ID: 71099
oferty pracy w holandii
ID: 71099
ID: 71099
Witam, panowie zorientowani, potrzebuje nazwe najpopularniejszego portalu z ogloszeniami o prace w holandii. odpowiednik naszego pracuj. pl. lub gratka. praca. pl. prosze o konkretne info a nie ze komus chcialo sie kupe i nie wiedzial co zrobic bo akurat jechal itp.
Witam, panowie zorientowani, potrzebuje nazwe najpopularniejszego portalu z ogloszeniami o prace w holandii. odpowiednik naszego pracuj. pl. lub gratka. praca. pl. prosze o konkretne info a nie ze komus chcialo sie kupe i nie wiedzial co zrobic bo akurat jechal itp.
~jerzy*.ssp.dialog.net.pl
*.ssp.dialog.net.pl
Posty (101)
~janek | jurek ty nederlandzkiego sie ucz | |||
~Stan | ale te czasy minęły i już. Dzisiaj też spotkamy Prawdziwych Kierowców z powołania ale niestety już rzadko za to pełno kierowczyków ktorym jest bardzo ciężko i żle a nie daj Bóg jak troche sypnie sniegiem zepsuje się webasto to juz jest tragedia katastrofa a trzęsienie ziemi to przy tym pikuś | 1 | ||
~Stan | nauczyli się panowie wygody ciepełka jak u mamusi narzekacie płaczecie jak dzieci za zepsutą zabawką jak czasem obserwuje to rano mało kto obejdzie samochód zobaczy posprawdza tylko firaneczki odsunie i go | 1 | ||
~zły | E jeszcze czasem wyjdzie zrobić siku na koło sąsiada:) | |||
~Stan | ZAWODOWCY zarabiać to chciałby jeden z drugim jak prezes firmy a z siebie daje tyle co rencista na portierni na 1/8 etatu | 1 | ||
~zorientowany | Jak czytam Twoje wypowiedzi Stan, to odzyskuję nadzieję, że jeszcze są normalni... | |||
jacek-kuba
| Stan-nie wyglądasz mi na amatora, podejrzewam, że znasz temat dogłębnie-więc postaram się odpisać z należytą pokorą. Dla Ciebie życie kierowcy jest normą-to wszystko jest normalne i zakładamy, że zjadłeś na tym zęby. Nie będziemy polemizować, że warunki pracy kierowcy-są dzisiaj nieporównywalnie lepsze niż we wspomnianych latach-to nie podlega żadnej dyskusji. Wracamy do dnia dzisiejszego-kierowc a oprócz prowadzenia 40 tonowca, oprócz znajomości setek przepisów, wypełniania papierów dopilnowanie, uczestniczenie i zabezpieczenia ładunków itp itd-ma na głowie multum innych spraw i uwierz mi nie jest normą dla przeciętnego człowieka-siedzenie w samotności 3 tygodni w budzie, nie jest normą liczenie tylko i wyłącznie na siebie-wystarczy, że gdzieś źle wjedziesz i wiesz jakie mogą być konsekwencje-to jednak zestaw-nie osobówka. Dalej -nie jest normą korzystanie non-stop z publicznych szaletów, pryszniców -robienie kilka razy dziennie posiłków na 2m2 -dogadywanie się w kilku językach, jak się zachować, patrzeć z kim stoisz -gdzie stoisz, nie dać się okraść a bywało, nawet zagazować, Nie będę dalej pisał poematów-ale proszę -nie porównuj tej pracy do roboty koło domu- nie porównuj proszę-bo nie masz racji. Dlaczego płacą za tą pracę kilka razy więcej jak np magazynierowi??? Bo to ciężki zapie... , samotność, tęsknota, zdanie tylko i wyłącznie na siebie. Często nie ma spania po nocach, jazda na łańcuchach, jazda w deszczu, że prawie nic nie widać. Każdy prawdziwy kierowca doskonale wie o czym piszę-mam nadzieję, że Ty również-jeżeli masz całkowicie inne zdanie-to się nie dogadamy i za chwilę pokłócimy. Szlag mnie w każdym razie trafia -jak jakiś pedałowaty pracodawca-zapewne wyimaginowany -pisze, że co to kur.. za robota, parę godzin jazdy w komfortowej ciężarówce-OK dość bo zaczynam się nakręcać=Powtarzam kierowca to zawód dla niektórych. | |||
