimatycznym?

"Nie ma żadnej kampanii, nie ma też żadnej takiej potrzeby potrzeby. "
Jasne że niema. Hahaha.
"Sprawę załatwia transport Inter modalny i działa tam gdzie jest to uzasadnione. "
Serio? Widze że ze współczesnym biznesem masz mało do czynienia, a raczej współczesną "zrównoważoną" jego wizja.
"Głupotą jest samo myślenie o tym by wstawiać całe zestawy pojazdów na pociąg. "
Głupota to ciebie stworzyła.

"Głupotą jest samo myślenie... "
Ty naprawdę masz takie myśli?
~Tyfer
Dobra trochę śmieszkuje. Miałeś pewnie na myśli że głupotą jest fantazjowanie o czym kolwiek.
tago1
Wątek sprzed dziesięciu lat. Przez ten okres, nawet w starych krajach UE - znacznie lepiej od Polski gospodarczo rozwiniętych nie powstał żaden nowy kierunek dla przewozów "TIR-ów" na torach.
Chyba, że czegoś nie wiem, bądź mi umknęło, to proszę mnie sprostować.
Prawdą jest natomiast, że KE dała zielone światło dla transportu intermodalnego !!!
~Tyfer
Ba! Przez ostatnie 10 lat w Polsce transport drogowy rozwijał się lepiej niż transport kolejowy. Niech wspomnę ile powstało nowych dróg rożnej kategorii od autostrad, obwodnic, mostów, dróg dojazdowych do powstających jak grzyby po deszczu domów, osiedli, magazynow, fabryk. Za Gierka nie było takiego przyrostu co teraz!
~Tyfer
Ostatnie 30 lat to było głównie likwidowanie połączeń kolejowych i zbiorkomow. Ludzie mają po kilka aut spaliwiych więc budowanie się w lesie zdała od cywilizacji nie jest problemem?

Podaż pieniądza wszak nie spada? Nie pamiętamy już jak na przełomie lat 80/90 samotni emeryci umierali z głodu, zimna bo im emeryturka nie starczała na opłaty...
~Tyfer
Tylko jaki był przyrost naturalny za Gierka, a jaki mamy teraz. Dla kogo budowali się kiedyś a dla kogo, albo czego teraz?
~Scania
Tej zimy emeryci umierali z zimna, bo nie było węgla do ogrzewania, a jeśli już był to cena była taka, że żadnego emeryta nie było stać na zakup.
~Scania
Tyfer
2023-03-28 11:13:31
Tylko jaki był przyrost naturalny za Gierka, a jaki mamy teraz. Dla kogo budowali się kiedyś a dla kogo, albo czego teraz?

Za Gierka była inna mentalność młodych ludzi.
Podstawą było małżeństwo i wychowanie dzieci.
Dziś podstawą jest wygodne życie, przyjemna praca, spełnianie zachcianek, hobby itp.
Dzieci są tylko przeszkodą w spełnianiu tego wszystkiego.
tago1
Nie słyszałem, aby tej zimy zmarł jakikolwiek emeryt z powodu zimna. Dostali dopłaty i minus tej kwoty od ceny importowanego węgla, dawało cenę niższą od ceny węgla sprzed wojny. Pomijam bezdomnych kloszardów, którzy każdej zimy umierali z powodu wychłodzenia, bo nie chcieli udać się do bezpłatnych schronisk !!!
~Scania
Czyli twierdzisz, że Tusk i opozycja pomyliła się jesienią?
Nie spełniły się ich oczekiwania?
tago1
tfuuuSSk vel Oscar, to notoryczny, chory kłamca i oszust na usługach Berlina i Moskwy !!!
g-a
Jaki by nie był tytuł wątku i tak zawsze kończy się tak samo.
~300D
tory na tiry lepiej brzmi
tago1
Ga ode mnie odpiełdol sie. Nie ja zacząłem !!!

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.91.79.134

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels