ID: 283568
Odnawianie naczep coraz popularniejszym rozwiązaniem ze względu na rosnące koszty nowego sprzętu
ID: 283568
ID: 283568
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
~etransport.pl
Posty (180)
~dfgj | Krótkoręczna parówa bedzie sie cieszyć | |||
Ł ysy
| Jedyne sprostowanie. Do renowacji nie nadają się niemieckie produkty spod znaku Krone. Te gniją jak majtki na dziwce. Wiadomo, niemiecka jakość. | |||
Ł ysy
| Produkcja takich szrotów powinna być zakazana z uwagi na ślad węglowy. | |||
~kris | Wręcz przeciwnie. Krone się najbardziej nadają. Robisz piaskowanie, spawasz nowy profil z multilockiem, nowe poprzeczki. Potem podkład i malujesz. To jest renowacja a nie wymiana plandeki. | |||
Ł ysy
| Kris. Bredzisz. W większości przypadków tylne drzwi nadają się do huty. Po drugie, to gówno gnije całe i wszędzie, a największym kosztem jest piaskowanie. W moim przypadku koszt piaskowania, lakierowania odpada. Mam profesjonalnalną sprężarkę na silniku Kubota, mam też profesjonalną piaskarkę. Wiesz ile kosztują usługi piaskowania, lakierowania? Wątpię. Zapewniam, że w cenie piaskowania i lakierowania zrobisz generalny remont układów zawieszenia i hamowania. Cena układu oswietlenia to detal. Należy jeszcze pomyśleć o drzwiach, które w większości w 7-10 letnich Kronkach nadają się tylko na szrot. | |||
Ł ysy
| Kris. Doceniam twoje posty gdy mają jakieś odniesienie do rzeczywistości. W tym przypadku bredzisz. | |||
Ł ysy
| Chcąć to gówno odmłodzić należałoby zerwać podłogę, bo pod podłogą wszystko gnije. Kris, nie zdejmiesz podłogi, starą zniszczysz przy zdejmowaniu, a płyty na nową, to obecnie około 14 tyś zł. Bez zdjęcia podłogi piaskowanie jest stratą czasu. | |||
~Ytt | Kris ma racje. | |||
~Kierowca vel Czymacz | Się Łysy ożywił!!! W końcu temat dla dziada, renowacja starej krypy... Boki zrywać! | 1 | ||
~xthx | Łysy racja, nie kupujcie naczep krone - naprawa nie jest opłacalna. | |||
~300D | zardzewialców sie nie naprawia koszty kosmiczne a efekt marny dwa/trzy lata i znów rdza kwitnie to co napisał kris bardziej przypomina tworzenie pojazdu typu sam a nie renowacje | |||
~300D | ... a żeby było śmieszniej, to piaskowanie jest obecnie nielegalne | |||
Ł ysy
| "A, żeby było śmieszniej "to 300D jest idiotą. Od kiedy piaskowanie jest zabronione? Głupek coś tam usłyszał, ale nie do końca zrozumiał. Zabronione jest tylko używanie piasków kwarcowych "na sucho". W osłonie wodnej można. Dlaczego głupku musisz zawsze wyjść na głupka? Do ci schlebia? | |||
Ł ysy
| 300D. Po drugie głupku, skąd przekonanie, że po dwóch, trzech latach rdza wyjdzie ponownie? Perfekcyjnie wyczyszczony materiał, położone dwie warstwy epoksydu, odpowiednia warstwa nawierzchniowa i spokój na min 7-10 lat. Człeku, ty masz coś z głową. | |||
~300D | spoko łysek nie fikaj jak zgodnie z bdo zdasz urobek? szach/mat | |||
jacek-kuba
| Są pewne ograniczenia -ale może we wsi 300d jest zakaz całkowity. Niemniej chłop odkręca osłonę silnika w Masterze 4, 5 h więc musi być specjalnej troski. Albo coś w wodzie tam mają. | |||
~300D | co chcesz spawać rdze? szach /mat | |||
~300D | łysek, myślę że sprężarke i piaskarke widziałeś na fotach w necie i tyle twojej wiedzy | |||
Ł ysy
| 300D. Ty jednak jesteś idiotą. Za wszelką cenę chcesz zaznaczyć swoje jestestwo jako osoby inteligentnej, wszechwiedzącej. Finał zawsze jest ten sam. Wychodzisz na idiotę. | |||
Ł ysy
| 300D. Czy ja gdzieś piszę o spawaniu? Co się urodziło w pustym łbie? | |||
~300D | Jacek/Kupa- dwie godziny trwa serwis olej/filtry w Master a jak mocowanie osłony użeźbione przez majsterkowicza to i cały dzień | |||
~300D | 3 minut temu 300D. Czy ja gdzieś piszę o spawaniu? Co się urodziło w pustym łbie? kiego wała pajacu fikasz przecież to było do krisa | |||
~300D | ... a ten urobek to jak zdasz zgodnie z prawem? szach/mat | |||
~300D | 20 minut temu 300D. Po drugie głupku, skąd przekonanie, że po dwóch, trzech latach rdza wyjdzie ponownie? Perfekcyjnie wyczyszczony materiał, położone dwie warstwy epoksydu, odpowiednia warstwa nawierzchniowa i spokój na min 7-10 lat. noo widac że uja się znasz najbardziej podoba mi sie to- "Perfekcyjnie wyczyszczony materiał" | |||
Ł ysy
| 300D. Tak samo jak przepracowane oleje, w ramach BDO. Coś jeszcze głupku? | |||
Ł ysy
| 300D to taki wioskowy filozof. Wszystko wie, na wszystkim się zna, tylko nie wie jednego. Dlaczego jest nazywany głupkiem. | |||
~300D | tee Łysek- w takim razie szacun za profeske i wesołych świąt | |||
Ł ysy
| 300D. Potrafisz chociaż uzasadnić zarzuty pod moim adresem? Gdzie ją błędy w przedstawionej metodologii działań zabezpieczająch matal przed korozją? Z tego co czytam, to tylko pier do lisz głupoty, nic więcej. | |||
~kris | Fajny dyskusja na temat z dooopy. Wy nawet o pogode byscie sie pokłócili. Jeden drugiemu by udowadniał ze jest głupkiem bo 25 stopni to jest upał czy nie. | |||
Ł ysy
| Typowe dla wiejskiego filozofa. Szybcie wycofanie z braku argumentów. Ogarnij się głupku. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.