ID: 56741
Naczepy KRONE- opinie
ID: 56741
ID: 56741
Koledzy prosze cwas o opinie na temat naczep firmy KRONE
Koledzy prosze cwas o opinie na temat naczep firmy KRONE
~tomo0822*.internetdsl.tpnet.pl
*.internetdsl.tpnet.pl
Posty (40)
~Ktosik 8 lat temu | A wielton jest tak rodzimy jak Tesco czy Ikea | |||
~Ł ysy 8 lat temu | ktosik. Ty musisz mieć na*e pod kopułą. Skąd ty możesz wiedzieć ile są warte mone auta? Na Garbsenie mówili? Cienki bolku wyhamuj, bo sobie jęzorek przytrzaśniesz. | -1 | ||
~ktosik 8 lat temu | no wiem. wyobraz sobie ze taka wiedza nie jest tajemna. a na garbsenie nie bywam. nie moje rejony. ale skoro juz jestes, to chcialbym zebys wiedzial ze trzymam za ciebie kciuki. trzymam je w nadziei ze nie wybierzesz sie do specjalisty zeby wyleczyl cie z twoich fobi, twojej frustracji i depresji. wtedy szybciej cie szlag trafi swiat od razu stanie sie lepszy. jestes mistrzem mistrzow de*ilizmu | |||
~Ł ysy 8 lat temu | ktosik. Musisz być strasznym cieniasem. Każdemu chcesz udowodnić swoją wyższość. Jednostka chirobowa do dłuższej terapii. Podziękuj rodzicom. | |||
~ktosik 8 lat temu | nic nie chce nikomu udowadniac, szczegolnie tutaj. skoro ty poczules moja wyzszosc, to chyba wiadomo dlaczego. no coz, ja mam szanse na leczenie. | |||
~Ł ysy 8 lat temu | Odezwał się znaffca ktosik. Porównując naczepy ten przemądrzały kmiotek pierniczy o czujnikach ABS i o czujniku. Należy zadać pytanie, kto jest producentem owych czujników i zaworu? Wielton, Krone, może Bodex? Głupku, te argumenty potwierdzają jedynie twoją głupotę. Wypowiadaj się o sałatce na cioci imieninach. Szczyt twoich możliwości. Większość twoich opinii jest tylko bełkotem niedowartościowanego gnojka bez jakiegokolwiek znaczenia. | |||
~Ł ysy 8 lat temu | Mając na uwadze wypociny znaffcy ktosika zaczynam się zastanawiać, dlaczego w dwóch naczepach, złożonych na tych samych osiach, na tym samym układzie pneumatycznym chodzi o producenta pneumatyki /różna jest żywotność klocków? Już wiem, znaczenie ma konstrukcja zderzaka. ktosik głupku, nie rób z siebie idioty. | |||
~ktosik 8 lat temu | kmiotku. czytaj ze zrozumieniem. napisalem jakie byly usterki. wiadomo ze wielton nie ma swoich podzespolow, moze jedynie rame robia u siebie. reszta jest innych producentow osie, zawory, zabudowa, wszystko mozna sobie skompletowac. tyle ze wielton kupuje odpady i je montuje. dlatego jest tani. o twoich opiniach nic nie napisze. licze ze czytajacy majacy wiecej niz 1 szara komorke zrozumie dlaczego. nie potrafisz sklecic zdania bez bluzga, bez wyzwisk. jestes zwykle bydle i typowy troll | |||
~Ł ysy 8 lat temu | ktosik. "Fakt, w Krone rdzewieje tylny zderzak"- musiałem to zacytować. Chłopcze, ty chyba nawet przy Krone nie stałeś skoro wygłaszasz takie tezy. Krone cała rdzewieje jak majtki na dziwce. Na Garbsenie za swoje wywody masz na 100%darmowe piwo i fajki. | |||
~Ł ysy 8 lat temu | Skąd wiedza u jakiegoś szoferzyny o źródłach podzespołów montowanych w Wieltonach? Tobie się naprawdę pier doli się w główce. | |||
~Ł ysy 8 lat temu | ktosik. Ekspercie nasz, ty wiesz wszystko. Napisz na jakim szrocie kupuje zbiorniki powietrza Krone. Po czterech nadają się na szrot. Może ten sam. Napisz bardzo proszę. | |||
pawel744
8 lat temu | Proponuję poprosić wieltona o ofertę i wtedy oceniać czy jest tani... Cena wieltona jest porównywalna z ceną krone, przynajmniej rok temu tak było | |||
