ID: 41495
Praca w Link Sp. z. o o czy coś się zmieniło?
ID: 41495
ID: 41495
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
Ostatni ogłasza się Link i szuka kierowców.
Czytałem wiele opinii na temat tej firmy i z reguły nie były zbyt dobre.
My ślę o podjęci pracy w tej firmie i nie wiem czy „ zła passa” w Linku to przeszłość czy trwa nadal.
Jeśli ktoś ma jakieś świeże informacje na temat to prosiłbym o opinię.
~kapi*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (1313)
robrob
8 lat temu | link nadgodziny rozlicza uczciwie | |||
~mozeLINK 8 lat temu | czy ktoś z pracujących może potwierdzić fakt że kierowca podpisując odpowiedzialność odpowiada do 5000 zł a powyżej tej kwoty ubezpieczyciel? oczywiście nie chodzi mi tu o wpakowaniu po pijaku zestawu do rowu. Chodzi mi o takie uszkodzenia jak np. przerysowanie, uszkodzenie lusterka, lampy itp | |||
~Milnikszuka 8 lat temu | Te pozytywne opinie są dobre ile wam za to płacą? Ten marketing jest tam dobry, że aż śmieszny. Z choinki się urwaliscie? | |||
~Milnikszuka 8 lat temu | mnie przepał się zdarzy raz na parę miesięcy, ale kurde, to przecież wszędzie tak jest. chyba każda firma ma swoje plusy i minusy, wiadomo że nigdzie nie będzie idealnie - chyba że sam na siebie będziesz pracował Ta. . . . No to jest nieźle jak liczą za przypał i kolega się cieszy, że mu kasę odejmą. No bo tak jest wszędzie człowiek ziemniak. Skąd takich de*ili biorą powiedz mi ty złoty chłopcze. Ku wszędzie, * nie wszędzie. Jak de*ile jeden z drugim myślą, że można obliczyć spalanie na całej trasie. To jak można taką firmę nazwać. Oszuści. | |||
~Ronin 8 lat temu | Jakim de*ilem i chorym umysłowo czlowiekiem trzeba byc, zeby sie godzic na 2-3 tygodnie spania w kabinie. To jest patologia i dobrze ze zachód walczy z tą patologią. | |||
~Puzon 8 lat temu | Gnebca to frajer opłacony !!! | |||
~Puzon 8 lat temu | Dokładnie tak RONiN trza byc chorym na umyśle by kilka tygodni spac w budzie !!! | |||
siema706
8 lat temu | trza | |||
~Hu1CiwDup3 8 lat temu | Nie boje się gdy światło znika. Bo mam kij bejsbolowy panasonica. Pozdrawiam Mokotów i Pragę. JJ Kevin SEO | |||
~Seoking\" 8 lat temu | marketing marketing | |||
~artur 8 lat temu | Duzo moich znajomych poszlo do MW Spedition do biur do pracy, wymagany niemiecki albo angielski komunikatywny a praktyce wyglada to tak ze jestes w stanie sie tego sam nauczyc w miare szybko. PRaca podobno dobra, kasa dobra, troche duzo pracy ale 8-16 i do domu | |||
~Kasa 8 lat temu | Powiem tak pisze z Angli jestem kierowca link faktycznie wypowiedzi wcześniej to nasi pracownicy biurowi. Muszą łapać punkty bo ich wywala jeśli ktoś nie wierzy na priv podam nazwiska | |||
J-23
8 lat temu | Najlepsze jest to że nie ma czegoś takiego jak Przepał - auto pali tyle ile potrzebuje a przy próbie obciążenia za przepał piszesz że nie wyrażasz zgody i finito owszem kończysz kontrakt z firmą i koniec idziesz dalej ale po zgłoszeniu gdzie trzeba firma taka może mieć nie lada kłopoty bo obciążając kierowcę za paliwo wchodzi w konflikt z prawem bo to kwalifikowane jest jako handel paliwem a jeśli nie mają zezwolenia toooo buba | 2 | ||
~Jan 8 lat temu | W ja kim systemie się tu jezdzi | |||
~byly kierowca 8 lat temu | Pracowałem w tej firmie prawie rok czasu. Na szczescie nie w systemie 2 tyg na dwa dni albo jeszcze bardziej po*ym 3 tygodnie na 1... chociaz nie wiem co gorsze... Jedzilem na tzw projekcie. Kółka rotterdam i baza wychodzilem 4500 zl. Z czego 1800 zl to jest podstawa + ryczałt, a reszta to diety 50 euro w pojedynczej obsadzie od momentu przekroczenia granicy. Kierowcy ktorzy jezdzli w systemie 2 tygodnie na dwa dni wychodzili w granicach 6400 zlW polsce niestety placa diety w wysokości 30 zł jesli dobrze pamietam dopiero od 12 h. Jesli chodzi o obciazaenia to faktycznie jest cos takiego jak obciazenia wynoszace 5000 zl, ale to dopiero po kolejnej sytuacji, stluczki poneiwaz pierwsza wynosi jak dobrze pamietam 2500 zl, kazda nastepna 5000 zl. Jesli chodzi o normy spalania to maja takie zeby nigdy nie wyjsc na oszczednosci. No wiadomo po co maja byc premie za spalanie skoro normy zawsze mozna ustalic takie zeby je mial co 50 kierowca :) Na koniec podrozy zostawiajac auto w bazie musimy je wysprzatac i podpisac papier, ze jesli auto jest w srodku brudne to nakladaja note obciazeniowa w wysokosci chyba 200 czy 300 zl. Jesli chodzi o przelewy to zawsze wszystko na czas. Nawet jak sie zwolnilem to potrafili mi wyslac przelwe za godziny nadliczbowe co naprade mi sie zrobilo milo z tego powodu. Ale jak wiadmo firma ma swoje minusy... czyli koordynatorzy i biurokracja na bazie. Kiedys zjezdzajac na baze tankowalismy auto na stacji i dostawalismy bony... od momentu kiedy odszedlem Pan kierownik kazał brać artykuly do czyszczenia ciezarowek... Warto dodac, ze wszystkie autohofy, parkingi platne nawet ten na 2 w niemczech strzezony jesli dobrze pamietam 30 euro za dobre rowniez link oplacal. Wiec mysle, ze nie jest to najgorsza firma, ale firme tworza pracownicy ktorzy coraz czesciej lubia gnoic pracownikow :) | |||
