Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Branża TSL przed nowymi wyzwaniami, a ogromna część przewoźników jest na granicy wypłacalności

ID: 283042


Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny (TSL) zadłużony jest na ponad 1, 4 mld zł, a do odzyskania od swoich dłużników ma ponad pół miliarda zł. Niestety, barier ograniczających branżę transportową jest znacznie więcej. Oprócz wzrastającej liczby niewypłacalności, sen z powiek przewoźnikom spędzają również nowe regulacje i niepokojące dane.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (644)

~LOGIC
Patryku, nie wiem czy osobie z twoim IQ da się odpowiedziec na to pytanie... Jak nie śmiać się z każdego pracodawcy? Pomijając tych, ktorzy jawnie cie oszukują, rozumiane, jako nie dotrzymanie danego słowa mamy w jednym i drugim wypadku do czynienia z pracodawcą, ktory pomaga swoją pracą i podejmowanym ryzykiem w tym, żeby jego pracownik miał co do garnka włożyć... Jak sobie zdajesz doskonale sprawe ani wszyscy nie mogą iść do Niemiec siedzieć w niemieckiej ciężarówce, chociażby z powodu, braku znajomości języka, czy tez niemożności się przeprowadzić, wynajać mieszkania. Wiec zostaje im korzystać z dachu nad głową w ciężarówce... Czy ktoś bedzie jeździł za 70 Euro czy nie, o tym zdecyduje Mr. Market... Jak nie zawsze może iść do Niemca, chyba że jednak nie na pewno.

-1

~kiero
2. Kierowca kat. C, C+E (praca stacjonarna) 4400-4620 euro netto/miesięcznie
Miejsce pracy: Sint-Truiden, Firma produkująca konstrukcje stalowe i prefabrykaty żelbetowe.
33/2024

A wy płaczcie dalej że za dużo płacicie.

1

~LOGIC
kiero pakuj weki i jedź do SINT TRUIDEN... sprawdz przy okazji, czy nie wezmą do pracy pozostałych 500 000 kierowców po 4620 Euro miesiecznie, którzy w miedzyczasie robią u polskiego dziada...

-1

~Patryk pogromca dziadow
Logic Ty jak każda łajza umiesz odwrócić kota ogonem.

Tu chodzi o to że skoro niemiecki przewoźnik umie tak pracę ułożyć że mu się spina po samych Niemczech z cotygodniowym powrotem do bazy w mieście X A polskiemu dziad transowi się nie opłaca jeździć z hindusem po całej Europie to z polskim dziad transem jest coś nie tak.

Po prostu niezliczona ilość pośredników jest karmiona przez chama w gumiakach.


Precz z dziad transem.

Kasę mają zarabiać przewoźnicy nie pośrednicy.

Bogaty przewoźnik ma kasę na wszystko A dziad trans widzi armagedon za miesiąc dwa ( ile to już tych dat bylo) hahahaha

1

~Patryk pogromca dziadow
I wbij sobie do głowy że ja nie śmieje się z każdego pracodawcy od zawsze pisze że trzeba odróżnić pracodawce przewoźnika od dziad transa

1

~Patryk pogromca dziadow
Przewoźnik zaryzykował zarabia płaci i wszystko SI.


Dziad trans zainwestował ale tylko dlatego że myślał że nic nie będzie robił A kasę będzie woził taczkami.

Życie szybko zweryfikowalo

1

~LOGIC
Oczywiście tak masz prawo uważać... Tylko po pierwsze, mamy góFFno a nie równe prawa. Otóż ten twój mityczny niemiecki PRZEWOŹNIK ma dostep do zupełnie innego rynku. Głównie chodzi o dostep do rynku wewnątrz niemieckiego bez ograniczeń do miedzynarowódki. Wiec twój tekst o tym, że ma dostep do CAŁEJ EUROPY jest po prostu głupi bo przepisy ograniczają jazde na wewnętrznych rynkach, wiec tak naprawde to ten Niemiec rezygnuje z możliwości jezdzenia po CAŁEJ EUROPIE na rzecz rynku wewnętrznego od którego blokuje dostęp dla przewoźników z Europy wschodniej, chociaż niemieckich Lidlów u nas nie brakuje... Po drugie, robienie z Polaków baranów, co nie umieją sie dogadać bezpośrednio cóż możesz tak uważać, to w słusznie minionych czasach tak było teraz nie jest. Glupi są tylko dynanicznie sie rozwijajacy ale wy ich chwalicie... No i ostatnie ten niemiec potrzebuje iluś tam X kierowców na X towarów, a reszte robi inna pula innych kierowców i innych przewoźników. To sa 2 zupełnie inne rynki a każdy kto zatrudnia i nie oszukuje, zasługuje na szacunek. Stawka to kwestia umowy między stronami. Póki sie wywiązuje, każdemu sie nisko ukłonie.

-1

~Patryk pogromca dziadow
No to teraz powiem to jak zawsze mówią na tym forum tuzy transportu.

To Ty myślisz że jakaś fabryka woli niemiecka ciezarowke za 2E jak może mieć polska za 1. 2?

