ID: 282428
Czy obowiązek zwrotu ciężarówek co 8 tygodni zostanie unieważniony? Trybunał UE wyda wyrok
ID: 282428
ID: 282428
4 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej rozpatrzy skargę wniesioną w 2021 roku przez siedem krajów Europy Wschodniej przeciwko Pakietowi Mobilności, zatwierdzonemu w 2020 roku. Kluczowe zastrzeżenia dotyczą obowiązku zwracania pojazdów do kraju rejestracji co 8 tygodni oraz nowych ograniczeń w zakresie kabotażu.
4 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej rozpatrzy skargę wniesioną w 2021 roku przez siedem krajów Europy Wschodniej przeciwko Pakietowi Mobilności, zatwierdzonemu w 2020 roku. Kluczowe zastrzeżenia dotyczą obowiązku zwracania pojazdów do kraju rejestracji co 8 tygodni oraz nowych ograniczeń w zakresie kabotażu.
~etransport.pl
Posty (18)
~miska ryżu | Myślę, że tak. Ostatnio widziałem kierowcę Białorusin na tablicach LT jezdżacego w systemie 18tygodni na 4tyg. w domu. Myślałem że bezdomny | |||
~Piotr | Filipinczycy jezdza w autach na polskich tablicach rok czasu w kabinie na miesiąc wolnego za 1800 euro miesięcznie to dopiero niewola. Firma z Luksemburg polski oddział a pracę robią po całej Europie. To jest niewola i wyzysk pracownika w 21 wieku!!! | |||
~Kasztan | Tyle, że on zarabia 10 razy więcej niż we własnym kraju, po roku wróci i kolejny rok żyje na luzie z całą rodziną. Wystarczy porozmawiać z nimi i poznać ich zdanie. | |||
~Polak | Skoro tak, należy ich 10-krotnie opodatkować jeżeli pracują w UE. KE zajmie się tym, w Brukseli też im się nie przelewa. | |||
~Dziad | Może ktoś lubi te prace i dlatego siedzi po miesiąc lub dwa? Może nie ma rodziny? Nie osądzajcie przez swój pryzmat. | |||
~Polak | Należy zmienić ustawę aby można było bezdomnych zatrudniać. To byłby pomysł na drogie mieszkania. | |||
~!!!iiiii | No to po uja ta wymiana tachografów?? No i właśnie TSUE orzekło pozytywnie dla takich firm jak ta z LUX opisana powyżej przez Piotra. To dla kogo jest ten Pakiet Mobilności??. Czy kierowcy wciąż myślą, że dla nich? ?? Sztab idiotów prowadzonych przez lobbystów wymyślił sobie skomplikowany pakiet mobilności a i jeszcze przez związkowców zachodnich z szyldem "damping socjalny" ale dumm'ping soziales byłoby bardziej stosowne. | |||
~Kasztan | Nie ważne po co wymiana tachografów. Ważne kto zarobi na tym najwięcej. Czyżby znów Niemcy? | |||
~!!!iiiii | no a kto? ? tylko to badziewie nie działa STONERIGE juz x2 wymieniali w scanii a teraz wsadzili vdo i brak komunikacji z pulpitem 4dni z tym walczą. | |||
~!!!iiiii | oczywiście w ASO | |||
tagoo
| Do dizla jedź. Łun w czy minuty ogarnie. Przecież widać PO forumie, że to mega mądry chłop. Nie trać czasu na ASO, tylko jedź. Może jeszcze czeźwy jest, to do północy z dojazdem i powrotem załatwisz. | |||
~Kasztan | Nie połączysz VDO z komputerem centralnym Scanii. | |||
~Kasztan | Chyba że fabryka zmieniła oprogramowanie, ale nie słyszałem o tym. | |||
tagoo
| Dizel zaradzi. | |||
~K. | Vdo działa w Scania tylko soft 2ooo netto | |||
~Kasztan | Który oddział Scanii to robi? | |||
~K. | Każdy | |||
~K. | Ja mam wlozone vdo bez softu I na pulpicie nie pokazuje tylko czasów Ale nic to nie przeszkadza Gbox rozlicza |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.