~ngine 8 lat temu | Czytając ostatni post aż wierzyć się nie chce że ktokolwiek tam pracuje... Ludzie, wy naprawdę powinniście się leczyć. Serio, macie tak zaniżone samoocenę, że wpadniecie przez taką "pracę" w depresję albo schizo. Dlaczego tak mówię... bo sam się leczę z tego. Kiedyś też sobie dawałem w kaszę dmuchać. Też podpisz to czy tamto i robota ponad siły kosztem wszystkiego i wszystkich. Wiadomo, roboty wtedy tyle nie było co dziś i było ciężko, ale dziś odczuwam na własnej d. pie i głowie to co kiedyś robiłem. Nie dajcie się, życie nie na tym polega. Szczerze pozdrawiam! | |||
~Jaro 8 lat temu | Masakra | |||
~Driiver 8 lat temu | 3/1 to normalny tryb pracy - prawie wszedzie tak jeździć można jezęli chodzi o międzynarodówkę. Natomiast doslownie 3 min. temu gdzie na forum ktos pisał o zmianach 4/2 w jakimś dziadtransie - to jest dopiero hardkor :) Pozdro z DE. | |||
~SRINK 8 lat temu | jaka jest różnica między 3/1 a 4/2? jedno i drugie to niewolnictwo. Widziałeś kiedyś rodowitego obywatela zachodu co siedzi 3tyg w budzie? zresztą po ch*j to piszę jak driiver nadaje z centrali linka srinka... | |||
~interees 8 lat temu | Wszytko niewolnictwo:D Wiecie w jakim systemie sie jezdzi do hiszpani? ktos wie jak wyglada i czy duzo strzalow jest? | |||
~rafał 8 lat temu | po co do hiszpani? wole zarobić 5000 na kraju i co drugi dzien w domu | |||
jacek-kuba
8 lat temu | ~Driiver 2017-09-15 13:03:12 3/1 to normalny tryb pracy - prawie wszedzie tak jeździć można jezęli chodzi o międzynarodówkę. Natomiast doslownie 3 min. temu gdzie na forum ktos pisał o zmianach 4/2 w jakimś dziadtransie - to jest dopiero hardkor :) Pozdro z DE. zamurowało mnie całkowicie-ale już dawno mówiłem, że naród ma poważny problem z podstawami arytmetyki. Jak można być do tego stopnia tępym? | |||
~24/7 pod telefonem 8 lat temu | Nie ważcie się mówić źle o koordynatorach. Nawet nie macie pojęcia jak bardzo wiele poświęcenia kosztuje nas opieka nad wszystkimi procedurami i praca nad całym procesem transportowym. Wielu z nas dałoby się pokroić za kierowców z LINKa - darzymy ich olbrzymim szacunkiem, podziwiamy ich zapał i pasję z jaką oddają się trudnej pracy kierowcy. Dzielnie stawiamy czoło wszystkim obelgom i oszczerstwom, które uderzają w nas ze wszystkich stron po to, żeby kierowca czuł się wyjątkowy i dopieszczony. Dziękuję... ? - to za mało! To dzięki Wam przynosimy do domu chleb, możemy snuć plany na przyszłość. | -1 | ||
~Lucjan 8 lat temu | Ile pracowników tyle opinii. Ja jestem zdania, ze wszystkim się nie dogodzi i najlepiej nie do końca brać wszystkie opinie na serio. Jeśli ktoś chce pracować to będzie pracował i będzie zadowolony. Najlepiej się zatrudnić i samemu sprawdzić. Bo z tymi opiniami to różnie bywa. | |||
BOBI75
8 lat temu | WITAM... Jestem zainteresowany pracą w oddziale w Zgierzu k/ Łodzi Miałem przerwę na ciężarówce, , do tej pory jeździłem na turystycznych autobusach ale to praca tylko tak naprawdę na SEZON wakacyjny... chcę zarobić pieniądze w rozsądnej firmie... CZY ktoś z kolegów może podpowiedzieć jak tam jest... z góry bardzo dziękuje... | |||
~wikary 8 lat temu | Witam panowie nie macie racji w linku jest system dwa tygodnie dwa dni w domu lub cztery tygodnie tydzien w domu, ogulnie firma oszust | |||
~wikary 8 lat temu | Witam mam pytanie czy ktos z kierowcow firmy lin zakladal firmie sprawe w sadzie. | |||
~Tadeo 7 lat temu | Wszyscy psioczą na długie wyjazdy to trzeba to twardo zmienić, albo pozegnać pracodawcę. Wtedy rura zmięknie | |||
ese
7 lat temu | ~Adriano&Floro 2017-11-03 20:22:17 (... ) w kraju za 30zl dniówki, po przekroczeniu granicy dieta zagraniczna naliczana też na godziny! (... ) - A to aby nie jest zgodnie z przepisami? Przecież o to (podobno) chodzi by firmy płaciły zgodnie z obowiązującymi przepisami | |||
~aadadad 7 lat temu | ile trwa kółko na projektach w podwójnej i ile w domu? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.