Myślisz że tam liczyć nie umieją i wolą napchać kieszenie niemieckiemu przewoźnikowi?

I jeśli ktoś ma coś pod kopułą to dojdzie do wniosku że polski dziad trans po prostu ma 7 pośredników i zamiast zarabiać to karmi ludzi z laptopem koło łóżka A fabryka ma w bułach kto to wlezie bo ma stawkę X tylko Niemiec ma stawkę X A dziad trans ma stawkę X minus 7 pośredników i zostaje mu na paliwo i bidzi jak stara baba że mu się nie opłaca hahahaha
~K.
Pizaolo coś nie może przestać myśleć o dziadach To chyba podchodzi pod leczenie Nikt już nawet nie ma wątpliwości o schizofrenii Ekonomista od placka z serem
~!!!iiii
Patryk to utopia na tak rozdrobnionym i nieuregulowanym rynku pośrednictwa w branży TSL. Weekend a ty mając pizzerbude masz czas na pitu-pitu w internetach. Wow to predko ułożyłeś sobie biznes albo biznes już rozłożył ciebie.

-1

~microdziad-szukam jelenia
Panowie i Panie te czasy minęły, co wisiało na bramie 30-stu za najniższą krajową
i pracowało na nierobów z owocowymi czwartkami.

- to tylko tak dla przypomnienia :) Płatności na podstawie :
MiLoG, PM to tylko takie małe kary od 30000 do 50000 tys. EURO jesteśmy w UE :) głowa do góry :)
~kris
Taka zagadka dla patryka. Po jakiego choooja zachodnie firmy otwierały oddziały w polsce i zatrudniały kierowców na polskich czytaj nizszych umowach skoro u siebie tak super im sie działało i stac ich zeby płacic lokalne stawki.

-1

~!!!iiii
micro nie wiesz o czym piszesz.
Tak hipotetycznie, czy gdyby nie ustawa z 2. /02/22r to zgodziłbyś się pracować na umowie powiedzmy najniższą +20% a reszta wg wyliczeń Pakietu Mobilności???
Jak jeździsz zawodowo nawet na cross-trade to poproś szefa o wyliczenie godzin i stawki za pracę za granicą w PM i zobacz ile to wychodzi.

-1

Ł ysy
Loero. Na co ty czekasz?
4620 eur na miesiąc, zapier da laj do szwaba. Drugiej takiej okazji nie znajdziesz..
Na co ty liczysz wklejając takie oferty?
Liczysz, że my też tak będziemy płacili?
Nic z tego. Do bólu jest chetnych za 1800eur i długo tak będzie.
Czym ty się różnisz od ukra, Hindusa, Pakistana?
Tylko brakiem turbana.
"ukra"- specjalnie z małej litery.
Ł ysy
Kris. Nie przesadzaj. Patrykowi możesz zadać pytanie, jaki ma numer buta?
~Frey
Wykrzyknik, ex-gadzie, opowiesz nam coś więcej, czy znowu tylko o czasie pracy?
Na przykład coś o czasach, jak "miales" 40 smoków?... chłe, chłe...
A swoją drogą, nie masz co obrażać się na rzeczywistość, że ten "wybitny" - jak ładnie nazywasz Jacka - zjada Cię retoryką, sarkazmem i ironią.
W przedsionku.
C'est la vie. Mail pas pour toi... :)
Zwyczajnie, pracuj nad sobą, czytaj więcej, to moze jeszcze "urodzisz" coś na piśmie, co uncle google da radę przetłumaczyć na nasz, polski, język ojczysty.

1

~scan cargo
I znow mamy temat rzeka, dlaczego klient wybiera firme A lub B, to zalezy czego oczekuje firma naprawde jesli firma ma wiekszosc wysyłek paletowych a nie FTL wezmie firme która ma sieć magazynów i bedzie w stanie spełnić wymagania co do ceny palety i terminowosci itp, jesli firma ma tylko FTL i jest to to duża firma to rozpisuje przetarg i tam maja dostep już wszyscy którzy speniaja wymogi, jesli firma jest średnia to szuka kogoś kto jej obsłuzy wszystkie relacje np ja robiąc tylko Szwecje Niemcy byłbym słabym partnerem dla takiej firmy, kolejna rzecza jest czy firma chce sie rozdrabniac i mieć 10 firm obsługjacych czy nie, kolejna jest czy osoba decyzyjna siedzie w kieszeni pośrednika ( to nie jest tak że każdy może zapłacic i wejsc jak to sie co niektórym wydaje bo to że tylko ryba nie bierze jest oczywiste ale taka osoba decyzyjna nie zaryzykuje dla osoby która przyjdzie z ulicy i zaproponuje kase bo on juz np ma taki układ z kolega kolegi którego zna )