~Ł ysy 8 lat temu | Ktosik. Syf w kabinach jest większy w Ivecach i Renówkach niż w Skaniach i Volvach? Ewidentna wina producentów. | |||
~Ł ysy 8 lat temu | pawel744. Ja to wiem. Wiem jak jakościowo wygląda produkt Wieltona, a jak Krone. Sam serwisuję, wiem co sprzęt boli w przeciwieństwie do takich głupawych szoferzyn jak ktosik. | 1 | ||
~ktosik 8 lat temu | ales ty glupi lysielcu. oczywiscie ze to wina kierowcy. wszystko jest jego wina. wiadomo ze gdyby nie hamowal, to klocki by sie nie zuzywaly. . , zawory nie psuly.. wiesz ze renowki ( seria T ) maja kokpit z materialow ktore nie przyciagaja kurzu ( przynajmniej wg handlowca ) wiec jest czystsza niz volvo pawel - czyli jednak jest tansza, chociaz na tych samych podzespolach? ( niekoniecznie tej samej jakosci ) | |||
~ktosik 8 lat temu | za przyklad niech posluza chociazby srodki chemiczne. dlaczego niemieckie sa tansze, chociaz ta sama firma je produkuje? bo polskie przepisy zezwalaja na stosowanie niedozwolonych w niemczech skladnikow. ot, i tyle | |||
~dobry kolega 8 lat temu | wielton robi dobre naczepy tak mysle ja jezdze podwozaiami lag pod kontenery chemiczne i sa super plus cysterny van hool to kupuje moja firma w ch i nie mam zastrzezen na starych czasem abs nie dziala | -1 | ||
~Ł ysy 8 lat temu | ktosik. Jesteś idiotą. Nie ma sensu z tobą pisać, bo o jakiejkolwiek dyskusji nie ma mowy. Tu użyjesz najdurniejszego argumentu, zawsze musisz mieć racje. Tak trzymaj, to lekarstwo dla twej duszy. | |||
~ktosik 8 lat temu | to wszystko co masz do napisania w temacie naczep? no, to twoja wiedza powala na kolana | |||
~ktosik 8 lat temu | wiesz chociaz ze maja od jednej osi do... ile chcesz? | |||
~dobry kolega 8 lat temu | ktosik co sie czepiasz wieltona ostatnio kupili firme w Niemczech i naprawdę rozawalaja rynki | |||
~ktosik 8 lat temu | nie czepiam sie. wyraznie napisalem o MOIM doswiadczeniu w przypadku tych dwoch producentow ciaga lem tez inne, ale nie ma to nic wspolnego z tematem | |||
~Ł ysy 8 lat temu | On się nie czepia Wieltona. On siebie dowartościowuje. To taki zakompleksiony parkingowy expert od wszystkiego. | |||
~dobry kolega 8 lat temu | ja bym sie na twoim miejscu cieszyl wielton i solaris podbijają europe z produktami ja nie mieszkam w Polsce i wielu mi zarzuca ze nawet Polakiem już nie jestem | |||
~dobry kolega 8 lat temu | ostatnio w schwyz kolo altendorf w ch spotkałem solarisa jako postbus a tam już takie góry ze sie można noga przezegnac | |||
~dobry kolega 8 lat temu | maja specjalne krótkie wersje bo w zakrety sie wchodzi na dwa razy | |||
barracuda
8 lat temu | Nie znam Wieltona, ale w Krone często się zdarzają pękające śruby mocujące płyty podłogowe nad osiami. Jak nie pękają śruby, to woda z pod kół wypłukuje uszczelnienie płyt. Przy wożeniu np. rol papieru-takie uszkodzenie uniemożliwia zabranie takiego ładunku. Ale lepszy był Kogel, w jednej z partii naczep, zmontowali płyty BEZ uszczelnienia. Naprawiano to później w ramach gwarancji. | 1 | ||
~Ktosik 8 lat temu | Obecnie w koronkach już to poprawiono Teraz stosują śruby, a nie wkręty. | |||
barracuda
8 lat temu | To już też przerabiałem. Jednak nawet w Krone z jolodą, gdzie płyty są mniejsze też wypłukiwało uszczelnienie. A przy naprawach też zastępowano wkręty śrubami i problem się powtarzał. | |||
~Rysiek777 8 lat temu | Krone jest jak mercedes - wymaga corocznego przykrywania rdzy kolejną powłoką farby :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.