Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Spadające stawki i brak kierowców. Czy TSL udźwignie drugie półrocze 2025?

ID: 286634


W drugim kwartale 2025 roku europejski rynek transportu drogowego osiągnął moment równowagi: indeksy stawek kontraktowych i spotowych zrównały się na poziomie 132, 2 – wynika z najnowszego raportu Upply x Ti x IRU. Choć może to sugerować stabilizację rynku, szczegółowa analiza pokazuje szereg wyzwań i zmian, z którymi mierzy się branża.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (18)

~olo
Zamykać dziady kołchozy, a nie skamleć, że bida i się nie opłaco !!! US powinien Was sprawdzić skąd macie na wille, jachty jak dokładacie przez 30 lat.
~Donald Truck
O 90 roku nie dzwigają
~Kto ludowi ukradł boczek!
No tak.
~Transportowski
"US powinien Was sprawdzić skąd macie na wille, jachty jak dokładacie przez 30 lat. " - Jak to skąd - z oszczędności i rolnictwa.
~Maonalone!
Acha, no tak rolnictwa.
~Stary
Nie widze, zeby dziady skomlaly, slysze skomlenie drajwerow od siedmiu bolesci, umieja sie tylko kierownicy trzymac i nic poza tym, kompletne zera, za duzo pisania jakbym chcial wyliczac, kwiatki, tych pozal sie boze kierowcow i ciagle malo i malo
~mamma mia
Stary jaki koń jest każdy widzi; -)
~gucio
Do ~olo milcz prostaku, brudasie parkingowy
~K.
Ponad 1000 licencji zwróconych do Gitd o tym nikt nie mowi
tagoo
Czy się stoi, czy się leży 510 zeta netto za każdą rozpoczętą dobę powyżej 5 godzin do łapki Pana Kierowcy się należy !
Do 5 godzin 50 % stawki...
tagoo
I nie fikać mi tu Dziady, bo stawkę podniosę...
~Ordynator orgia!
Słyszałem też, że do tej dniówki dorabiasz sobie w niemoralny sposób na parkingach.
~Ordynator orgia!
Podobno dajesz się gwintować za parę groszy, albo paczkę fajek, czy czteropaka.
~Foxymaker
Zyski operacyjne dziadów spadły z 300 tyś PLN do 299. 999, 99 PLN na miesiąc. Kaplice w Toruniu zapełniają się z dnia na dzień dziadami z błaganiami o wybaczenie do niebios.
~Taka prawda
Pazerność naszych przewoźników nie ma granic. Co drugi to prostak na lesingach które kierowcy płacą. Janusze biznesu ktorzu zrzeszaja się i kierowcy potem mają min 13 godz pracy, plus nocka w budzie i ktoś płaci etet ochroniarza. Potem godziny odbieramy w domu za co nie płacą. Niemiec i Polak biorą frachty z tej samej fabryki. Niemiec płaci przyzwoicie a Polak narzeka że transport się nie opłaca. Te same stawki. Kierowców jest dużo tylko niech płacą jak ludziom pracy a nie jak niewolnikom. Szukają jakiś dziwnych Hindusów i o innych żeby kasę na nich robić. Zrzeszenie to lobby które patrzy na swoje zyski a nie kierowców. Jakie nam dajecie sanitsriaty jakie udogodnienia na drodze!!! Kowalski jeździ 1000 km miesięcznie i zawodowiec 15 000 km gdzie logika punktów karnych co do przejechanych km. Policja ITD to darmozjady na usługach kasjerów. Zero wiedzy tylko wyklepane formułki. Oszusci eko drawing i ekologia. Ściema totalna, gdy mamy drogi przez osiedle do zakładu to robi się zakaz i 30km dookoła bo chcą żreć ale TIR nie lubią. Droga dla aut a piesi to wchodzą na ich drogę. W Anglii droga dla aut aby to aż trzymał czy wysokość można jechać a u nas nasrane zakazów i 20 znaków na 30 metrach. Chorzy włodarze i brak kultiry jazdy. Chciałbym żeby Ci ze związków przestali dbać o swoje zyski tylko zadbali o kierowców bo jeszcze w Sejmu nie widziałem kierowcy tylko wypowiadali się włodarze transportu na których szkoda słów, żeby im na twardo szło na tronie :) =
~Taka prawda
Międzynarodówka jak to fajnie brzmii. Tylko jak Anglia to pakiet nie obowiązuje. Złodziejstwo brak przyzwoitych toalet brak. Godziny nocne nie dopłacają bo trzeba je ustalić. Wprowadzili wolność jazdy w covidzie tylko za pominęli pracowników żeby dorzucić im jak za frachty brali po 5 000 eoro. Kierowcy są tylko rzetelnych pracodawców brak. Niemiec ryjem jak dzi ryl trawniki bo w ogólnym bilansie mial 20 % zysku a polski przedsiębiorcą się śmiał że jak 50 % nie ma to auta nie ruszy. Naprawdę czas ogarnąć ten transport i te lipne firmy a najbardziej pogonić dpefytorow i te szemrane układy : ( Brawo koledzy że macie cierpliwość ruszać na szlak :)
~Taka prawda
Międzynarodówka jak to fajnie brzmii. Tylko jak Anglia to pakiet nie obowiązuje. Złodziejstwo brak przyzwoitych toalet brak. Godziny nocne nie dopłacają bo trzeba je ustalić. Wprowadzili wolność jazdy w covidzie tylko za pominęli pracowników żeby dorzucić im jak za frachty brali po 5 000 eoro. Kierowcy są tylko rzetelnych pracodawców brak. Niemiec ryjem jak dzi ryl trawniki bo w ogólnym bilansie mial 20 % zysku a polski przedsiębiorcą się śmiał że jak 50 % nie ma to auta nie ruszy. Naprawdę czas ogarnąć ten transport i te lipne firmy a najbardziej pogonić dpefytorow i te szemrane układy : ( Brawo koledzy że macie cierpliwość ruszać na szlak :)
~Tak
Taka prawda odstaw na dzisiaj tą flaszkę. Już wystarczy.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.99

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels