ID: 38721
MEXEM OPINIE KIEROWCÓW O TEJ FIRMIE
ID: 38721
ID: 38721
PROSZE O AKTUALNE OPINIE O TEJ FIRMIE.
JESTEM Z PRUSZKOWA A NIEMAM PRAKTYKI NA E I NIEWIEM CZY ZATRUDNIC SIĘ W TEJ FIRMIE.
PROSZE O AKTUALNE OPINIE O TEJ FIRMIE.
JESTEM Z PRUSZKOWA A NIEMAM PRAKTYKI NA E I NIEWIEM CZY ZATRUDNIC SIĘ W TEJ FIRMIE.
~ROBERT*.24.9.244.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.9.244.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (79)
~Seba | zmieniło się coś w MEXEM?? Czy są jakieś konkrety bo czytam ten wątek i nic konkretnego dlaczego ludzie niecącą sobie pomóc : ( A już "młodym" stażem to już kompletnie niech sam sie natnie okradną go to się przekona... | |||
~maly | 4 klocki ale dodaj ze za miesiac w budzie buhahaha | |||
g-a
| Seba posluguje sie tez nickami » • ~Seba • ~SkorpionVW • ; ~seba • ~młody • ~Luzak • ~Zielony • ~; ) • ~Skopio • ~Karol • ~kierowca bombowca • ~sebis • ~Czekam na C+E • ~kajjoj • ~boss • ~matys • ~karol • ~pihu miały być opinie kierowców, a nie... | |||
~Daro | ta firma to jedna wielka porażka 4000 wyciągnąć to jest max co można w międzynarodówce i kibel wiecznie za domem | -1 | ||
~tomek | czesc SEBA tak zmienilo sie wyplata jest co 2 miesiace!! pracowalem tam wczoraj zadzwoniłem kiedy dostane reszte wypłaty to mi powiedzieli ze w lutym!!! ale do adblue musisz lac wode bo nie wyjdziesz ze spalania!!! ale mało tego tej obiecaniej premi za spalanie nigdy nie widziałem. | |||
~tomek | jak masz kabotaż w niemczech to nie jak mówia 4 miejsca roz. tylko 18 miejsc i masz na to dwa dni!!! a jak mówisz spedytorowi ze nie dasz rady w takim czasie to ci odp. nie nawijaj makaronu na uszy tylko za*aj!!! | |||
monkton
| Monkton | |||
~Prezes | Jak opserwoje to piszą jedni i ci sami i pewnie niemaja nic wspólnego z mexemem ja tam nigdy nie pracowałem ale jak ktoś chce to może próbować a tak wogole jak już piszecie to piszcie z sensem pozdrawiam prezes | |||
~pedziwiatr32 | Norma 30+1. zarobki około 4. Urlop temat tabu. Do domu ciuchcia lub bus, zwracają za bilety. Czasu nie. | |||
~Salomon | ://etransport. pl/forum38721. 0. html | |||
~Tom | Skoro te same firmy sie ogłaszają cały czas to wiadomo ze dziady !!! | |||
~Tom | Można tylko dzwonić do nich i wyśmiewać | |||
~Tom | Co taka cisza? Nastała | |||
~Tom | Ja nigdy nie mam problemów z pracodawca ponieważ jestem dobrym pracownikiem i za psie pieniądze nie pracuje bo sie szanuje ! Dziadów omijam wielkim kołem !!! | |||
~mimi | skoro są tu takie opinie na temat tej firmy, to ja sie nie dziwie... że kiero prowadząc skład z naczepą o nr rej WU 688 P., zachowuje się jak ciele na drodze... pozdrawiam... -kierowca, któremu w czasie wyprzedzania innym zestawem ( będąc już w pół, tego właśnie zestawu z podanym numerem) jaśnie księciuniu z MEXEMU wyjeżdża, chcąc też wyprzedzić poprzedzjący, i sygnałami dzwiękowymi daje do zrozumienia, że to ON jest KRÓL szos... porażka jak widzę i firma i niektórzy kierowcy (bo nie wszyscy to cielaki i rolnicy od pługa oderwani)... droga Wyszogród-Płońsk | |||
~KAZIO | Koledzy wydajcie parę zeta na papugę a dowiecie się bo pracodawcy wiedzą że nie istnieje coś takiego jak norma spalania dla samochodów ciężarowych. Nawet ta sama ciężarówka z tym samym kierowcą, tym samym ładunkiem i na tej samej trasie może mieć różne spalanie w zależności od natężenia ruchu nie mówiąc o warunkach atmosferycznych Firmy robią szum z normą spalania żeby dodatkowo oszukać i stresować kierowców, ale kierowcy powinni wiedzieć że jest to czysta forma mobbingu, który jest karalny | |||
~KAZIO | Gość ma rację. Nikt normalny nie przyjdzie jeździć w MEXEM. A jak przyjdzie to się rozpije a żona kopnie go w dupę i pozostanie tylko zbydlęcenie do końca życia. | -2 | ||
~Cezary_5 | Nie ma czegoś takiego jak normy paliwowe. Jest to tylko wymysł przedsiebiorców, żeby kiero czasem mu paliwka nie za/ebał. Nie zagladałem i nie zagladam do zbiorników i w firmach z normami paliwowymi pracy nie podejmuję. Dziwie sie tylko kierowcom w komunikacjach miejskich, że dają się tak dymać, bo w tych firmach to jest normalne. | |||
~Karol | A ja pracuje w MEXEMie już ponad 4 lata. Firma ma swoje plusy minusy. Zarobki to podstawa (zależna od stażu) diety+premie. Oczywiście od stycznia u Niemca i Norwega stawka godzinowa. Wypłaty na czas, bez problemu. Samochody godne, do 5 lat max. Dbają o tabor. Współpraca ze spedytorami raz lepiej raz gorzej ale ogólnie dobrze. Jesyny minus to te NORMY PALIWOWE, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie ma tragedii. Poprostu jak ktoś nie ma norm i nie musi to dusi pedał do podłgi. Nas nikt nie goni i możemy sobie spokojnie przepisowo pomykać-norma robi się sama. Dodatkowo mamy już w większości EURO 6 i ich spalanie to już poezja. Koszulki, polary, ciuchy robocze, obuwie, kaski, rękawice-to podstawa i nie ma z tym problemu. Urlop? Ktoś pisał temat TABU, wcale nie, poprostu trzeba go zaplanować odpowiednio wcześniej. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.