ID: 282428
Czy obowiązek zwrotu ciężarówek co 8 tygodni zostanie unieważniony? Trybunał UE wyda wyrok
ID: 282428
ID: 282428
4 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej rozpatrzy skargę wniesioną w 2021 roku przez siedem krajów Europy Wschodniej przeciwko Pakietowi Mobilności, zatwierdzonemu w 2020 roku. Kluczowe zastrzeżenia dotyczą obowiązku zwracania pojazdów do kraju rejestracji co 8 tygodni oraz nowych ograniczeń w zakresie kabotażu.
4 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej rozpatrzy skargę wniesioną w 2021 roku przez siedem krajów Europy Wschodniej przeciwko Pakietowi Mobilności, zatwierdzonemu w 2020 roku. Kluczowe zastrzeżenia dotyczą obowiązku zwracania pojazdów do kraju rejestracji co 8 tygodni oraz nowych ograniczeń w zakresie kabotażu.
~etransport.pl
Posty (18)
~miska ryżu | Myślę, że tak. Ostatnio widziałem kierowcę Białorusin na tablicach LT jezdżacego w systemie 18tygodni na 4tyg. w domu. Myślałem że bezdomny | |||
~Piotr | Filipinczycy jezdza w autach na polskich tablicach rok czasu w kabinie na miesiąc wolnego za 1800 euro miesięcznie to dopiero niewola. Firma z Luksemburg polski oddział a pracę robią po całej Europie. To jest niewola i wyzysk pracownika w 21 wieku!!! | |||
~Kasztan | Tyle, że on zarabia 10 razy więcej niż we własnym kraju, po roku wróci i kolejny rok żyje na luzie z całą rodziną. Wystarczy porozmawiać z nimi i poznać ich zdanie. | |||
~Polak | Skoro tak, należy ich 10-krotnie opodatkować jeżeli pracują w UE. KE zajmie się tym, w Brukseli też im się nie przelewa. | |||
~Dziad | Może ktoś lubi te prace i dlatego siedzi po miesiąc lub dwa? Może nie ma rodziny? Nie osądzajcie przez swój pryzmat. | |||
~Polak | Należy zmienić ustawę aby można było bezdomnych zatrudniać. To byłby pomysł na drogie mieszkania. | |||
~!!!iiiii | No to po uja ta wymiana tachografów?? No i właśnie TSUE orzekło pozytywnie dla takich firm jak ta z LUX opisana powyżej przez Piotra. To dla kogo jest ten Pakiet Mobilności??. Czy kierowcy wciąż myślą, że dla nich? ?? Sztab idiotów prowadzonych przez lobbystów wymyślił sobie skomplikowany pakiet mobilności a i jeszcze przez związkowców zachodnich z szyldem "damping socjalny" ale dumm'ping soziales byłoby bardziej stosowne. | |||
~Kasztan | Nie ważne po co wymiana tachografów. Ważne kto zarobi na tym najwięcej. Czyżby znów Niemcy? | |||
~!!!iiiii | no a kto? ? tylko to badziewie nie działa STONERIGE juz x2 wymieniali w scanii a teraz wsadzili vdo i brak komunikacji z pulpitem 4dni z tym walczą. | |||
~!!!iiiii | oczywiście w ASO | |||
tagoo
| Do dizla jedź. Łun w czy minuty ogarnie. Przecież widać PO forumie, że to mega mądry chłop. Nie trać czasu na ASO, tylko jedź. Może jeszcze czeźwy jest, to do północy z dojazdem i powrotem załatwisz. | |||
~Kasztan | Nie połączysz VDO z komputerem centralnym Scanii. | |||
~Kasztan | Chyba że fabryka zmieniła oprogramowanie, ale nie słyszałem o tym. | |||
tagoo
| Dizel zaradzi. | |||
~K. | Vdo działa w Scania tylko soft 2ooo netto | |||
~Kasztan | Który oddział Scanii to robi? | |||
~K. | Każdy | |||
~K. | Ja mam wlozone vdo bez softu I na pulpicie nie pokazuje tylko czasów Ale nic to nie przeszkadza Gbox rozlicza |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz