~KOnrad 9 lat temu | U mnie zaczęło się dokładnie to samo od dwóch tygodni.
Co to się dziej? | | | |
~Sweden 9 lat temu | Głowica lub uszczelka do wymiany | | | |
~pvr 9 lat temu | Płyn razem ze spalinami ulatnia się, zobacz jak wyglądają spaliny i jaki zapach mają. | | | |
~kik 9 lat temu | weź tą premiumkę zepchnij za stodołę i wracaj na ciągnik sadzić ziemniaki bo tylko do tego się nadajesz dziadtransie | | | |
~Ł ysy 9 lat temu | Zanim zerwiecie głowice sprawdzcie stan chłodnicy. Szczególnie w miejscach polączeń aluminium z plastikiem. Zerknijcie na stan plastikowych rynienek. Lubią nieć podłużne pęknięcia.
Jak poleci głowica zazwyczaj dmucha w układ chłodzenia. | 2 | | |
~rrr 9 lat temu | mialem podobna sytuacje juz mielismy glowice sciagac a okazala sie pompa wody | | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | Ciekła czy stała? | | | |
~porch monkey 4 life 9 lat temu | JA bym udał się do Macieja wróżbity z tym pytaniem.
Jak już zadzwonisz do niego, zapytaj się o numery do lotto, dla mnie :) | -1 | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | rrr- pompa miała wycieki płynu czy urwany wirnik? | | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | rrr- pytam bo znam przypadek że z urwanym wirnikiem pompy wody, bez termostatu facet jeżdził pół roku dolewając wody co dzień i silnik starej premiumki dał rade. Osobiście do końca w to nie wierze. | | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | zenek- napisz co i jak będe wdzięczny, jeżeli jest wyczuwalny spadek mocy to wygląda na to że głowica w góre ale to dopiero po wykluczeniu wszystkich innych przyczyn. | | | |
~Ł ysy 9 lat temu | Spadek mocy przy upałach jest czymś normalnym. | | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | Tak samo jak pękniecie głowicy w starej reni bez sprawnych zegarów i niekumatym operatorem. | | | |
~zzzzzzzz 9 lat temu | I tak żaden z nich nie napisze co się naprawde stało. | | | |
~rrr 9 lat temu | pompa wody przerdzewiala | | | |
~rrr 9 lat temu | i przepuszczala wode jezdzilismy tak 2 miesiace i nie bylo widac gdzie cieknie | | | |
~kiero 9 lat temu | Przestań żłopać borygo, to nie będzie ubywało. | | | |
~dob. y 9 lat temu | No i imć kiero pokazał swoją durnotę w pełnej krasie-:) | | | |
~kiero 9 lat temu | Widzisz kiero jest durny, jeździł ostatnio na międzynarodówce FHaczem, zaprowadził go do znajomego mechanika. Po czipowaniu mógł się w paliwie kąpać średnie spalanie z chłodnią wychodziło 23, 5 litra. Teraz biedny kiero jeździ w budowlance na scanie ma 40 l normy a na actrosa 50. W końcu pusty zestaw actros plus nooteboomem waży 36 ton. Co do boryga to jeżeli faktycznie nigdzie nie kapie, spala silnik, uszczelka, albo głowica. | | | |
~dob. y 9 lat temu | To się zdecyduj czy "żłopie"kierowca czy coś z motorem nie tak-:) | | | |
~Ł ysy 9 lat temu | kiero. Widzę, że rzuciłeś rękawice Elonexowi. Chcesz zostać przygłupem lipca?
Jest jeszcze kilku kolesi, z którymi musisz stoczyć ostrą walkę. | 1 | | |
~Marcin 9 lat temu | Rada jest jedna, mechanik ! jak gość pyta o takie rzeczy to małe ma pojęcie o mechanice, można pisać o uszczelkach, głowicach, chłodnicach, pompach, uszczelniaczach zaworowych, ale jak ktoś pyta o to czy miał ktoś podobny przypadek? takie awarie to normalka, uszczelki, gumy, chłodnice, nic nie jest wieczne, zalecam mechanika | | | |
~kiero 9 lat temu | Ł ysy ale o co konkretnie ci chodzi, bo ty jak zwykle inwektywy, a nic do rzeczy. 23, 5 miałem w kółkach Beneluks -Polska, ładunki około 10 ton, elektronika, markowe kosmetyki. | | | |
~Ł ysy 9 lat temu | kiero. Pisząc o spalaniu uczciwie będzie podawać tonaż. | | | |