Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

kącik na kawę

ID: 38898


Zapraszam na kawę; Od rana do wieczora i w nocy też. Parzona, rozpuszczalna, z ekspresu i każda inna. Ciasteczka do kawy, wedle uznania. Dla każdego coś dobrego; Kawowicze wszystkich wątków w kulturze picia łączcie się! Ważne: Kawy proszę nie przenosić na inne wątki, żeby się nie rozlewała po stolikach, przypadkowych gościach i klientach;

---------------------------------------
Lista NIECHCIANYCH GOŚCI:
---------------------------------------

- wesolek/~prowokator;
- ~toć wieta kto (nhs i jego liczne wcielenia);
- ccx;
- pocztagorski/ ~pocztowy;
- gapa.



Lista będzie modyfikowana. Można na nią trafić, można z niej zniknąć. Wszystko w rękach wytrawnych forumowiczów, złaknionych kawy i dobrego towarzystwa.
Buźka! ;-)

~kawiarenka
*.internetdsl.tpnet.pl

Posty (34490)

irish_dude
Zośka - odpowiadam na twój dylemat: możesz napisać approximately 5pm (tak bardziej elokwentnie), albo prosto: around 5pm.
A po polsku to będzie: około 17-tej :-)
Pozdrawiam :-)

1

ninobzik
Durnie jesteście.
Nic waszej głupoty już nie jest w stanie zaćmić.
A czepianie się słówek, manipulacje, niedomówienia itp, tylko pokazują, że uja wita i kuffno umita.

Miłej nocki ciołki ; ) !)
Powinienem napisać, ., miłej nocki klocki !! ; ) ; )

Marcus a twój kumpel puchaczyk, na jednym z wątków, chwali się że gotów jest do pracy, po tym jak dobrowolnie odbył kwarantannę ( ha ha ha) i nikt nie zauważa jego wpisów ( może to i dobrze, bo gdyby pochwalił się, że na kwarantannie biegał po sklepach to został by zmieszany z błotem) a więc tego nie skomentujesz ubecka gnido !!

1

irish_dude
Małe sprostowanie odnośnie kombinacji z siodłem: w zależności od rodzaju opon, ustawia się siodło na 12 lub 13 tysięcy funtów (lbs).
Natomiast do wyważania naczepy służy tandem slide system.
To dla tych, co było ciekawi, jak to jest w Ameryce Północnej.
Pozdrawiam z domu :-)

1

irish_dude
Te 12 lub 13 tysięcy funtów, to ma być na osi sterującej, po ustawieniu siodła. To tak, żeby nikt za słówka nie łapał :-)

1

Puchacz1
marcus1.
Mam kolegę "Grubego" który od 30tu bez mała lat jest w USA.
Ma swoją firmę i kilka czy kilkanaście "troków". Normalny facet, od lat taki sam. Po prostu "Gruby".
Tam, żeby istnieć i czegoś się dorobić trzeba po prostu "za*ać". Łatwo nie ma. Zawsze to powtarza jak się pytamy przy spotkaniach "młodzieży".

-1

Puchacz1
Napisałem "kombinacje" w cudzysłowie, ale dzięki za konkretne wyjaśnienia zainteresowanym.

-1

ninobzik
Puchaczyk śmieciu, po raz ostatni przypomnę, że błąd swój sprostowalem.
Zatem skończ udowadniać, że czarne jest białe.
.
Czekam aż odniesiesz się do zarzutów, które przedstawiłem wcześniej.
Dawaj, czekam na wykład z fizyki "kwantowej" !!

1

ninobzik
A co ma wspólnego drzewniany klocek, który ma służyć za lewarek z USA!??

Kolejny wybieg aby swą głupotę zasłonić ; ) ; )

1

Puchacz1
Przelicz jeszcze funty na kilogramy i podaj DMC zestawu, by zainteresowani mieli możliwość porównania, jak to się ma do Europy (UE dokładnie). I to, że czasami trzeba "kombinacje" robić, bo w różnych stanach bywają różne przepisy.
Jeśli możesz.

-1

ninobzik
Ooo Marcus, widzę twoje niezgrabne tłumaczenie.
Klocek, który miał służyć za lewarek, teraz jest już podstawą do wyrównania poziomu kabiny.
Qurwa coraz weselej !!!

1

MagnusSE75
Wesoło to jest z tobą. Gdzie nie pójdziesz, tam cię wyśmieją :-)

-1

irish_dude
A ten Gruby, to obstawiam, że jest z Illinois, bo tylko tam Polacy mają troki :-) Najwięcej w Chicago :-)
W innych stanach raczej mają ciężarówki :-)

1

Puchacz1
Sam "Grubemu" lata temu mówiłem, że "troki" są przy kalesonach.
Ale cóż, uparta bestia! Pozostał przy swojej nazwie.

-1

irish_dude
DMC w US: 80000 lbs,
W Kanadzie 39500 kg dla zestawu standard, 62500 kg dla LCV, ale na to ciągnik musi mieć licencję.

1

Puchacz1
Magnus.
A u Ciebie w tym "ałtobusie" też wprowadzają jakieś restrykcje, takie jak w PL, czy na razie spokojnie?

-1

irish_dude
A jeśli chodzi o szczegółowe wyłączenia w poszczególnych stanach, to nikt tego chyba nie zna na pamięć. Sprawdzam z listy, jeśli muszę wiedzieć. Lista w ciężarówce, więc przykładów nie podam :-)

1

Nata
bzik... ja czekam na odpowiedż...

-1

Puchacz1
Dzięki.
Podsumowując.
Nie ma możliwości legalnej w USA czy Kanadzie oraz UE by nacisk na oś wynosił 40 ton.
Spokojnie więc do wymiany koła można wspomagać się "klockiem drzewnianym".
Przy całkowitym "kapciu" na przedniej osi ciągnika jest trochę z tym zabawy, bo pewne czynności trzeba powtórzyć. Ale, masz łeb i... to kombinuj. Warunkiem jest oczywiście sprawny podnośnik. Swój lub pożyczony od życzliwego kierowcy.

-1

Puchacz1
2020-03-27 20:17:07 A jeśli chodzi o szczegółowe wyłączenia w poszczególnych stanach, to nikt tego chyba nie zna na pamięć. Sprawdzam z listy, jeśli muszę wiedzieć. Lista w ciężarówce, więc przykładów nie podam :-)

Nie chodziło mi o listę konkretną.
Tylko, że jest to zmienne w zależności od stanu.

-1

silwio
Bry wieczór... od wtorku założyłem na to forum kwarantannę... dziś się skonczyla (taka skrócona)... :) :)

marcus... na profesora się nie nadasz... nie potrafisz łopatologicznie, przekazać wiedzy gamoniowi... :) :)

ninobzik... gamoniu... niektórzy kierowcy wiza że sobą "drzewiane"klocki w kształcie klina, żeby... na nie najechac... jeżeli się okaże, strona kabiny, gdzie mają podusię, jest przechylony w złym kierunku... tzn... głowe mieli by niżej stóp... to jest właśnie poziomowanie... prościej nie potrafię wytłumaczyć... :) :) :)

Ważne że... klocki wytrzymują nacisk "smoka"... :) :)

-1

heheszki
irish_dude
Przyjęła m do wiadomości.
Dziękuję. Pozdrawiam.
Nata
No i znowu znikł: ( Trudno ja mam teraz czas. . poczekam sobie... az dopadnę... A teraz idę spać... :) :) :)

-1

silwio
marcus... ja wiem, Ty wiesz, inni wiedzą... ale... czasem z jego bełkotu jest niezły ubaw... :) :) :)

Szczególnie, jak jest skopany... i pod innymi nickami... próbuje się wcisnąć w forum... :) :)

-1

silwio
Nata... znasz to... "czekaj tatka latka"... :) :) :)

marcus... ja spróbowałem prościej (z błędami słownika)... ale... myślę że... obrazki... o tak... może pismo obrazkowe by gamoń zrozumiał... :) :) :)

-1

ninobzik
Nata, poczytaj sobie całość, odpowiedzi udzieliłem kilkukrotnie.
Tylko twoi kumple kombinują i manipulują wklejając wpisy.
Tak jak powyżej.
Glupkowi się wydaje, że nacisk na oś wynosi 40 ton.
Jest to kolejny przykład idiotyzmow opowiadanych przez puchaczyka w celu wyprostowanie swej i kumpla głupoty.
Zresztą jest na tyle ograniczony, że cytując moje słowa, sam się zakopuje.
Mój wpis brzmi o 40 tonowym pojeździe, zresztą tylko ograniczony umysł nie wie w czym rzecz.

A teraz aby wam te puste łby rozjaśnić, coś wam podpowiem.
Można próbować najechać na ów klocek na pełnym tonażu.
Tylko cza się kurna z naczepy wypiąć.

Nie dziękujcie, szczekajcie dalej ; ) ; )

1

ninobzik
Ooo, osiołki mają naradę !!

1

silwio
Gamoń napisał... że można najechac na klocek... tylko trza się z naczepy wypiac...

Trza to kierowcom na parkingu powtórzyć... :) :) :)

-1

Puchacz1
Mój wpis brzmi o 40 tonowym pojeździe, zresztą tylko ograniczony umysł nie wie w czym rzecz.

"A teraz aby wam te puste łby rozjaśnić, coś wam podpowiem.
Można próbować najechać na ów klocek na pełnym tonażu.
Tylko cza się kurna z naczepy wypiąć.

Nie dziękujcie, szczekajcie dalej ; ) ; ) "

Mistrzostwo świata!
Wiesz co ninobzik.
Tak, trzeba się wypiąć z naczepy, ale przed tym należy zalać do zbiorników "mazutu, który jest paliwem lotniczym".
Niezły masz odlot!!!

-1

Puchacz1
ninobzik.
Klocek "drzewniany" myślący kierowca używa przy "kapciu" by się nie narobić, korzystając jeszcze z zawieszenia pneumatycznego. Wyjątkiem jest "kapeć" na przodzie. Tu trzeba użyć więcej mózgu i trochę sił. Niczego nie trzeba rozpinać.

-1

MagnusSE75
Puchacz1, u mnie w "ałtobusie" są obostrzenia w związku z wirusem. Nie wolno wsiadać przednimi drzwiami, co dotąd było obowiązkiem, żebym mógł sprawdzić bilet. Pierwszy rząd siedzeń (no i ja) jest odseparowany taśmą i nie wolno się zbliżać do kierowcy. Nie można kupić biletu u kierowcy, tylko w apce, karta miesięczna lub z załadowaną kasą. Obowiązek posiadania biletu pozostał, a i tak liczy się, że z powodu mniejszej ilości pasażerów i częstszej jazdy bez biletu wojewódzki przewoźnik traci 100 milionów koron miesięcznie (ca. 40 milionów złotych).
A jak jest w Polsce w "ałtobusie"? Wie ktoś?

-1

Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels