ID: 286196
Niedobór kierowców rośnie – IRU zbiera dane, polskie firmy mogą się włączyć
ID: 286196
ID: 286196
Brak kierowców zawodowych to jedno z najpoważniejszych i najbardziej palących wyzwań, przed jakimi stoi dziś europejska i światowa branża transportu drogowego. Problem ten nie tylko wpływa na operacyjną efektywność firm przewozowych, ale także grozi zaburzeniem stabilności całego łańcucha dostaw.
Brak kierowców zawodowych to jedno z najpoważniejszych i najbardziej palących wyzwań, przed jakimi stoi dziś europejska i światowa branża transportu drogowego. Problem ten nie tylko wpływa na operacyjną efektywność firm przewozowych, ale także grozi zaburzeniem stabilności całego łańcucha dostaw.
~etransport.pl
Posty (44)
~Azor | - kierowcy nie zmieniają pracy bo mają kredyt na mieszkanie, żonę i dzieci... Ale ci którzy już ugrzęźli w tym zawodzie z powyższych powodów PLUJĄ NA ROBOTĘ Co innego pracować 1 rok Co innego pracować w tym zawodzie 3 lata A tym bardziej co innego pracować w tym zawodzie 10 lat Myślę że szukanie jeleni do pracy za pół darmo się kończy, firmy padają, bo nie płacą za pracę i nie inwestują w rozwój firmy... Chcą się dorabiać milionów a potem ludzi wyrzucać na ulicę... Czas darmozjadów się kończy, nie ma miejsca dla ludzi żyjących z kogoś | |||
~Azor | A kierowców jest pełno... A ogłoszenia przepełnione oszustwem, kłamstwami psycholi, którzy dla pieniędzy powiedzą wszystko Gdyby kierowców brakowało a właściciele firm byliby uczciwi... Ludzie by robili uprawnienia i nie rezygnowali z pracy po jednym roku Psychopaci lubią wypijać jak krew chęci do pracy i udawać że wszystko w porządku Praca jest za granicą ale nie dla pośrednika i oszusta z Polski i nieroba na działalności z 200 autami nie ma już miejsca na wyzysk Tylko kto pracuje będzie miał | |||
~spasiony Knur | kuku to dzban 7 godzin temu Marynarz na statku handlowym na międzynarodówce zarabia ok. 15 - 20 tysięcy złotych. - No ba a ile zarabia marynarz wkoło komina, ciekawe | |||
~Vvvvv | Sranie o Szopenie brak dostępu do sanitariów kórki z wodą pozakrecane monster jakieś nagonki kontrole itp. Kontrola z 2 miesięcy -jaki zawód tak jest kontrolowany - na moje trzęsiecie portkami bo nie będzie jeleni ci będą tyrać na was | |||
~kuku to dzban | Spasiony Knurze: Praca w żegludze śródlądowej może wiązać się z nieco niższymi zarobkami niż w żegludze morskiej, ale zależy to od konkretnego przypadku. Przykładowe zarobki: Marynarz: 6 000 - 10 000 zł brutto Starszy marynarz: 7 000 - 12 000 zł brutto Oficer: 8 000 - 15 000 zł brutto Kapitan: 10 000 - 25 000 zł brutto (lub więcej w przypadku specjalistycznych statków) Marynarze często pracują w systemie zmianowym, co może wiązać się z dodatkowymi wynagrodzeniami za nadgodziny i pracę w dni wolne. Niektóre firmy oferują dodatkowe benefity, takie jak zakwaterowanie i wyżywienie na statku, co również wpływa na atrakcyjność oferty pracy. Spasiony, a spróbuj w LKW jako kierowca zarobić tyle, co kapitan. Kapitanem jesteś, a zarabiasz mniej jak marynarz... | |||
~spasiony Knur | Chodziło mi o ten komin na statku. | |||
~spasiony Knur | Ciekawe co? | |||
~Trans tir heweliusz | Azor bardzo dobrze tu wszystko napisał zgadzam się z tym w 100 procentach | |||
~Pisiont groszy | 14zl/h macie i tyle śmiech koniec marzeń | |||
~kuku to dzban | Spasiony, no ciekawe rozważanie, ale tak se ne da... Chociaż każdy marynarz siłą rzeczy, wykonując swoje obowiązki, krzątając się po pokładzie, działa w koło komina na statku... :) | |||
~spasiony Knur | A jednak zapytam kominiorza, może coś nowego coś. | |||
~kuku to dzban | Tylko pełowskiego poyeba kuku nie pytaj, bo zasro zaraz cały wątek... | |||
~spasiony Knur | podszyw, jeszcze dropsa za mnie wyturlaj kuku to dzban 3 godzin temu. . rzeczowe info, kuku to dzbanie, czegoś się z tego dowiedziałem | |||
opengl
| znów te bzdury? Po co w kółko powtarzają te kłamstwa. Kierowców jest nadmiar, brak jest idiotów. | |||
~Alfred2025 | pier.. a propaganda by móc z azji i afryki fachowców ściągnąć! | |||
~Tadek | Trzeba zmienić nazwę portalu na, Niedobór kierowców ", bo tu tylko o tym :-) | |||
~Max | Piszą tu niektorzy o zaszczanych parkingach. Nie raz bylem swiadkiem, koles wychodzi z kabiny, ma kilkanascie metrow do wc albo chociaz na trawe, ale on leje pod kolo. Widocznie jestescie z tych co lubią smrod. | |||
~Geju | Jest butelka, szcz. am do butelki i takiego granata wrzucam do kosza. Po kłopocie! Ewentualnie na trawę. Kiedyś musiałem nas. rać pod naczepę ale po bimbrze mnie przycisnęło. | |||
~Męczennik transportu | Co 5 lat ekstra 3 miesięcy urlopu na podratowanie zdrowia opłacane z NFZ. Po 30 latach możliwość przejście ns emeryturę. Być może pomoże ściągnąć ludzi do zawodu. | |||
~nowy | ukrainiec to nasz wrog Polaku pamietaj | |||
~Trakman | Niech wdrażają coraz to nowsze i kolejne pakiety mobilności które mają na celu przede wszystkim wyrwać kasę od kierowcy i przedsiębiorstw to na pewno będzie więcej nowych kierowców. | |||
~Ramirez | Czemu brak kierowców. Na pewno po pierwsze zarobki i to że pracodawcy nas oszukują. Po drugie koszt zrobienia prawa jazdy, przyczepu i pozostałych uprawnień jest ogromny. Po trzecie nie ma innego zawodu z którego by sobie państwa Europejskie zrobiły skarbonkę bez dna kierowców może karać tyle organów że chyba nie ma innego zawody by tyle kar można było nakładać. Mandaty przekroczenia nawet te blachę są karane jak byśmy popełnili ogromne przestępstwo. Głupota naszych żarzących jeśli chodzi o np. wyprzedzanie tirów na drogach to bezmyślność i brak logistyki. Jest wiele takich rzeczy i nie ma się co dziwić że kierowców będzie brakować. | |||
~Trans tir heweliusz | Kierowcow jest za dużo i to bardzo bardzo za dużo tego | |||
~taqoo | Chyba sobie flachę łyknąć trzeba bom znerwiony jestem. Dobrze nie będzie. | |||
~Kiero | IRU to juz dawno powinno się rozwiązać bo nic nie robi dla kierowców, przyznają jakieś znaczki co nic nie dają, niech np powalczą o wcześniejszy wiek emerytalny. | |||
~młody | A ja się bardzo cieszę, że kierowców brakuje może w końcu transport zacznie się opłacać za jakiś czas. | |||
~DILER | Ja mam 2tys. euro za 2 tygodnie pracy. Jadę do roboty na 12 dni a potem mam wolne 15. I tak od 6 lat. Jak się poszuka to się znajdzie. A jak ktoś się zasiedzi i to jeszcze u dziada to już jego wola. Są normalne firmy które szanują swoich pracowników. Polecam poszukać a nie stękać. | |||
~Abdulwisi mu Lacha | Jest dużo praca mała kasia | |||
~Abdulwisi mu Lacha | Dużo praca mała kasia | |||
~Dieselschwindel | Co na to urzędnicy z Ministerstwa Infrastruktury? Jest tam cały departament do transportu drogowego... |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.