ID: 284863
Wzrost w transporcie towarowym, ale gdzie są kierowcy?
ID: 284863
ID: 284863
Według najnowszych przewidywań Transport Intelligence nadchodzące miesiące przyniosą dwuprocentowy wzrost aktywności w drogowym transporcie towarowym. Ma być to jedna z oznak poprawy sytuacji gospodarczej w Europie po trudnym 2024 roku. Równocześnie jednak branża transportowa będzie mierzyć się z dużymi wyzwaniami.
Według najnowszych przewidywań Transport Intelligence nadchodzące miesiące przyniosą dwuprocentowy wzrost aktywności w drogowym transporcie towarowym. Ma być to jedna z oznak poprawy sytuacji gospodarczej w Europie po trudnym 2024 roku. Równocześnie jednak branża transportowa będzie mierzyć się z dużymi wyzwaniami.
~etransport.pl
Posty (43)
~kat | Apel do młodych, lepiej się zastanowić 2x, wchodząc w to szambo, niż później żałować. Wcześniej czy później przypomnicie sobie te słowa. | |||
~pks poland | kat - ma 100% rację. ta robota max rozleniwia, kasa kusi a zdrowie się traci. Szkoda życia na siedzenie tygodniami w budzie. Podobne, po odliczeniu kosztów wyjazdu pieniądze można zarobić w swoim mieście. | |||
~zzz | Pracując jako kierowca 3x15 godz + 3x13 godz w tygodniu. to nie są duże zarobki. Dlaczego nikt nie pisze o kontrolach i mandatach. Składki na ubezpieczenie w większości od najniższej krajowej, dziwne sposoby naliczania wynagrodzenia ( km, od frachtu itd. ) Nie uznawanie pracy kierowcy jako praca w warunkach szkodliwych. | |||
~hexadodexa | Primo. Media nie poruszają tematów trudnych, niewygodnych, stających w sprzeczności z potrzebami sponsorów. Media są od plotek, zabawy emocjami od tych budzących lęki, po te radosne. Człowiek żyjący emocjami staje się głupszy - to fakt. Głupszy, bardziej wrogo nastawiony do wszystkiego oraz w konsekwencji w wyniku złego prowadzenia się... odciąża system w wieku starczym. | |||
~hexadodexa | Rozumiem śpisz w domu? Zart. Ciesz się zzz że nie pracujesz 6x15, a mógłbyś. Nie wspomniałes też o izolacji społecznej kierowców, o ostracyzmie społecznym (głównie w mediach) tej grupy zawodowej w sumie też nie bez powodu. W ogóle śmieszne jest gadanie o problemach zdrowotnych kierowców zawodowych którzy są ciągle w drodze, bez jakichkolwiek ruchów że strony prywatnych inicjatyw na zachodzie mamy np. autodoc, parkingi firmowe (jako forma promocji) na noc dla kierowców za free, prysznice itd. Zawód kierowcy zawodowego nie będzie traktowany jako praca w warunkach szkodliwych bo po pierwsze jest to prywatna usługa, nie ma tu związków zawodowych, albo byś musiał mieć udokumentowane! przepracowanie ponad 40 lat w zawodzie. | |||
~Ktos | Robią od frachtu od kilometra po większości kierowców robi w kulki. Jak by pracowali normalnie nie okradali he. | |||
~hexadodexa | Zachęcam do myślenia. Czy jest jakikolwiek organizm, gdziekolwiek który priorytetyxuje utrzymanie starych, zdegenerowanych komórek kosztem tych młodych i w średnim wieku? W przyrodzie komórki stare, uszkodzone ulegają autofagii czyli zaliczają programowego samobuja, lub jeśli wchodzą na drogę nowotworową są usuwane przez sprawny system bezpieczeństwa. Szacuje się że u osoby zdrowej, bez obciążenia, nie narażonej na czynniki kancerogenne liczba ubijanych komórek nowotworowych oscyluje w granicach ponad 50. To bardzo mało (większość komórek poprostu popełnia samobuja dla dobra organizmu - tak są zaprogramowane). Posiadanie wielu starych komórek dla organizmu to obciążenie: stare komórki produkuja nieprawidłowe, albo nawet szkodliwe białka, konsumują nadmiernie energię, tworzą podatne struktury np. na uszkodzenie, przerost strzępkami, nakręcają stany zapaln bo mają uszkodzony często metabolizm, osłabiają cały organizm przez co osobnik staje się łupem dla drapieżnika lub nawet łupem organizmow martwych jak wirus. | |||
~hexadodexa | Skoro wspomniałem o w1rusach. Starsze i osłabione organizmy, części organizmow przez to że mają deficyty odp0rności i są dłużej zaw1rusowane sa rezerwuarem nowych chorób lub nowych ich wersji. | |||
~hexadodexa | Każdy organizm "chce żyć", w sensie dosłownym replikować - sens życia. | |||
~Gnot | Jeździłem od 2009 roku fakt kiedyś była bardzo dobra kasa ale tak po 2020 ten transport to już dno stawki dla kierowców mizerne zarabia się coraz mniej. | |||
Ł ysy
| Też zachęcam do myślenia. Ten koleś, drący japę wyżej zapomniał o kluczowej kwestii. To wy, Pany Kieroffce zdecydowaliście o podjęciu takiej, a nie innej pracy doskonale znając jej charakter. Większość z was Pany Kierowce doskonale zdaje sobie sprawę, że przy waszym wykształceniu, pracowitości, raczej lenistwie, przy braku wszelkich umiejętności i talentów, nigdzie nie zarobicie takich pieniędzy, jak za fajerą. Zatem, proszę pracę za kółkiem traktować jak zbawienie. Jak nie, kluczyki na stół i z Bogiem. To tyle. | |||
~kierowca | Łysy ja mam inne umiejętności. Bardzo dobrze umiem obić ryja. Już tyle czasu wyzywam cię na walkę w MMA. Dzisiaj podnoszę poprzeczkę. Ty i driver przeciwko mnie w klatce na gali MMA. To ma dobre strony no więcej dziadowskich ryjow oboje jednego dnia | |||
~Kto ludowi ukradł boczek! | Ale tu się nie można oprzeć o łopatę, tak jak na budowie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.