~max | niema co się nakręcać, dobrze te czynnosci pracy kierowcy opisałes, taka jest prawda, prowadzenie cieżarówki to pikuś, sztuka jest przetrwac | |||
ese
| jacek-kuba (2015-02-23 20:21:20) "... Wracamy do dnia dzisiejszego-kierowc a oprócz prowadzenia 40 tonowca, oprócz znajomości setek przepisów, wypełniania papierów dopilnowanie, uczestniczenie i zabezpieczenia ładunków itp itd-ma na głowie multum innych spraw.. "- Jakie to szczególne przepisy się w ostatnich latach pojawiły?Jakie to papiery trzeba wypełniać których dawniej nie było? Dawniej się przy załadunku nie uczestniczyło, a zabezpieczał do święty Mikołaj? | |||
jacek-kuba
| ese o czym Ty piszesz? przeczytaj może raz jeszcze co napisałem-nigdzie nie wspomniałem, ani jednym słowem, że kiedyś tego nie było. Na zakończenie dodam jeszcze kilka słów-pracowałem na kopalni jako ratownik, potem była własna działalność mały sklepik z czasem 3 małe markety-jak zaczęły stawać obok Super Markety-dałem spokój, wreszcie jakiś czas pracowałem jako dyr do spraw handlowych-składy budowlane, dalej handel nieruchomościami, na koniec wyjazdy na budowy do de i wreszcie zacząłem jeździć. Nie mam wielkiego doświadczenia-3 lata. Ale coś tam przeżyłem i twierdzę, że kierowca ciężko pracuje na swoje pieniądze | 1 | ||
ese
| jacek-kuba (2015-02-23 22:56:22) ese o czym Ty piszesz? przeczytaj może raz jeszcze co napisałem-nigdzie nie wspomniałem, ani jednym słowem, że kiedyś tego nie było.. "- Tak odebrałem z tonu wypowiedzi. Że teraz to dopiero jest to trudne zajęcie bo trzeba to. . i to.. i tamto.. A ja chciałbym by poziom fachowości osiągnął 20% poziomu z lat gdy było to elitarne zajęcie dla Fachowców przez duże F. Tego jednak się przez kilkudziesięciogodzi nny kurs osiągnąć nie da. | |||
jacek-kuba
| jasne, że tak-ja nie mam doświadczeń z tamtych lat-znam je jedynie z opowiadań-ale nasłuchałem się wiele od starszych kolegów. Ja byłem wówczas dzieciakiem, brałem kieszonkowe i zamiast do szkoły czasami-to zatrzymywałem na E-12 Jelcze 315M i jeździłem po kraju-starając się jedynie wrócić na czas do domu | 1 | ||
jacek-kuba
| Pod Polanem w Zielonej Górze -tam mieszkałem jako młody nastolatek-czatowałe m na żółte ciężarówki z PKS-u i proponowałem przeniesienie jakiś bagaży w zamian za posiedzenie w ciągniku kilku minut-ech fajne czasy były | 2 | ||
~gall | kogo tak zabolalo zeby wyczyscic caly rok? | |||
~kierowca1976 | Witam szukam 2 KIEROWCY do pracy w Wolter Koops ze znajomością języka, jestem z Płocka. Niepalący z czteroletnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym i dwuletnim na chłodni. Zainteresowanych proszę o kontakt siedem. osiem. dziewięć. cztery. siedem. zero. osiem. pięć. zero. | |||
~szukam pracy | Witam jestem zainteresowany praca w tej firmie jestem z zamoscia woj. lubelskie na podwojna obsade moze ktos szuka kierowcy prosze o kon. tele 514-577-647 | |||
~Pan Kierowca | wolter koops to ma bazy na stacjach benzynowych w NL razem z rumunami :) | |||
~kierownik. | Za ponad 3 miesiące święta. Wiec zapisywać się już na wolne. Chodzić prosić błagać na kolana klekać. ponizac się niewolnicy. | -1 | ||
~szukam zmiennika | Szukam zmiennika. Mój adres e-miel ja_213@wp. pl. Pozdrawiam. Jestem z okolic Aleksandrowa Kujawskiego | |||
~kierowca NK | A ja uwazam ze nie kazdy kto ma prawo jazdy nadaje sie na kierowce zawodowego... Tak samo jak ktos kto umie pływać nie zawsze nadaje sie na pływaka | 1 | ||
~lukasz | Szukam do podwójnej obsady. Pracuje już w Wolter Koops, tylko chłopak z którym jeździłem odszedł i dlatego szukam. Nie palę. Adres e-mail ja_213@wp. pl. Pozdrawiam | |||
~konkret :-) | kierownik-nie sadzisz, ze wszyscy postepuja jak Ty, na kolana... | |||
~Rysiu777 | Stan a pamiętasz że za kółko do Iraku starczyło na zakup nowego fiata na giełdzie? Więc i poświęcać się było za co a nie za miskę ryżu jak to dziś ma miejsce | |||
~Ony | Praca w uk na kontrakt na kontenerach... zarobki 550-650 f tygodniowo na rękę... pomogę ze wszystkim na początku... pisać johny2colty@interia. eu | |||
~Radek | Witam, jestem zainteresowany pracą w firmie Wolter Kops. Jeśli ktoś poszukuje zmiennika to polecam swoją osobę. Jestem z woj, Kuj-pom z okolic Włocławka. Od 5 miesięcy jeżdżę po Polsce firanką. Mam 32 lata, bezkonfliktowy, nie pale, siedem dziewięć sześć pięć siedem osiem cztery zero jeden. e-mile radeusz@op. pl | |||
~Tomi | Wiecie dlaczego płaca tyle samo co holendrom. Związek zakłada sprawy sądowe. ://40ton. net/10-wegierskich-k ierowcow-wygralo-z-v an-den-bosch-firma-w yplaci-im-teraz-zach odnie-wyplaty/ | |||
Fro
| s://www. ttm. nl/nieuws/uitspraak- bosch-weer-vertraagd /83910/ Van den Bosch się odwołało od decyzji sądu i obecnie sąd już chyba po raz trzeci odłożył termin ogłoszenia wyroku. Zaś AB Texel z tego co czytam zdecydował się na zatrudnianiu polskich kierowców na holenderskich etatach - czyli pasuje: "pośredników" w Polsce mogą zamknąć a Polacy będą pracować normalnie w Holandii jak zwyczajny Holender. Podatki i zusy też będzie pewnie płacić tam - skoro etat holenderski to i reszta też. No i fajnie - nie wiem w którą stronę będą teraz ziemniaki wozić, ale polski rolnik na pewno skorzysta, czy to lepszą ceną czy konkurencyjnością. Bardzo mi się podoba zasada głoszona przez FNV: 8222; równa praca, równa płaca8221;. Czekam aż holenderskie związki zawodowe zmuszą wszystkie firmy holenderskie do płacenia takiej samej płacy we wszystkich oddziałach holenderskich firm. Niezależnie od kraju. W grupie Heinekena, Randstad, ING czy Unileverze chyba już pracownicy świętują. | 1 | ||
~Sero | Do koopsa biora juz wszystkich zeby tylko uprawnienia byly. Ostatnio w zeewolde spotkalem dwoch chlopakow swiezo przyjeci pierwszy raz za granica doswiadczenie w jezdzie piaskarka i zero jezyka obcego. | |||
~tobi | Koops nie placi pesji na czas a justyna mydli oczka kierowca jak zwykle podac ich do zwiazkow zawodowych w hollandii o wyrownanie plac beda placic jak inne firmy tak jak holendra a nie jak biedaka | |||
~sid | sero to zle czy dobrze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.