Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Branża TSL przed nowymi wyzwaniami, a ogromna część przewoźników jest na granicy wypłacalności

ID: 283042


Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny (TSL) zadłużony jest na ponad 1, 4 mld zł, a do odzyskania od swoich dłużników ma ponad pół miliarda zł. Niestety, barier ograniczających branżę transportową jest znacznie więcej. Oprócz wzrastającej liczby niewypłacalności, sen z powiek przewoźnikom spędzają również nowe regulacje i niepokojące dane.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (644)

Ł ysy
Pany Kieroffce, wytłumaczcie mi fenomen waszej bytności na etransport.
Gardzicie dziadami, żaden z was u dziada nie pracuje, a jednak cały czas temat dziada wałkujecie. W jakim celu?
Jest sens zajmować sobie głowę sprawami, które was nie dotyczą? Nie szkoda wam czasu i energii?
Macie oferty zachodnich pracodawców od 3500eur do 6200 szwajcarskich franiaków, zostawcie nas w spokoju.
Bez was dajemy sobie radę.
Powiem więcej, my was nie chcemy.
A tak poważnie, kilku po je bów, kilku nierobów, kilku złodziei skupionych na etranspirt nie zakrzywi rzeczywistości.
Niech wam. przygłup z Chrzanowa stworzy bajkowy świat. Jest przygłupiasto mądry, zapewne potrafi.
My dziady na wasze marzenia, roszczenia mamy wy je ba ne.
Pożyjemy zobaczymy, a tymczasem róbmy swoje.
Nie pasuje?
Won.
Tak to działa. Praca jest aktem woli.
Ł ysy
Stare rosyjskie przysłowie.
"Wiosna pokaże, kto srał na trotuarze ".
Powyższe przysłowie nie dotyczy dynamicznie rozwijających się.
Oni wiosnę mają od dłuższego czasu.
jacek-kuba
łysy socjalisto i socjopato, ty po co zabierasz głos, skoro 1-jesteś tępy, 2- nie prowadzisz drugi rok transportu?
Komar nie /chyta/? nudzisz się ciulozo?
~driver
teraz pytanie co zrobić ze zbednym pracownikiem w tym okresie Nie jadł nie pił i 4000zł do Panstwa trzeba bedzie oddac A i kierowca bez wypłaty być nie może Dodać do tego jakiś leasing wyjdzie nie zła cyferka za przestoj
~scan cargo
Ja na poczatku myslałem że Jacenty ma taki szyderczy styl ironiczny dopoki nie zrozumiałem że on jest toksyczny na całej lini i to nie jest ironia a cheć dowalenia komus wywowałnia go.. wno burzy i wejscie w konflikt
~scan cargo
Driver ale chyba każdy ma rozum i potrafi liczyc? im wieksza firma tym cieżej po prostu zaciągnać hamulec bezpieczeństwa po za tym sa koszty stałe
~driver
W podsumowaniu 3 miesiecy postoju wyjdzie sumka Ciekawe ilu wytrzyma Oczywiscie kierowcy to nie dotyczy on bedzie wymagał zapłaty
~Patryk pogromca dziadow
Są 3 opcje:

1-kasa w zębach do Pana kierowcy w terminie bydlaki w TERMINIE
2- zamykać dziad firemke skoro nie rentowna
3- weki kalesony i do budy samemu.

Jeśli wybierzesz 3 to dam dobra rade. Nie mów na parkingu kim Jesteś bo wstawienie zębów i szycie ryja to nie są tanie rzeczy

1

~kris
No ciekawe jak wg drivera taki np koimex miałby postawic auta pod płotem. Jak tam ludzie w biurach, na placu sa a nie tylko w kabinach
~LOGIC
kris, nalezy sobie zgodnie z zasadą Brzytwy Ockhama postawić odwrotne pytanie. Nie wiem czy akurat Koimex, ale z pewnością brak rentowności uderza również ( a może przede wszystkim) w dynamicznie sie rozwijających i nowymi skaniami powożących... wiec zadaj sobie pytanie, jak może NIE POSTAWIĆ kiedy braknie mu kapitału na dokładke...
~K.
I to jest tzw akumulator na jaja Będą jeździć za ile kto da Czy to się uda na dłużej
~Frey
A co Ty Łysy robisz na forum transportowym...
Dawnych wspomnień czar? :)
Ja prdl, przecież tu jakby przyszło wyciągnąć licencję, to zostałyby 2 persony z Dziadowego rodu.
Reszta podszywacze - dz. g. nawet nie mają.
Zakłada się kto?

1

~kris
Logic oczywiscie ze kazdy postawi jak zabraknie kasy. Ale nie jest to tak jak driver pisze ze dzisiaj pomysli a jutro nie jedziesz. Bo to trochę bardziej skomplikowane szczególnie jesli zatrudniasz wiecej pracowników oprócz kierowców.
~Frey
I drugi raz, o ja prdl.
Kolesie/podszywacz e lub też użytkownicy koni po 15 koła (z pełnym bakiem ) "dyskutują" i oceniają biznes firmy, która właśnie kończy wymianę - na nowe SCANIE - 100 aut w tym roku.
Wy siebie dziadki czasami czytacie?

1

~LOGIC
Ja tam im życze jak najlepiej. oby mieli wszystko dobrze policzone. Nie bede przypominał o tym, ze takie 100 aut to potężny dług. Ale jak wiemy wszystkie firmy na hasło Scania nówka, Polak za kierownicą, zwiekszają stawki minimum o 50% :) wiem może im wszystko wyjdzie :)
~kris
Freyer nikt tu nikogo nie ocenia bo ja nawet nie wiem gdzie ten koimex jest. Przywołałes ich jako przykład wiec posłuzyłem sie ta nazwą i tylko tyle. Ale masz racje sporo tu ludzi którzy nie prowadzą działalności. Na czele z toba. Bo zaden przedsiebiorca mały czy duzy nie jara sie przychodem tylko rozmawia o zysku.
~kris
Jesli o mnie chodzi to moga dobrac nawet 1000 nowych scani. Na mnie to w zaden sposób nie wpływa. I na rynek transportowy w polsce tez nie wpłynie. Tylko handlowiec dostanie premię.
~LOGIC
tu chodzi o idiotyzm stwierdzenia. ze skoro wymieniają to musi być super GIT.
Takie zamówienia sie negocjuje długo i odbiera jeszcze dłużej. MOŻE tam już gryzą paznokcie i wcaleby tej Scani nie chcieli ale musza? to zupelnie prawdopodobny scenariusz. A w rozumowaniu kierowcy, wjezdza Scania to jest GIT. MUSI BYC...
~Patryk pogromca dziadow
Myślę że zderzak od takiej nowej scani jest tyle wart co najlepszy skład dziada :)


Tak tak wszyscy wiemy że wy dziady potraficie z klamota za 10tys wyciągnąć 50 Tysięcy na czysto i kolejkę do waszych kabin macie na rok stania :)
~kris
Zreszta kilka stron wczeniej pisałes ze za sukcesem koimexa stoi własciwa proporcja aut własnych i podwykonawców. Czyli z samego transportu by sie nie utrzymali.
~kris
Patryk a ile da sie wyciągnąć z nowej scani?
~kris
Twój paździoch miał nowe auta a ty wszystko wiesz na jego temat wiec pewnie na teraz napiszesz ile sie zarabia w transporcie na nowej scani.
~Patryk pogromca dziadow
Kris nie dla psa kiełbasa.

Max kostka do wylizania jest dla dziada

1

~K.
Koszty stałe zjedzą każdą firmę Małą większą ale zjedzą Od ZUS i kosztów pracy oraz leasingu nikt nie uciekniesz
~kris
Tak jak myslałem patrys. W dooopie byłes gooowno widziałes ale masz najwiecej do powiedzenia.
~LOGIC
od Zusu łatwo uciekniesz. Ignoruj marudzenie o podwyżke sami odchodzą...
~kris
Driver ale to jest oczywista oczywistosc. Ale nie da sie wyjsc z firmy w jedno popołudnie.
~Frey
Może "jaka" firma, "taki" okres wychodzenia z niej? :)
Kto wie, jak naprawdę robi biznes Wernyhora vel Driver.
~!!!iiii
Frey oświeć nas jak to zrobił Janusz ze Świebodzina?? Czy te SCANIE odebrał, czy może tylko zamówił, a jak odebrał to kiedy i dlaczego?? Zrób mi ta przyjemność i postaraj się dojrzeć kropki i je połączyć w jakaś sensowną całość.
~driver
Kris dwoma podpisami zamknę w jedno popołudnie sp zoo Wystarczy ze sprzedam spólke spółce i problem pracownikow mam rozwiazany Ew zrobie ze sp zoo sp komandytowa ktorej komplementariuszem bedzie inna sp zoo I z pracownikami sie żegnam w dniu wpisu w krs
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.148.182.254

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels