ID: 280068
Oczekujemy szacunku i zrozumienia, a nie tylko pensji płaconej na czas - głos kierowcy
ID: 280068
ID: 280068
O sytuacji w branży transportu drogowego, relacjach pracodawcy-kierowcy, panujących w sektorze patologiach i konieczności zmian rozmawiamy z Krzysztofem Zareckim, mieszkańcem Trójmiasta, 38-letnim kierowcą zawodowym z 10-letnim stażem.
O sytuacji w branży transportu drogowego, relacjach pracodawcy-kierowcy, panujących w sektorze patologiach i konieczności zmian rozmawiamy z Krzysztofem Zareckim, mieszkańcem Trójmiasta, 38-letnim kierowcą zawodowym z 10-letnim stażem.
~etransport.pl
Posty (38)
~zzz | 1) Pracujemy 13-15 godz na dobę powinniśmy wcześniej przechodzić na emeryturę. 2) ZUS od pełnej kwoty 3) Stałe wynagrodzenie żadne (km, od fractu itp wynalazki) 4) Max 2 tygodnie w trasie 5) Więcej parkingów | |||
~przewoźnik | ZZZ dobrze pisze... nie będzie-nowych / młodych kierowców nie będzie. Dawniej można było dobrze zarobić, to ludzi przyciągało. Teraz w większości firm poza TSL osiąga się podobne pieniądze i śpi we własnym łóżku w domu co noc. Dla młodego zarobić 6000 netto to żaden problem, to jaki sens ma praca po 13-15 godz. pauzy w upalne dni w kabinie na śmierdzącym parkingu za 2000 więcej? | |||
~nadaje spod premium | za dużo chętnych do mielenia | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Plebs ma orac, a nie myśleć o wypalatach Na pamięć ma recytować badz śpiewać piosenkę jesteś tylko nawozem i częścią inwentarza folwarku zwierzęcego i własnością gospodarza tępe marionetki odpady globalnych jelit gównem usmarowane kukły boją się kąpieli | |||
~Siofernabezrobociu | Nastepny roszczeniowiec, niedlugo skonczy tak jak ja w UP | |||
~Teraz ja mówię | Wyeliminować złodziejskie spedycje, które przełapują ładunki na timocom i wklejają na transa po przytuleniu swojej prowizji. | |||
~pielęgniarz oddziałowy | Wywiad zaczyna się dobrze ale później to już lewactwo. Jakie znowu rozwiązywanie problemów demograficznych obcokrajowcami? Jaka znowu asymilacja? Tylko i wyłącznie podniesienie wynagrodzeń polskich kierowców i poprawienie ich warunków pracy przy jednoczesnym zakazie zatrudniania kierowców pozaunijnych spowoduje rozwiązanie problemu braku kierowców na rynku polskim i unijnym. | |||
Ł ysy
| Lewactwem jest propozycja podniesienia zarobków polskim kierowcom jako jedyna forma rozwiązania problemów w transporcie. Pielegniarz, pomyśl przez chwilę, na jakiego wała podnosić zarobki skoro są chętni do pracy? Brakuje kierowców na zbędne dla rynku auta. Nie ma pracy, auta stają, kierowcy są zwalniani, a ty bredzisz o podwyżkach. Q/rwa, ogarnij się. Czasy się zmieniły. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.