Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Arcese Polska

ID: 33708


Co wiecie o tej firmie??

~ciekawy
*.dynamic.inetia.pl

Posty (1159)

~byly
poczekajcie Skubis wam jeszcze pokaze rudy i strzep tez
~byly
bedziecie mumjeszcze padac do nog jak uciekniecie tak wrocicie npokorni jak czesc terazniejszych pod*aczy
PrzPrz
~piernik: Poświadczanie nieprawdy to fakt - z tym, że akurat kierowcy nie poświadczają nieprawdy na tzw. urlopówkach.
Kierowca własnoręcznym podpisem potwierdza jedynie oświadczenie zawarte w pkcie 21 "Zaświadczenia o działalności", o treści następującej:
"21. Ja, jako kierowca, potwierdzam, że w wyżej wymienionym okresie nie prowadziłem pojazdu wchodzącego w zakres stosowania rozporządzenia (WE) nr 561/2006 lub AETR. "
Ani bus, ani doblo czy inne osobówki - nie podlegają pod R561/2006 lub AETR, więc kierowcy podpisując "Zaświadczenia" nie mijają się z prawdą.

Natomiast fakt, że kierowca w okresie podanym w rubrykach 12-13 "przebywał na urlopie lub odpoczywał w ramach dziennego okresu odpoczynku" - jest poświadczany wyłącznie przez osobę wskazaną w rubryce 6 (zazwyczaj M. S., niekiedy R. C. ) - i właśnie te osoby narażają się na zarzut popełnienia przestępstwa z art. 271 Kk:
§ 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
§ 2. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
§ 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Odnośnie Certyfikatu Kompetencji Zawodowych - według zeznań przed Sądem, pół roku temu takowy dokument posiadał wyłącznie M. S. Być może coś się zmieniło w tym zakresie, ale nie mam takich informacji.
Sam CKZ nie jest jednak jakąś bardzo trudną sprawą, w marcu b. r. zdałem egzamin za pierwszym podejściem... Niewykluczone, że w międzyczasie ktoś z biura również uzyskał rzeczony dokument.
~piernik
6/2 przy tłumaczeniu ze jeden weekend bedzie w domu jest porażką wprowadzającego.
~byly-ci ci wrócili do arcese mają widocznie swoje powody a szefostwo pilnie potrzebuje swiadków do spraw sądowych które się toczą więc przyjmuje... ale nie wszyscy wracajątylko tacy którzy nie umiejąsobie gdize indziej poradzic. Ja sie zwolnie i nie wrócę tu nigdy. Jedyne miejsce możłiwych spotkań z arcese to bedzie sala sądowa. Ciekawi mnie tylko jedno czy kolejni swiadkowie firmowi bedą z siebie takie szmaty robić jak Satelita... ja bym sie założył że tak bedzie... ciekawe jak oni pozniej na parkingach bedąnam w oczy patrzec... no k***** jak???
~mihal byly
kij ci w oko czy gdzie tam lubisz
a mikał sie skichał, jak masz nas tu obrarzać za to że pracujemy w arcese to spadaj na drzewo, tam skonś przylazł.
z drzewa to ty jestes ! i to nawet nie gorylem tylko tym takim malutkim, cieniutkim jak sik pajaka patyczakiem
sluchaj patyczaku - dla mnie to ty i inni zapierd alajcie sobie w arcese, mnie to kolo h... lata, nikt wam nie mowi wezcie sie zwolnijcie tak jak ty mowisz o wracaniu na drzewo. napierda lasz ty i inne madrale na przprz a to miedzy innymi dzieki niemu jest ci dzisiaj lepiej tam gdzie pracujesz, ten czlowiek chce ciebie i innych ( i slusznie bo uswiadamianie jest potrzebne takim jak ty ) uswiadomic co ci sie nalezy jako kierowca. nikt tez nie mowi ze normalnie powinienes zarabiac 10 tys na legalu, i ze tyle bedziesz bo nie bedzie przynajmniej w najblizszej przyszlosci. gdybys zarobil w miare uczciwie ( srednio wszyscy powinni zarab ok 7tys zaokraglajac za system 3/1 lub 4/1) za swoja prace to nikt nie chodzilby po sadach szukac reszty do 10tys. do tego traktowanie wszystkich jednakowo czyli jako de*ili i zlodziei, mogloby sie zmienic? czy wolisz byc numerem kabiny? wiadomo sa i jest ich niestety coraz wiecej, nie kierowcow nawet czesto dla mnie to nie ludzie, ale co po 6 tyg tak bywa, rozumiem kasa, ja tez jej nie mam w nadmiarze ale czlowiek ma jakas granice, honor. walenie natomiast w h.. u. . ja z nami kierowcami to porzadek dzienny i jesli podpisujesz np. ubranie robocze ze masz to czemu masz go nie miec?? zeby zakladac pasy, zmieniac kolo w arcese bo nie ma na to serwisu, wolisz dokladac i prac za swoje, bo proszek jest za darmo, woda, prad, a potem na parkingu po piwku gadka, ja pier dole ale wszysttko drogie, ale stac mnie zarabiam w arcese. nie patrzysz na to ze cie okradaja na kazdym kroku, moze nawet nie wiesz z czego. powinienes dziekowac ludziom ktorzy chca cie czegos nauczyc. ty pewnie nie masz honoru zeby podziekowac za nauke, bo ty juz wszystko wiesz i wszedzie byles ze swojaj "kaska". a mlody dynamiczny zespol arcese poprowadzi cie przez problemy szybko i sporawnie, i taka karolina ( nowa jak odchodzilem ) powie ci ze masz robic pauze na pociagu, ba - na wagonie po 14 godz jazdy pociagiem = pauzy, bo ona wyliczyla ze musisz dokrecic pauze zeby rano byc na nie awizowanym rozladunku na ktorym wszyscy maja cie gleboko w *. ty swoje a ona swoje ze masz sie z pociagu nie ruszac!! ok mloda, uczy sie ale ona tak samo jak ty nie chce przyjac pewnych rzeczy do wiadomosci, a szkoda bo moze z was by cos bylo a tak? to tylko kupa. agnieszka sie chciala uczyc i sie uczyla, ja nie mialem z nia problemow no moze czasami. ale nie o tym, nie o tym. oczywiscie wszystko to na nowoczesnych bazach z super zapleczem sanitarnym, jak bym tam nie pracowal to moze bym nie wierzyl ale sam mylem sie na desczu bo dla polakow nie bylo nawet wody bierzacej, platnosci 10? super- zadnej laski nie robia, musza placic, to ich obowiazek jak twoj sprawdzanie codziennie oleju w ivecu, ktore swoja droga kolega olo normalnie az sie trzesie bo przyjda nowe, i co z tego ze przyjda? wsiadzie olo popatrzy na ta nowizne i narobi pod siebie a potem sie jezdzi w zasmrodzonych samochodach ale... sa nowki, marcin kupil. pojezdzicie ze 2 tyg na czerwonej lampce od oleju i to przez rowereto na ktore nie mozna zjechac na dolewke bo na rozladunek trzeba to sie odezwijcie.
- piernik znamy sie? to widze ze powoli rusza wszystko. a zbyszek ktory? nacjonalista z wschdniej strony podzielonej pl? :)
-satelita? hmmm mnie zawsze nie pasowal, byl najmadrzejszy ale skozystalem raz z jego pomocy jak bylem 1 raz weil am rhein, ale to bardziej on pokazywal ze pomaga nowym kolegom bo bylismy na telekonferencji :) z marcinem. przemek mowi ze satelita nie bardzo frajerzyl w sadzie ale nie wiem jak bylo.
spotkalem kiedys ksiedza na gotardzie regul. scania w manualu byl, zwalnia sie i zwalnia :) ciekawe czy robi jeszcze?
romualda tego wielkiego co busa na przodzie z wystrzalem utrzymal bo opony rok wczesniej do wymiany byly :) na basel ale tylko chwile nie bylo czasu pogadac.
swiadek marcina? no coz pewnie olo opowie o hotelach i zapleczu sanitarnym na bazach, powie jak jest ze w rovereto nie ma w piwnicy juz gdzie zjesc bo rumuni mieszkaja juz wszedzie nawet w szafkach :) co mu zrobisz? ale on jest sam.
przemek wiem ze powoli bo nie jest to latwe bo to nie biedna firma i stac ich na najlepsze kancelarie a co brakuje to potem ktos zaspi na pewno to bedzie mial od nowa 40 euro od poczatku. tak orienytacyjie w najgorszym wypadku pytalem. wlasnie jeszcze rok, dwa ok. daj znac. zreszta czasmi jestesmy w kontakcie,
-czesiek odezwij sie bo na gg nie zagladasz
-jacek rybka masz jeszcze gg?
-pozdro dla wszystkich z "moich czasow "
- i dla innych - obysmy kiedys umieli sie jednoczyc tak jak umiemy sie napierd alac.
cezarY czemu twierdzisz ze nie pojda na taki uklad? znajda sie chetni :) nawet z tego forum paru gosci wskoczy szybciutko jak tylko nowe iveca przyjda :)
o przemek i jeszcze mialem to napisac ze za te urlopowki to na 3 lata mozna zamknac co nie ktorych :) ale juz napisales a ja wlasnie dodaje to.
pozdro z dundee ( szkocja ) czekam na naczepe do jutra.
z fartem ludzie
~piernik
coraz wiecej osób podnosi głowy... coraz głosniej mówi... a wróbelki ćwierkają że arcese polska sie zwinie... no cóz.. przypadki chodzą po ludziach i firmach; )
a co do swiadków to firma wzywa zaufanych którzy sie chwalą ze im diet system nie obetnie; ). swego czasu czarna reka tez był pewien ze nietykalny jest... a pozniej... sami wiecie jak sie skonczyło.
PrzPrz upieram sie dalej przy swoim; ) :) :) urlopówek z takimi godzinami i termoinami wogole nie powinnismy podpisywac...
a na marginesie to zastanawiam sie kiedy firma wypnie sie na kierowce który dostanie 3 tys eur mandatu za brak pauzy po przyjezdzie do italii... i podrózowanie camionem z zapałkami w oczach; )
a dlaczego może tak być? z prostej przyczyny... kazdy podpisywał oswiadczenie ze zna przepisy o czasie pracy i bedzie sie stosował do nich. wiec pracodawca nie musi pokrywać tej kary...
jaśniej juz chyba nie trzeba... a zakaz wkładania karty w niedziele rano po przyjezdzie do italii w celu wykonania pauzy regularnej po podrózy do miejsca parkowania pojazdu dlaczego u nas jest?po to aby oszczedzic znów na godzinach.. na dietach itd... a kary bedą sie sypały... bo chytry dwa razy traci.
no ale to rzucanie grochem o ścianę nie ma przecież sensu... wystarczy zmienić firmę i zrobić to co inni... czyli walczyć o swoje skradzione przez pracodawce pieniadze... może nawet nie o kase chodzi tylko o pokazanie kto ma racje. a rację mamy MY!!!
PrzPrz
~piernik: Co do podpisywania - wiadomo, że odmowa podpisania zaświadczenia będzie równoznaczna z podziękowaniem za pracę.
Jednak - jeżeli kierowca podpisze takie zaświadczenie, ale jednocześnie będzie miał ręcznie wypełnione wykresówki za dojazdy i powroty busem - wówczas w mojej (!) ocenie kierowca jest bezpieczny.
Kierowca oczywiście może zostać ukarany za posługiwanie się dokumentem poświadczającym nieprawdziwe dane (art. 273 Kk: "Kto używa dokumentu określonego w art. 271 lub 272, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2"), jednak równoczesne przedstawienie (np. w czasie kontroli drogowej) wykresówek za dojazdy i powroty busem - uratują kierowcę.
Pewien problem pojawi się natomiast, gdy kontrola jest prowadzona w siedzibie firmy, wówczas kierowca może zostać pociągnięty do odpowiedzialności za nieprzekazanie wykresówek w terminie - jednak zgodnie z art. 10 ust. 2 R561/2006:
"Przedsi ębiorstwo transportowe organizuje pracę kierowców, o których mowa w ust. 1 w taki sposób, aby kierowcy ci mogli przestrzegać przepisów rozporządzenia (EWG) nr 3821/85 oraz przepisów rozdziału II niniejszego rozporządzenia. Przedsiębiorstwo transportowe wydaje odpowiednie polecenia kierowcy (... ) ", a w tej sytuacji śmiało można powoływać się na brak polecenia służbowego dotyczącego wypełniania i przekazywania wykresówek za przejazdy busem i innymi pojazdami nie podlegającymi pod R561/2006.
Uprzedzając pytania - rysowałem takie wykresówki, na jednej z odpraw próbowałem je przekazać M. S. - ale spotkałem się ze zdecydowaną odmową... Ostatecznie wysłałem je listem poleconym za cały okres zatrudnienia po rozwiązaniu stosunku pracy, zostawiając sobie kserokopie.
~piernik
co tak cicho sie zrobiło?biurowcy przestali pisac i zastanawiają sie co zrobić z tym co już napisane?a gdzie ci niby -kierowcy zadowoleni z pracy w naszej kochanej firmie?poszliście po rozum dl głowy i zaczynacie samodzielnie myśleć?... wobec tego pozdro dla tych w trasie:) i gratuluję że nie którzy zaczynają myślęc:)
robert
Piernik nie *l bo cie do kawy podadza. Od tego sie juz ode mnie.
robert
Marcin jawnie kradnie kase. Ja jak przychodziłem to umowa była diety od 42 do 48 czyli zejscie ponizej tej stawki jest zerwanie warunków umowy ustnej. Tylko widać każdy mądry na parkingu a tak sie nie odzywa nikt. Widać co mądrzejsi odeszli w czas.
PrzPrz
robert: To nie była tylko umowa ustna. Takie warunki były podawane w ofertach pracy, np. na pracuj. pl:

