ID: 283042
Branża TSL przed nowymi wyzwaniami, a ogromna część przewoźników jest na granicy wypłacalności
ID: 283042
ID: 283042
Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny (TSL) zadłużony jest na ponad 1, 4 mld zł, a do odzyskania od swoich dłużników ma ponad pół miliarda zł. Niestety, barier ograniczających branżę transportową jest znacznie więcej. Oprócz wzrastającej liczby niewypłacalności, sen z powiek przewoźnikom spędzają również nowe regulacje i niepokojące dane.
Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny (TSL) zadłużony jest na ponad 1, 4 mld zł, a do odzyskania od swoich dłużników ma ponad pół miliarda zł. Niestety, barier ograniczających branżę transportową jest znacznie więcej. Oprócz wzrastającej liczby niewypłacalności, sen z powiek przewoźnikom spędzają również nowe regulacje i niepokojące dane.
~etransport.pl
Posty (644)
Ł ysy
| Pany Kieroffce, wytłumaczcie mi fenomen waszej bytności na etransport. Gardzicie dziadami, żaden z was u dziada nie pracuje, a jednak cały czas temat dziada wałkujecie. W jakim celu? Jest sens zajmować sobie głowę sprawami, które was nie dotyczą? Nie szkoda wam czasu i energii? Macie oferty zachodnich pracodawców od 3500eur do 6200 szwajcarskich franiaków, zostawcie nas w spokoju. Bez was dajemy sobie radę. Powiem więcej, my was nie chcemy. A tak poważnie, kilku po je bów, kilku nierobów, kilku złodziei skupionych na etranspirt nie zakrzywi rzeczywistości. Niech wam. przygłup z Chrzanowa stworzy bajkowy świat. Jest przygłupiasto mądry, zapewne potrafi. My dziady na wasze marzenia, roszczenia mamy wy je ba ne. Pożyjemy zobaczymy, a tymczasem róbmy swoje. Nie pasuje? Won. Tak to działa. Praca jest aktem woli. | |||
Ł ysy
| Stare rosyjskie przysłowie. "Wiosna pokaże, kto srał na trotuarze ". Powyższe przysłowie nie dotyczy dynamicznie rozwijających się. Oni wiosnę mają od dłuższego czasu. | |||
jacek-kuba
| łysy socjalisto i socjopato, ty po co zabierasz głos, skoro 1-jesteś tępy, 2- nie prowadzisz drugi rok transportu? Komar nie /chyta/? nudzisz się ciulozo? | |||
~driver | teraz pytanie co zrobić ze zbednym pracownikiem w tym okresie Nie jadł nie pił i 4000zł do Panstwa trzeba bedzie oddac A i kierowca bez wypłaty być nie może Dodać do tego jakiś leasing wyjdzie nie zła cyferka za przestoj | |||
~scan cargo | Ja na poczatku myslałem że Jacenty ma taki szyderczy styl ironiczny dopoki nie zrozumiałem że on jest toksyczny na całej lini i to nie jest ironia a cheć dowalenia komus wywowałnia go.. wno burzy i wejscie w konflikt | |||
~scan cargo | Driver ale chyba każdy ma rozum i potrafi liczyc? im wieksza firma tym cieżej po prostu zaciągnać hamulec bezpieczeństwa po za tym sa koszty stałe | |||
~driver | W podsumowaniu 3 miesiecy postoju wyjdzie sumka Ciekawe ilu wytrzyma Oczywiscie kierowcy to nie dotyczy on bedzie wymagał zapłaty | |||
~Patryk pogromca dziadow | Są 3 opcje: 1-kasa w zębach do Pana kierowcy w terminie bydlaki w TERMINIE 2- zamykać dziad firemke skoro nie rentowna 3- weki kalesony i do budy samemu. Jeśli wybierzesz 3 to dam dobra rade. Nie mów na parkingu kim Jesteś bo wstawienie zębów i szycie ryja to nie są tanie rzeczy | 1 | ||
~kris | No ciekawe jak wg drivera taki np koimex miałby postawic auta pod płotem. Jak tam ludzie w biurach, na placu sa a nie tylko w kabinach | |||
~LOGIC | kris, nalezy sobie zgodnie z zasadą Brzytwy Ockhama postawić odwrotne pytanie. Nie wiem czy akurat Koimex, ale z pewnością brak rentowności uderza również ( a może przede wszystkim) w dynamicznie sie rozwijających i nowymi skaniami powożących... wiec zadaj sobie pytanie, jak może NIE POSTAWIĆ kiedy braknie mu kapitału na dokładke... | |||
~K. | I to jest tzw akumulator na jaja Będą jeździć za ile kto da Czy to się uda na dłużej | |||
~Frey | A co Ty Łysy robisz na forum transportowym... Dawnych wspomnień czar? :) Ja prdl, przecież tu jakby przyszło wyciągnąć licencję, to zostałyby 2 persony z Dziadowego rodu. Reszta podszywacze - dz. g. nawet nie mają. Zakłada się kto? | 1 | ||
~kris | Logic oczywiscie ze kazdy postawi jak zabraknie kasy. Ale nie jest to tak jak driver pisze ze dzisiaj pomysli a jutro nie jedziesz. Bo to trochę bardziej skomplikowane szczególnie jesli zatrudniasz wiecej pracowników oprócz kierowców. | |||
~Frey | I drugi raz, o ja prdl. Kolesie/podszywacz e lub też użytkownicy koni po 15 koła (z pełnym bakiem ) "dyskutują" i oceniają biznes firmy, która właśnie kończy wymianę - na nowe SCANIE - 100 aut w tym roku. Wy siebie dziadki czasami czytacie? | 1 | ||
~LOGIC | Ja tam im życze jak najlepiej. oby mieli wszystko dobrze policzone. Nie bede przypominał o tym, ze takie 100 aut to potężny dług. Ale jak wiemy wszystkie firmy na hasło Scania nówka, Polak za kierownicą, zwiekszają stawki minimum o 50% :) wiem może im wszystko wyjdzie :) | |||
~kris | Freyer nikt tu nikogo nie ocenia bo ja nawet nie wiem gdzie ten koimex jest. Przywołałes ich jako przykład wiec posłuzyłem sie ta nazwą i tylko tyle. Ale masz racje sporo tu ludzi którzy nie prowadzą działalności. Na czele z toba. Bo zaden przedsiebiorca mały czy duzy nie jara sie przychodem tylko rozmawia o zysku. | |||
~kris | Jesli o mnie chodzi to moga dobrac nawet 1000 nowych scani. Na mnie to w zaden sposób nie wpływa. I na rynek transportowy w polsce tez nie wpłynie. Tylko handlowiec dostanie premię. | |||
~LOGIC | tu chodzi o idiotyzm stwierdzenia. ze skoro wymieniają to musi być super GIT. Takie zamówienia sie negocjuje długo i odbiera jeszcze dłużej. MOŻE tam już gryzą paznokcie i wcaleby tej Scani nie chcieli ale musza? to zupelnie prawdopodobny scenariusz. A w rozumowaniu kierowcy, wjezdza Scania to jest GIT. MUSI BYC... | |||
~Patryk pogromca dziadow | Myślę że zderzak od takiej nowej scani jest tyle wart co najlepszy skład dziada :) Tak tak wszyscy wiemy że wy dziady potraficie z klamota za 10tys wyciągnąć 50 Tysięcy na czysto i kolejkę do waszych kabin macie na rok stania :) | |||
~kris | Zreszta kilka stron wczeniej pisałes ze za sukcesem koimexa stoi własciwa proporcja aut własnych i podwykonawców. Czyli z samego transportu by sie nie utrzymali. | |||
~kris | Patryk a ile da sie wyciągnąć z nowej scani? | |||
~kris | Twój paździoch miał nowe auta a ty wszystko wiesz na jego temat wiec pewnie na teraz napiszesz ile sie zarabia w transporcie na nowej scani. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Kris nie dla psa kiełbasa. Max kostka do wylizania jest dla dziada | 1 | ||
~K. | Koszty stałe zjedzą każdą firmę Małą większą ale zjedzą Od ZUS i kosztów pracy oraz leasingu nikt nie uciekniesz | |||
~kris | Tak jak myslałem patrys. W dooopie byłes gooowno widziałes ale masz najwiecej do powiedzenia. | |||
~LOGIC | od Zusu łatwo uciekniesz. Ignoruj marudzenie o podwyżke sami odchodzą... | |||
~kris | Driver ale to jest oczywista oczywistosc. Ale nie da sie wyjsc z firmy w jedno popołudnie. | |||
~Frey | Może "jaka" firma, "taki" okres wychodzenia z niej? :) Kto wie, jak naprawdę robi biznes Wernyhora vel Driver. | |||
~!!!iiii | Frey oświeć nas jak to zrobił Janusz ze Świebodzina?? Czy te SCANIE odebrał, czy może tylko zamówił, a jak odebrał to kiedy i dlaczego?? Zrób mi ta przyjemność i postaraj się dojrzeć kropki i je połączyć w jakaś sensowną całość. | |||
~driver | Kris dwoma podpisami zamknę w jedno popołudnie sp zoo Wystarczy ze sprzedam spólke spółce i problem pracownikow mam rozwiazany Ew zrobie ze sp zoo sp komandytowa ktorej komplementariuszem bedzie inna sp zoo I z pracownikami sie żegnam w dniu wpisu w krs |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.