ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1117)
~scan cargo | Driver ciśnij jak to było w zmiennikach "coś być musi do cholery za zakrętem " :-) a tak naprawde my nie mamy na to żadnego wpływu, prawdziwy dziad co uwolnił kierowców jakieś 1, 5, 2 lata temu jak to sie zaczeło psuć zasilił tylko dynamicznych i pozwolił im dalej trwać, ten rynek sie wykrusza bardzo powoli mamy październik historycznie u mnie zawsze najlepszy miesiac a generalnie jest plażing, nie powiem że mnie to nie denerwuje ale ponieważ podjałem juz decyzje lub czynniki zewnettrzene mnie przycisneły do podjecia decyzji to już sie nie napinam | -1 | ||
~driver | Mysle że dopiero walka o ładunki bedzie teraz coraz wieksza i nie bedzie sensu w tym uczestniczyc Ponieważ sa za wysokie koszty | |||
~scan cargo | Driver od 2 lat jest walka o ładunki Co dzień ta sama zabawa się zaczyna I przypomina dziecinne twoje sny Chcesz rozbić taflę szkła, a ona się ugina I tam są frachty, a naprzeciw - ty | |||
~driver | no tak ale jak ktos kładzie -400e i krzyczy vabank? koszty na szybko to 1400e Za 200e od kursu jechać? ? | |||
~LOGIC | driver, logiczną odpowiedzią, jest nie, nie jechać. pozbyć sie czymacza i wysłać w trase dynamicznego... ale mało kto podejmie logiczne wyjście z sytuacji, bo przeciez kierowców brakuje... | |||
~driver | informacja od zlecajacego UWAGA!!! zamknięt e w dn. 7. 12. 24r. - 12. 01. 25r. ostatni dzień rozładunkowy w 2024r. - 6 grudnia pierwszy dzien rozładunkowy w 2025r. - 13 stycznia | |||
~scan cargo | Driver tłuczemy to od 2 lat zrozum jak jest mało ładunków i nie ma wyboru to dynamiczny nie zastanawia sie czy ma to sens, on musi robić obrót i płacic leasing bo ma na to weksle i tyle jest niewolnikiem własnych decyzji | |||
~LOGIC | dynamiczny uczyma czymacza bo nie ma wyjścia... czymacz, śmieje sie, z tych, którzy podejmują racjonalne decyzje bo te nie są w interesie czymacza. W jego interesie, by koła sie kręciły, i aby wszyscy racjonalni odpuścili, żeby dynamiczni mogli przepłacac czymacza... | -1 | ||
~driver | to wiadomo Ale mnie zastanawia ten Git Krisa "coś być musi do cholery za zakrętem " :-) Wiadomo wydzie długa prosta | |||
~LOGIC | nie znam sytuacji Krisa, ale wydaje mi sie, ze jest dobrze schowany za ryczałtami i spokojnie nadal zarabia, za co mu chwała... jeśli zarabiasz, to zmienia perspektywe i to jest zrozumiale i oczywiste. | |||
~scan cargo | Driver tak jak ty jak pisałes zarabiasz nadal, ja nadal zarabiam i powiem że nie ma tragedi, jesli wezme pod uwage że obecnie turla mi sie na stałe 3 auta z 9 2 lata temu, Firmy co zarabiaja i maja własny sprzet inaczej patrza na sytuacje, nie sa scisnieniowani nie szarpia sie nie biorą co popadnie byle jechac byle skonto byle do przodu | -1 | ||
~driver | Widzisz 3z9 ja dojde 20-25z60 | -1 | ||
~scan cargo | Wiesz na rynku jest sporo firm które naprawde sie rozwineły fajnie byłem w łodzi wczoraj i np Uniq Logistik znałem ich kiedyś i widziałem teraz ile maja magazynów nie wiem czy własne czy wynajmowane przynajjmniej 2 wygladały na własne i to sa firmy które maja jakas wartosc dodana przewage konkurencyjna a co ma przewoźnik który ma tylko duże auta niczym sie nie rozni od tysiecy innych, jedynie może zbudowac jakieś relacje jak ma umiejetnosci miekkie i jest zastepowalny z dnia na dzień bo aukrat aut z kierowcami nie brakuje pomimo że jak skowronki cwierkaja kierowcow brakuje | |||
~kris | Ale tu nie ma zadnej tajemnicy. Mam umowę ustalone stawki i jezdzę do konca umowy. A co potem to się okaze. Jak bedzie lipa to wtedy bedę zastanawiał sie co dalej. Taką mam filozofię zyciową. Nie bedę robił planów na kilka miesiecy do przodu bo sytuacja jest dynamiczna. A driver juz mysli co bedzie w 2026 roku i czy kazą przechodzic na elektryki. | |||
~kris | A paradoks jest taki ze nawet jakby kazali przechodzic na elektryki to sami sobie strzelą w stopę. Bo wtedy juz nie da sie robic likalnych tras po 500-1000 zł bo tego nawet giretka by nie udzwigneła. Wiec stawki musiałby wzrosnąc co najmniej 4 -krotnie. Jak naciagasz gume w gaciach to ona kiedys peknie i dostaniesz w dooopę. I tak samo będzie z cała elektryfikacją. Ten system sie wypie. rdoli jak kiedys komuna. Tyle ze to musi potwać. Ja moze nie doczekam ale to nastąpi. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Czyli czytając te wypociny można wywnioskować że każdy z was zarabia i marudzicie że jest kryzys czyli można powiedzieć że kompletnie nic się nie zmieniło od 7 lat od kiedy tu zajrzałem pierwszy raz. Już za chwilę miało nie być nic zagłada Armagedon A przez 7 lat każdy marudzi zarabia A Armagedona nie ma hahahahaha normalnie cyrk | 1 | ||
~kris | Ja to mam w dooopie. Sprzet mam wartości roweru. Mogę z dnia na dzien oddac na złom. Niech sie martią ci co brali scanie po 150 tys euro. | |||
~scan cargo | Kris wybieganie w przyszłośc to dobra cecha pozwalajaca kierować ten statek, oczywiscie czasami można zagrac vabanq a czasami można sie wycofać i czas pokaże która decyzja była słuszna ja np muszę wybiegac w przód i podejnować decyzje już teraz bo np połaczyły sie 2 giganty DSV z Schenkerem i muszę podjać decyzje czy ryzykuje i czekam i pozniej ewentualnie obudze sie z reką w nocniku czy lepiej zrezygnowac wczesniej nie montować już nowych tachografów, sprzedać w cenie złomu auta i odpuscic oczywiscie własnie wybieganie w przyszłość pozwoliło mi ze od poczatku 2024 zaczałem sie przebranżawiac i zyski z transportu pakować w nową firme, ale też nie wiem czy to bedzie słuszna decyzja, błogosławieni ci co nie muszą robić planów | |||
~kris | Cyrk to jest wtedy jak wpadasz na forum. Bo jestes jak ta małpa co skacze a ludzie się smieją jaka ta małpa głupia jest. | |||
~scan cargo | Patryku czy rodzice nadali ci to imie na podstawie bajki " Sponge Bob Kanciastoporty " tam tez była postać Patryka rozgwiazdy nie wiem dlaczego ale pasujesz mi do bohatera tej kreskówki | |||
~kris | Scan oczywiscie ze trzeba myslec przyszłosciowo ale po pierwsze nie zbyt odległy termin a po drugie mierzyc siły na zamiary. To co pisze driver to jest jakas fantastyka i chocbys się zesrał to i tak na zadna z tych rzeczy nie masz wpływu. | |||
~kris | Przykład tachografów. Znam firme która niedawno brała udział w przetargu na zagranicę i przegrała. Było wiec oczywistym ze czekała z wymianą na wyniki przetargu. Teraz wiedzą ze nie musza się napinać. | |||
~LOGIC | nie chce sie czepiać Patryka, ale to smutne, że w wieku 33 lat jest na etapie, dobra przestaje czymać i ide zawojowywać świat jako przedsiębiorca. Tzn smutne, nie jest to, że jest jak jest bo ludzie do zawodów prostych są potrzebni. Smutne jest przepaść miedzy poniżającym spojrzeniem na dziada, a brakiem refleksji, że białe trampki i płaski brzuch w wieku 33 lat to jednak nie są jakieś gigantyczne osiągnięcia wymagające zachowania dla potomnych... | |||
~Patryk pogromca dziadow | Tak lepiej być marudą etransportowym z taborem w cenie złomu ( sami tak pisaliscie ) :) Większość z was dopiero pola sprzedawała i szła pod spedycje udawać biznesmenów. Dziękuję to nie dla mnie :) | |||
~LOGIC | Patryku, tak się składa, że na forum etransportowym omawiamy transport w tym również złom, który do transportu należy. Myśle, że wiekszość "dziadów" po prostu nie uznała za stosowne dzielić sie faktami co udało im się (poza rzeczonym złomem w życiu osiągnąć, czy tez zakupić) stąd może twoje nieco błędne spostrzeganie "dziadów" jako posiadającym tylko tabor w cenie złomu. szcześliwy jest ten, który posiada tabor w cenie złomu i zdywersyfikowany majątek, z dala od czymaczy. A nie ten, ktory posiada gigantyczne zobowiązania nowy tabor i często tylko tyle. Ale czymacz lubi to... (drugie) | |||
~driver | pewnie ze nic nie zmieni Ale zobacz ja tez woziłem 100% i ktos zagrał vabank i co Chcesz Pan wozic to po tyle bo mamy taką oferte A co Kris myslisz że umowa Ciebie uchroni od nadpodazy aut na kraju po nowym roku Kazdy desperat bedzie szukał przetrwania z pytaniem ile sie udało niedołożyc w tym miesiacu Co myslisz ze nikt sie nie dokopie do twojego tortu Ja jak zaczynałem zjazd na kraj to do kierownictwa logistyki wpadało po kilka @ czemu ta firma wozi tylko te kierunki Zagranie z mojej strony było takie biore wszystko w cenie... Jak trzeba było odebrac 30 pojechało 30 Trzeba 24 było i pojedynki nie mogły tego wytrzymac i ciągłe pretensje podejrzenia o korupcje itp... | |||
kukuu
| Wy serio myślicie że kto kolwiek uwierzy aby biznesmeni z zabezpieczonym majątkiem tracili by swój czas na pisanie tych bzdur na tym forum? Przewoźnicy są zbyt zapracowani i mogą nawet nie wiedzieć o istnieniu tej strony, po poprostu nie mają czasu na patologię. Pewnie przygłupy większość z was to kierowcy, ewentualnie matoly bez szkoły z działu technicznego firmy i może jakiś spedytor na spidzie. Was wszystkich należało by przebadać w Choroszczy bo mitomania również jest chorobą | |||
~kiero | W Polsce nie ma inflacji :) :) :) Dolar znów powyżej 4 zł. a ma być też nowy banknot 1000 zł. Moze znowu dojdziemy do banknotów w milionach. | |||
~LOGIC | kierowców ten problem nie dotyczy, przeciez co miesiąc podwyżka, to i zarabiają szybciej niż inflacja zjada... a banknot 1000 zł ma być wprowadzony, po to, żeby się sprawnie z dniówki z kierowcą rozliczyć. Będzie pochwała Jacku? :) | 1 | ||
~driver | to jest mniej wiecej tak jak jedziesz na zakład ze wstrzymaną produkcją na załadunek i wszyscy sie cieszą że jest w końcu spokój na firmie Wozkowi nie odwozą produkcji i spokojnie sobie siedza w kanciapie patrzą w telefony i sa szczesliwi ze nic nie muszą Snują plany na popołudnie Jest GIT |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.