Zamieszczono: 2011-05-25
(... )
Oferujemy:
- Jazdę po drogach zachodnich
(jeżeli drogi w PL też zalicza się do "dróg zachodnich" - zdarzały się jazdy do PL camionem, a bus też się sam nie poprowadzi) ;

- Pracę z zachowaniem norm czasu pracy kierowców w systemie 4-5/1
(nie dopisano istotnych szczegółów, że chodzi o normy maksymalne, a jazdy busem są liczone jako bezpłatny odpoczynek) ;

- Nowoczesne ciężarówki marki IVECO, SCANIA (EURO5) z naczepami marki SCHMITZ
(nie podano, że SCANIA nie jest z największą kabiną Topline, lecz tylko ze średnią Highline; poza tym drobna nieścisłość, bo były też naczepy KRONE i ROLFO) ;

- Dodatkowe Ubezpieczenie pokrywające koszty leczenia na terenie całej europy
(tak, ale płacone przez kierowcę; swoją drogą ciekawe, dlaczego "europy" napisano z małej litery) ;

- Przyjemną pracę w stabilnej finansowo firmie
(wszystko zależy, co komu sprawia przyjemność - w tej przeszkadzały mi np. chamskie odzywki przez Transics od MZ oraz komunikaty nadawane przez MZ, AO, MS i RC bezmyślnie z sygnałem dźwiękowym w czasie odpoczynków kierowcy - nierzadko wyrywające ze snu przed lub po nocnej jeździe) ;

- Umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzenia w oparciu o płacę zasadniczą i diety (terminowe wyplaty)
("terminowe", tzn. polecenie przelewu trafiało do banku często po południu w ostatnim możliwym dniu przez system ELIXIR, co sprawiało, że środki były dostępne dla kierowcy dopiero w następnym dniu roboczym; poza tym płaca zasadnicza - najniższa możliwa, tj. minimalna ustawowa) ;


i UWAGA:
- dieta dzienna 42, 45, 48 eur oraz podstawa, nadgodziny oraz dodatki (minimum 6000 zł miesięcznie)
(czyli - diety w innych kwotach, tj. 40, 41, 43, 44, 46 i 47 EUR - były całkowicie niezgodne z treścią oferty; poza tym składniki zmienne, tj. nadgodziny, dyżury i dodatki nocne liczone WYŁĄCZNIE mechanicznie w oparciu o dane z karty, czyli bez jazd busem, a ponadto zawsze wypłacane z miesięcznym opóźnieniem - składniki za wrzesień liczone w październiku z wypłatą w listopadzie; w rezultacie pierwsza wypłata w firmie to zawsze tylko podstawa + diety, zaś po rozwiązaniu umowy dopiero dwa miesiące później przychodził przelew ze składnikami zmiennymi za ostatni miesiąc pracy; wspomniane minimum 6000 zł miesięcznie - było tylko wabikiem w ogłoszeniu).
~dada
swietna ksiazka niedlugo wyjdzie tez jak odzyskac pieniadze za np. delegacje na przykladach, autorstwa jednego z kierowcow

://bit. ly/1ieRvwK
~adik199
witam mam pytanie czy jako młody kierowca bez doświadczenia mam szanse na przyjecie? ?
~adik199
i warto tam isc np tylko po to zeby zdobyc doświadczenie które jest tak wymagane. . masakra jakaś jak zdobyc doświadczenie po kursie powie mi ktos? ? kupi włąsny zestaw i bede smigał koło bloku :D wszędzie gdzie sie nie odezwę to pare lat dośw. . masakra jakaś
~CezarY
ja bym poszedł, tylko przeraża mnie ten system 6/2 !
~wal
przyjdz do arcese doswiatczenia nabierzez i bez pieniedzy pojdziez do domu bo Skubis cie okradnie
~piernik
najwyższy czas na zmiane firmy, powrót do normalności i jakis ludzki system a nie 6/2. czas również na rozliczenie z firmą:) :) :) po prostu... Nowy Rok... a zainteresowanych bede informował jak dzwoniąnożyce po kolejnych uderzeniach w stół:) :) :)
POzdro dla tych co juz tu nie wyjadą, dla tych co w trasie i dla tych którzy wyjadą z dużymi nadziejami:) :)
~wer
piernik dziwie ci sie ze tak daleko dojezdzasz a on cie * na diecie dziwne to jest ze w twoim okergu niema zadnej pracy, albo blizej pracujesz u niego za 4000 zl po odliczeniu z wsz, ystkim, tyle pieniedzy to zarobisz na kraju, bardzo to jest dziwne, ludzie dojezdzaja z daleka pracowac w arcese za pare groszy, moze liczyc nie umia.
~scania
nie warto tam iść nawet za 8 tyś
~scania
sam się pomyliłem szkoda czasu
~hellow Kityy
tak nie warto, nie daja 8. 000 za darmo, trzeba pracować.
~wyntkosz
choćta choćta mnie wos tutej potrzeba
~wyntkosz
tylko se ciule jajca umyjta bo kabiny capiom
~wyntkosz
Regulamin Amatorskiego Połowu Ryb, zwany dalej Regulaminem, stanowi zbiór przepisów dotyczących zasad uprawiania wędkarstwa i ochrony zasobów ichtiofauny.
Postanowienia Regulaminu obowiązują wszystkich wędkujących w wodach będących w użytkowaniu Polskiego Związku Wędkarskiego (PZW), zarówno zrzeszonych w Związku, jak i niezrzeszonych obywateli polskich oraz cudzoziemców. Na łowiskach specjalnych PZW mogą obowiązywać odrębne lub dodatkowe regulaminy. W wodach PZW dopuszcza się amatorski połów ryb kuszą za zgodą uprawnionego do rybactwa. Amatorski połów ryb kuszą może uprawiać osoba posiadająca kartę łowiectwa
podwodneg o i stosowne zezwolenie.

II. PRAWA WĘDKUJĄCEGO W WODACH PZW
1. Prawo do wędkowania w wodach użytkowanych przez Polski Związek Wędkarski mają członkowie PZW i osoby niezrzeszone w PZW, posiadający kartę wędkarską, przestrzegający zasad ujętych w niniejszym Regulaminie, po uzyskaniu zezwolenia uprawnionego do rybactwa.
2. Zasady wydawania kart wędkarskich regulują przepisy ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym, z późniejszymi zmianami.
3. Z obowiązku posiadania karty wędkarskiej są zwolnione osoby do 14 lat oraz
cudzoziemcy czasowo przebywający w Polsce.
4. Prawo do samodzielnego wędkowania ma wędkarz, który ukończył 14 lat, z tym, że młodzież do 16 lat nie ma prawa do wędkowania w porze nocnej bez nadzoru osoby uprawnionej do opieki.
5. Członek PZW do lat 14 ma prawo wędkować z następującymi ograniczeniami: w ramach własnego łowiska, zgodnie z limitem ilościowym i wagowym, wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej, posiadającej kartę wędkarską.
6. Młodzież niezrzeszona w PZW w wieku do 14 lat ma prawo wędkować:
a) wyłącznie pod opieką i w ramach uprawnień, stanowiska i dziennego limitu połowu ryb osoby pełnoletniej, posiadającej kartę wędkarską, metodą gruntowo-spławikową maja prawo wędkować dwie osoby, każda na jedną wędkę. Udostępnienie stanowiska i limitu dwóm osobom nie wyklucza wędkowania opiekuna na jedną wędkę.
b) wyłącznie pod opieką i w ramach uprawnień i dziennego limitu połowu, osoby pełnoletniej, posiadającej kartę wędkarską, metodą spinningową i muchową. Przekazanie uprawnień nie wyklucza wędkowania opiekuna na jedna wędkę.
7. Dopuszcza się wędkowanie kilkuosobowych grup młodzieży nie posiadających kart wędkarskich, pod nadzorem opiekuna posiadającego stosowne uprawnienia oraz zezwolenie wydane przez zarząd okręgu PZW. Każda osoba z grupy ma prawo łowić wyłącznie na jedną wędkę, z zachowaniem uprawnień do własnego stanowiska i dziennego limitu połowu przysługującego członkowi PZW.
8. Członek PZW ma prawo udostępnić współmałżonkowi, posiadającemu kartę
wędkarską, jedną ze swoich wędek do wędkowania, w granicach przysługującego mu stanowiska i limitu połowu, bez konieczności uiszczania przez współmałżonka składki członkowskiej oraz składki na ochronę i zagospodarowanie wód. Powyższe ma wyłącznie zastosowanie przy wędkowaniu dopuszczającym łowienie na dwie wędki.

