~kierowawa
| To co wy chcecie wozić? Ukraiński cement, rzepak, cukier? | | | |
~lolo
| - dyskryminacja osób niepełnosprawnych w zaturudnieniu
- nie płacenie diet i ryczałtów
- umowy o pracę na najniższą krajową w 4666 brutto ( w to wliczone diety nadgodziny i ryczałty ) a klamanie ze zarobi 500 dniówki
- szukanie szoszonów z wschodu co nie znają przepisow prawa i pojada na umowach zlecenie lub dzielo na najniższą krajową
- nie płacenie uczciwego wynagrodzenia kierowcom
- masowe te same oferty pracy anonimowe na facebook oraz olx
- kodeks pracy w transporcie nie istnieje
-finalnie - KIEROWCY ZACZĘLI SIĘ SZANOWAĆ A DZIAD TRANSY UPADAĆ | | | |
~tak
| czyli kryzys w europie jest spowodowany tym, że kierowcy się zaczęli szanować... okej | | | |
~kierowawa
| Jaki problem z opinia o pracodawcy? Jest GoWork tam opinii nie kasują. Są tam tez oferty pracy. | | | |
~driver
| A to dopiero początek Zobaczymy jak bedziecie rozmawiac w marcu ; ) pamietajcie ze teraz zamyka sie kontrakty roczne na dostawy To co pojedzie teraz na długo zapcha magazyny I przez zimę nie bedzie czego wozić | | | |
~Czymacz
| Driver szlaban umyty? Pilnuj żeby otworzyć jak pan kierowca przyjedzie... | | | |
~driver
| czymacz jedynie co bedziesz mógł czymac w garsci to własne przyrodzenie jak go znajdziesz w co wątpie | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Ile to już końców transportu było wojny covidy brexity pakiety mobilności polskie łady A najbardziej polskiego dziada dobiła składka ZUS i wypłata szofera hahahaha | 1 | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Teraz taki dziad nie przyfika jedno krzywy tekst czy skwaszona mina i l4 na maila i dziadzisko kwiczy | | | |
~driver
| na Jdg możesz siedziec na l4 ile pasuje omega pillzno ma juz 100% kierowców na b2b | | | |
~maly
| omega hahaha | 1 | | |
~scan cargo
| Patryś Ty znow to samo pisałem ci to a porpos zarobków kierowców w 2006 i obecnie gdzie w 2006 kierowca w takim molochu mogł zarobić 3000 E przy najniższej 180 E w PLn i wtedy i kierowca zarabiał kupe hajsu i dziad obecnie sam policz ile najniższych zarabia kierowca w molochu i ile zarbia moloch lub dziad i o to chodzi w tym "końcu transportu " nie to że transport przestaje istnieć tylko sens ekonomiczny przedsiewziecia | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Gościu znam tamte czasy. Było tak ale wypłata dziada to było 1/4 A reszta boki.
Nigdy dziad nie był skory do placenia | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Wujek do ruskich dalekich jeździł w 3 lata dom postawił ale z wypłaty jedynie było ogrodzenie hahaha | 1 | | |
~jarek ogarek
| rafał -patryk to były inne czasy, każdy zarabiał, a teraz, im więcej firm upadnie tym lepiej dla kierowców | | | |
~Bart
| A girteka powiększa flotę | | | |
~scan cargo
| Patryk jako 33 latek znasz tamte czasy prawie20 lat temu pewnie z opowiadań wujka, widzisz ja ci prawde mówiłem ze jesteś już dzieckiem socjalizmu europejskiego bo nie rozumiesz że każdy normalny człowiek by sie cieszył że dostaje jak najwiecej kasy do dyspozycji i własnych decyzji a tylko lemingi sie ciesza że państwo im zabiera 60 % i decyduje za nich na co to wydac i i dodatkowo zużywa wiekszosc z tej kwoty na siebie a tylko mniejsza czesc przeznacza na cele na które powinno, myslisz ze kasa z tego idzie na Twoja emeryture jesteś w błedzie myslisz ze na drogi dalej jestes w bledzie, myslisz ze na lekarzy to idz do dentysty czy lekarza specjalisty
wiec masz zryty umysł przez myśl socjalistyczna która mówi zabrac bogatym i dać nam | -1 | | |
~!!!iiii
| Napiszę jedno. Wroński, Kucharski i przedstawiciele OCRK siedzieli przy jednym stole w ministerstwie w 20-22r i tworzyli przepisy na które teraz narzekają.
Tak to jest jak tworzy się przepisy w dobrych czasach nie myśląc o złych i zaprasza osoby, które są zainteresowane takimi przepisami co by mogły na nich zarobić. Gdzie w Rozporządzeniu UE o PM było napisane o wysokości danin? ? W jakim kraju na świecie istnieje profesją, której pensja jest regulowana wg średniej (nie mediany) i to co rocznie??? Czy TLP słuchało innych środowisk czy tylko swoich członków złożonych z dużych międzynarodowych korpo-transow, które to właściwie przyczyniły się do prac nad PM otwierając swoje biura po za miejscem działalności operacyjnej tylko dlatego, że to był sposób na pozyskanie taniego wschodniego pracownika i omijając ich zatrudnienie u siebie w kraju pochodzenia.
Macieju bądź uczciwy jak już coś piszesz, bo sam współtworzyłeś przepisy i żyjesz z tych firm i dzięki nim. | | | |
~przewoźnik pustaka
| Dawno było wiadomo, że tak będzie. Konsumpcja spada, młodzi nie dążą do dóbr materialnych bo wszystko mają podane " na tacy" ciężarówek jest za dużo, firmy ze wschodu mają mniejsze koszty, powiem więcej w tym roku w okresie świątecznym nie ma chętnych do zapłaty w "kółkach" a tak jeszcze nie bywało... dlaczego??? o wschód ma wtedy normalne dni pracy. Kto mądry likwiduje małymi krokami flotę. | | | |
~!!!iiii
| Najprostszy sposób na zmuszanie rządzących do uproszczenia przepisów???
Każdy poseł, minister, burmistrz, wujt, senator, wojewoda powinien rozliczać się na zasadach gospodarczych (Jdg - PiT z PK lub sp. KC - CiT) . Gdyby musieli stosować się do przepisów, które wymyślają to zaczęliby myśleć nim by za czymś głupim zagłosowali. Gdyby biura poselskie były działalnością to być może rozumieli by co tworzą. Gdyby auta służbowe były rozliczane jak każdego prowadzącego działalność to pomyślał by jeden z drugim, że 30% niekupu w kosztach uzyskania przychodu to coś jakby defraudacja. | | | |
~scan cargo
| przwoźniku pustaka ale nawet małymi krokami to nie idzie sprzedać po prostu nie ma chetnych na zakup no chyba że wystawisz Scanie na tarczki :-) to jest rozchwytywana | | | |
~Marfi
| Jak padnie 30% dziad transów, to nic się nie stanie !! A rynek się unormuje i znów będzie się opłacało! | 1 | | |
~Transportowski
| Za dużo dziad kierowców za fajerą, za dużo aut na rynku. Proste | | | |
~Transportowski
| Dziad kierowce jeżdżą za grosze, stąd nadpodaż aut. | | | |
~Gregor
| Wszystko się przyczynia. Zakaz wyprzedzania również. Firmy które robiły np dwa kursy krótkie dziennie, robią jeden. Zmalała mi zatem wypłata. KRUS jedzie 60 i ja muszę za nim jechać 60. Skandal i dyskryminacja | | | |
~44 lata za kierownicą
| Został mi rok do emerytury zawieszam działalność i idę do pracy do Niemiec będę pracował na tamte PKB w Polsce Przy takich stawkach za fracht firmy transportowe to dawcy zus-u a nie przedsiębiorcy nie ma miejsc parkingowych ale będą ładowarki Ciekawe kto będzie się przy nich ładował | | | |
~Zawodowy
| Gdybyście nie byli sprzedajni i jeden przewoznik nie dobijał by drugiego to mogli byście sie zgrać jak rolnicy i nie wysyłać aut co najmniej przez 7 dni i wtedy zobaczyli by kto do kogo by przyszedł jak by ani paliwa ani lidle czy kurierka stała, ale wy macie coś z sępa bo gdy jednemy przewoźnikowi się coś dzieje to zamiast pomóc dobijacie go swoimi ofertami i tak w kółko bo ilość frachtów musi się zgadzać a teraz macie żale i pretensję od zawsze tak było że ze zgranym narodem nikt nie wygra ale z podzielonym to już najmniejszy problem | | | |
~!!!iiii
| Zawodowy nie porównuj rolnika czy gospodarstwa rolnego, który swoją działalność ma sponsorowaną w skali 65-90% kosztów w zależności od wielkości i rodzaju. I jeszcze jedna sprawa tam sąsiad nie wjedzie na twoje pole i nie zasieje więcej pola a Polsce nie przybywa ziem uprawnych. Niech chłopi zaczną płacić normalnie za ZUS, podatki, ubezpieczenia i bez dotacji, plus otworzy się "wolny" rynek handlu ziemią a wtedy będziesz mógł przyrównać solidarności chłopska z transportową. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Scan akurat z dentystą to głupoty wypisujesz z drogami również.
U dentysty na NFZ byłem od kopa 2 tygodnie temu A drogi moim skromnym zdaniem mamy jedne z lepszych w Europie A 20 lat temu 1 dziure łatali pół roku. Skoro jesteś starszy to pamiętasz w Polsce drogi że było więcej łat jak asfaltu hehe | | | |
~Prychy z milicji
| Pamiętam jeszcze 20lat temu drogi w ludzkim to była jedna wielka dziura na dziurze. | | | |