ID: 281655
'Gabaryt' czeka na transport, a przewoźnik na kartkę papieru
ID: 281655
ID: 281655
O problemach branży „ponadgabarytów” oraz widocznym już światełku w tunelu, czyli zapowiedzianych zmianach prawa, które powinny rozwiązać najważniejsze z bolączek, rozmawiamy z Łukaszem Chwalczukiem, prezesem zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracodawców Transportu Nienormatywnego (w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia) oraz członkiem zarządu ESTA Europe.
O problemach branży „ponadgabarytów” oraz widocznym już światełku w tunelu, czyli zapowiedzianych zmianach prawa, które powinny rozwiązać najważniejsze z bolączek, rozmawiamy z Łukaszem Chwalczukiem, prezesem zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracodawców Transportu Nienormatywnego (w tym roku obchodzi jubileusz 15-lecia) oraz członkiem zarządu ESTA Europe.
~etransport.pl
Posty (4)
szatan
| Oczekiwanie że MOPy będą budowane z myślą o niszowej części gospodarki podczas gdy cała branża transportowa zmaga się z brakiem miejsc jest megalomanią. Zestaw z 1 łopatą turbiny wiatrowej może zabrać miejsce postojowe dla 10 lub więcej kierowców, a skoro gabaryciarze mają 3 tygodnie na zaplanowanie przejazdu to mogą też go tak zorganizować aby wymienić tylko kierowcę i jechać dalej. | |||
~Kierowca | Ale gabaryty mogą po Polsce jeździć tylko w nocy. Co więc miałby robić w dzień ten nowy kierowca? | |||
~Ordynator kuku! | Szatan zna się na transporcie jak niedźwiedź na gwiazdach. | |||
~Ordynator kuku! | Takim szatanom doo psko mluce na parkingach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.