-1

~wyntkosz
to nie o sundach ale tys je dobre
~inn
nie ma gorszej firmy
~piernik
~wer. hahahahahah... domyśl sie dlaczego do tej pory pracowałem w tej firmie:) :) :) nigdy nie spotkałem bardziej nieuswiadomionego kierownictwa niż tu:) :) a to procentuje na korzysc pracownika a nie pracodawcy:) a z tego co wiem to z 11 osób wracających ze mna do domu 7 zadeklarowało że nie wraca tu:) nie życzę jeszcze Wesołych Swiąt itd, wpadne tu jeszcze i napisze szerzej:) a czytające biurwy niech szlag trafia:) zastraszyc sie nie dam jak wielu innych a wątki roszczeniowe rozwinę bardziej niż to robiono do tej pory:) Pozdrowienia dla uświadomionych:) również pozdrowienia dla tych którzy sponsorują firmę za km, za odprawy itd itd:) :)... a GITD... PIP... Prok. Rej no i SP no cóz... są bardzo pomocne jesli sie wie czego chce:) :) system 6/2 nie jest dobry dla pracownika. pozwala rozpisywac nadgodziny itd... nawet 48 eur nie rekompensuje tych 20 kilku godzin łacznie z odprawa które nie są ujęte w żadnej ewidencji:)
~piernik
~wer
~piernik
~wer a z tym 4 tys to mocno przegiąłes:) :) :)
PrzPrz
~wyntkosz: Masz rację. Szczegółowa znajomość Regulaminu Amatorskiego Połowu Ryb w wodach będących w użytkowaniu Polskiego Związku Wędkarskiego (PZW) - jest zdecydowanie lepiej widziana w Arcese Polska Sp. z o. o. niż znajomość np. Rozporządzenia (WE) 561/2006, Ustawy o czasie pracy kierowców, Kodeksu pracy, Ustawy o transporcie drogowym, a nawet obowiązujących w Arcese Polska Sp. z o. o. Regulaminu pracy, Regulaminu wynagradzania oraz umów o pracę i załączników (np. Vademecum kierowcy).
Wygląda na to, że MS zdecydowanie preferuje współpracę z kierowcami wykwalifikowanymi w zupełnie innych branżach - np. piekarzami, budowlańcami, elektrykami, rolnikami, a także wędkarzami (takimi jak ~wyntkosz).
Preferencja ta dotyczy zresztą nie tylko kierowców, ale również (może raczej - przede wszystkim) pracowników biurowych - wśród których można znaleźć np. handlowca (MZ), inżyniera produkcji (AO) czy technika energii jądrowej (RC). W takim "wszechstronnym" gronie wszelkie (nawet całkowicie błędne) twierdzenia MS (mgr inż. transportu samochodowego, jedyny w firmie posiadacz CKZ) odbierane są jako niepodważalna prawda objawiona, zaś bezczelne zakwestionowanie przez kierowcę polecenia służbowego (stojącego w oczywistej sprzeczności z obowiązującym prawem, np. z art. 21 Uocpk) - kończy się niezwłocznym wypowiedzeniem temu kierowcy umowy o pracę.
W tym miejscu zatem dobra rada: jeżeli chcesz tu pracować, to nie wychylaj się czasem ze znajomością przepisów obowiązujących w branży transportowej, a wszelkie mandaty dzielnie przyjmuj "na klatę" - być może wówczas otrzymasz wyższą stawkę diety, ustalaną arbitralnie przez MS z mocą wsteczną, tj. za miesiąc, który już minął.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.91.111

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels