ID: 281655
'Gabaryt' czeka na transport, a przewoźnik na kartkę papieru
ID: 281655
ID: 281655
O problemach branży „ponadgabarytów” oraz widocznym już światełku w tunelu, czyli zapowiedzianych zmianach prawa, które powinny rozwiązać najważniejsze z bolączek, rozmawiamy z Łukaszem Chwalczukiem, prezesem zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracodawców Transportu Nienormatywnego (w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia) oraz członkiem zarządu ESTA Europe.
O problemach branży „ponadgabarytów” oraz widocznym już światełku w tunelu, czyli zapowiedzianych zmianach prawa, które powinny rozwiązać najważniejsze z bolączek, rozmawiamy z Łukaszem Chwalczukiem, prezesem zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracodawców Transportu Nienormatywnego (w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia) oraz członkiem zarządu ESTA Europe.
~etransport.pl
Posty (4)
szatan
| Oczekiwanie że MOPy będą budowane z myślą o niszowej części gospodarki podczas gdy cała branża transportowa zmaga się z brakiem miejsc jest megalomanią. Zestaw z 1 łopatą turbiny wiatrowej może zabrać miejsce postojowe dla 10 lub więcej kierowców, a skoro gabaryciarze mają 3 tygodnie na zaplanowanie przejazdu to mogą też go tak zorganizować aby wymienić tylko kierowcę i jechać dalej. | |||
~Kierowca | Ale gabaryty mogą po Polsce jeździć tylko w nocy. Co więc miałby robić w dzień ten nowy kierowca? | |||
~Ordynator kuku! | Szatan zna się na transporcie jak niedźwiedź na gwiazdach. | |||
~Ordynator kuku! | Takim szatanom doo psko mluce na parkingach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz