~FH13 11 lat temu | Dziwny przypadek jest u mnie. W Volvie mam air top 2000 webasto rowniez mi strasznie kopci, jakby mgla nastała wokół kabiny, na warsztacie wymienili mi palnik, wentylator bo zajechane były, teraz ogrzewanie chodzi cichutko ale dymi, ma ktoś jakis pomysł co go może boleć? | | | |
~Iveco 11 lat temu | U mnie objawy były identyczne jak u Ciebie, pomogło zwykłe najzwyklejsze wyczyszczenie webasta z kurzu. | | | |
~rew 11 lat temu | Zla dawka paliwa ale to raczej nie to.
Wczesniej zalewalo piec i nie bylo prawidlowego spakania teraz musi sie wypalic to co jest w wydechu tzn moze rura jest zalana paliwem. Okolo godziny i powinno przejsc. Jesli nie to jeszcze spr rure do prowadzajca powietrze do spalania czy jest drozna to ta kolo wydechu. I pytanie czy palnik i silnik nowe czy po regeneracji | | | |
~FH13 11 lat temu | Z tego co mówili na warsztacie wszystko jest nowe. Dziś wyczyściłem kratkę która zasysa powietrze w kabinie za fotelem kierowcy, była dosyć mocno zapchana. Ciekawe, jest w tym wszystkim to, że te webasto raz chodzi i nie puści dymka a nastepnym razem kopci jak parowoz w PKP | | | |
~FH13 11 lat temu | Jak nie kopci to wystarczy, że ustawię moc na pół gwizdka i leci gorące, a jak kopci to rozkrecam na maxa i aż takie gorące to nie leci, powiedzmy, że średnio cieple. | | | |
~maro124 11 lat temu | Miałem tak nieraz, problem występuje często w przypadku jeżdżenia na biopaliwie bądź innym wynalazku, pęka uszczelka komory spalania webasta i przez szczeliny do komory spalania jest wciągane powietrze, w wyniku czego skład mieszanki jest nieodpowiedni. Jest to potencjalnie groźne dla zdrowia, spaliny mogą się przedostawać do kabiny pojazdu, należy jak najszybciej wymienić uszczelkę korpusu webasta!!! | | | |
~FH13 11 lat temu | Warsztat zapewnia, że wszystkie uszczelki są nowe, paliwo tankujemy tylko na Orlenach. Zobacze jutro po tym czyszczeniu tej kratki powietrza w kabinie, może się wypali i będzie ok. | | | |
~Bolek 11 lat temu | a może by tak "fachowcy " wymienili sitko? | | | |
~Bolek 11 lat temu | wydatek około 60 zł (bez wymiany. Trzeba to zrobić samemu ) i po problemie. | | | |
~DJ BOBO 11 lat temu | trzeba wymienić całe webasto | | | |
~Bolek 11 lat temu | DJ Bobo - a najlepiej obsługującego czyli kierowcę. | | | |
~DJ BOBO 11 lat temu | no właśnie, najlepiej eskimosa i po kłopocie | | | |
~rew 11 lat temu | Bolek sitko jest w eberspecher a w webasto jest pslmik ktory zostal wymieniony. | | | |
~merc 11 lat temu | A palnik nowy założyli? Co do dymu to jest złe spalanie. U mnie w top 2000 wystarczyło wyciagnac palnin zalać nitrem wypalić nagar i przepchać waz metalowy który doprowadza paliwo. Po tym zabiegu gania jak nowe. Sterownik mnozna wyslac do regeneracji koszt ok 300- 400 zl z tego co wiem. Żeby uniknąć takich klopotow trzeba częściej webasto włanczac a nie tylko gdy zrobi sie zimno. Zbiera sie w nim nagar który pokrywa swiece i czujnik płomienia i to są najczestrze skutki awarji, no i czystość w kabinie, bo kurz jest wszedzie:) | | | |
~lolek 11 lat temu | pekniety przewod zasilania dewasta masz | | | |