Generalnie to jest tak ze zlecajacy chce miec problem z głowy za rozsadna kase i nie chce słyszeć że coś sie popsuło albo nie auta nie ma itp albo coś sie opoźniło

z innej branzy wyniosłem ttakie doświadczenie że klient w momencie negocjacji i podpisywania kontraktu patrzy na ceny a w momencie otrzymania towaru usługi patrzy na jakość ( bo on już zapomaniał że zamowił towar który jest np 30 % tańszy, i bedzie go porównywał do tego droższego który miał wwczesniej i jak to bedzie coś diametralnie róznego to cena nie bedzie grała roli
~!!!iiii
Frey...
Teraz nie mam czasu, gramy w szachy.
~scan cargo
Frey - Jacek retoryka sarkazm? , Jacek w kołko powtarza to samo 90 % jego tresci jest crl+c ctr+v czasami coś doda nowego, prawie zawsze out of topic, i mało kto chce z nim wchodzić w polemike bo w wyzwiskach i obrazaniu jest perfekcjonista jak na toksyka przystało. Wiec proszę cie weź jego stare wpisy i poczytaj jak tylko ktoś sie z nim nie zgadzał Jacek od razu leciał z obrazaniem, choć faktycznie chciał być pomocny i coś doradzić ale on nie znosi żadnej krytyki, uwaza że to co on mysli jest świete i niepodważalne i nikt nie może miec innego zdania i wyzywa wszystkich od potomków kacapów, przepraszam zauważyłem coś takiego jak solidarność kurnikowa czyli Jacek prawie nigdy nie atakuje kierowców nawet jak piszą nie po jego mysli
Ł ysy
scan cargo. Nie przesadzaj, w czym chrzanowski przygłup jest na tyle dobry, aby mógł doradzać?
Gdy tylko wejdziesz w fazę konkretów przygłup znika. Typowy twór internetu.
Znaffca w sieci, idiota w realnym świecie.
Pisanie bajek, kłamstwo, oczernianie innych ten ku tas ma we krwi. Takie ścierwa może istnieć tylko w internecie. W realu za wszelkie swe plugawe numery dostałby w ryj. Po wypluciu zębów zastanowiłby się czy warto tryskać jadem.
A tak fika.
~Frey
Scan, zdanie Twe szanuję.
A swoje mam.
~!!!iiiii
Frey aby mieć swoje zdanie trzeba mieć rozum a Ty myślisz, że zjadłeś wszystkie a nie wykształciłeś własnego.
Czy potrafisz wyjaśnić jak Janusz spod Jezusa w Świebodzinie zamówi a może nawet odebrał 100 SCANII to niby się opłaca. Pamiętaj tylko co jest przychodem (obrotem) a dochodem (zarobkiem) i dobrze połącz kropki, bo musisz jeszcze popracować nad rozpoznaniem tematu, bo ślepo rzucasz oskarżenia. Co do Jacka nie będę się wypowiadał, bo jaki autorytet to taki wielbiciel.
~kris
Freyer juz wyjasnił skad 100 nowych scani. Bo koimex ma podwykonawców a dziad nie ma i dlatego pierwszemu sie opłaca a drugiemu nie.
~kris
Model biznesowy. Jezdzę za free zarabiam na sprzedazy spłaconego auta umarł. Teraz czas na model daję niska stawkę biorę wszystko i odrabiam straty tyrając podwykonawcami. O ile kiedys firma nie chciała się rozdrabniac i dawał wszystko duzej firmie nie ma racji bytu w dobie automatyzacji procesów. Mozesz miec 200 firm w bazie a algorytm rozdzieli zlecenia i rozliczy faktury. Mozna miec jedno auto i wejsc do takiej firmy i nie trzeba dawac się jeb. abac koimexom czy innym.
Ł ysy
Kris. Mógłbyś ostatni post napisać w taki sposób, aby Patryk zrozumiał?
~Michał
Na parkingach mówią, że dziady padają jak muchy. Że to dobrze. Od stycznie będzie brakować kierowców, stawki strasznie wzrosną. Dziady juz zbierają pieniądze na sezon po nowym roku kiedy wszytko ruszy z kopyta.
Dniówka 1000zł nie będzie niczym nadzwyczajnym.
Teraz dziady nie maja roboty, ale od stycznia bedą się biły o kierowcę do ostatniej złotówki.

Mądry kierowca wie swoje. Rozmawiamy na parkingach w łdikendy. Cieszymy się z upadku dziadów. Dziady padną i zostana tylko firmy płacące 1000zł dniówka.
~Donald Truck
widać po uśmiechniętym od hantla, po N czy WC trans jak są na granicy opłacalności
~Michał
nie rozumie
~Frey
Wymianę 100 aut Koimex ogłosił oficjalnie w mediach.
Widocznie dziady mało czytacie.
Pytanie, jak to robią, że się opłaca, przyznaję, było złośliwe.
Skąd forumowe dziady miałyby to wiedziec - na tiktoku i fb tego nie wyjaśniają.
Idźcie już dziady do lamusa i nie róbcie wstydu przedsiębiorcom.
:)
Ł ysy
Michał. Są tacy, którzy nic nie rozumieją.
Należysz do tej grupy.
Zmienię temat, 1000zł to mao.
W końcu nie po to robiliście C+E, aby jeżdzić za grosze. Niech za marne 10tyś zł pracują : nauczyciele, prawnicy, młodzi lekarze, stada inżynierów.
Gdzie im do was.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.21.163.198

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce