ID: 280068
Oczekujemy szacunku i zrozumienia, a nie tylko pensji płaconej na czas - głos kierowcy
ID: 280068
ID: 280068
O sytuacji w branży transportu drogowego, relacjach pracodawcy-kierowcy, panujących w sektorze patologiach i konieczności zmian rozmawiamy z Krzysztofem Zareckim, mieszkańcem Trójmiasta, 38-letnim kierowcą zawodowym z 10-letnim stażem.
O sytuacji w branży transportu drogowego, relacjach pracodawcy-kierowcy, panujących w sektorze patologiach i konieczności zmian rozmawiamy z Krzysztofem Zareckim, mieszkańcem Trójmiasta, 38-letnim kierowcą zawodowym z 10-letnim stażem.
~etransport.pl
Posty (37)
Ł ysy
| Lewactwem jest propozycja podniesienia zarobków polskim kierowcom jako jedyna forma rozwiązania problemów w transporcie. Pielegniarz, pomyśl przez chwilę, na jakiego wała podnosić zarobki skoro są chętni do pracy? Brakuje kierowców na zbędne dla rynku auta. Nie ma pracy, auta stają, kierowcy są zwalniani, a ty bredzisz o podwyżkach. Q/rwa, ogarnij się. Czasy się zmieniły. | 1 | ||
Ł ysy
| Wyświechtane hasło "SZACUNEK "warto zweryfikować i zrozumieć. Co to znaczy, w jakiej formie jest okazywany szacunek? Nie mylić szacunku z tolerancją na szoferskie numery. | 1 | ||
~Siofernabezrobociu | W firmie w ktorej 13 lat pracowalem zanim padla tez takie roszczeniowce byly co chcialy szacunku, a na parkingach sraly na szefa poyepy jedne | |||
~pielęgniarz oddziałowy | łysy naucz się czytać ze zrozumieniem i do końca. Napisałem o podniesieniu zarobków przy jednoczesnych innych warunkach. | |||
~kiero | łysy ty jesteś zbędna firma transportową, skoncentruj się na łapaniu szczurów. | |||
~Siofernabezrobociu | Lol | |||
~111 | I to jest prawda o całym transporcie. Może jak sie zacznie następne spotkanie z ministrami i tymi pseudo biznesmenami to zaprosić jeszcze następna grupę która to też dotyczy to kierowców i wtedy się okaże kto mówi prawde | |||
~Teraz ja mówię | Prawdę mówi zawsze sepleniący płemieł... To jedyny prawdomówny mąż stanu ! | |||
Ł ysy
| kiero. Może i jestem zbędną firmą, ale za kopiejki nie jeżdżę. | |||
~kiero | Łysy kopiejek już nie ma, dewaluacja je zjadła. Rubelki się liczą. | |||
~Balon | I tu się zgodzę z ZZZ problemem nie jest wynagrodzenie i spanie w kabinie bo praca jak każda inna, tylko przedewszystk brak wystarczających ilości bezpiecznych parkingów z dostępem do sanitariatów. Chore wekendowe zakazy jazdy przez które często kierowcy muszą siedzieć w kabnie bez potrzeby zamiast z rodziną. Kosmiczne mandaty za błache przewinienia, no i emerytura chociaż od 30lat przepracowanych jako kierowca i 60 lat życia. A za kwestie zusu uważam że każdy powinien mieć wybór czy chce i w jakiej wysokości chce płacić, więc wynagrodzenie powińno być ustalone między pracownikiem a pracodawcą brutto czyli faktura za wykonaną pracę. | |||
~Remixon | Problem tak jak opisany zaczyna się od pośredników czyli spedycji czterech konkuruje o jeden ładunek i gacie coraz niżej zciągają wystarczy wyleczyć tą zgniliznę i transport zacznie działać. Nie jest problemem brak pieniądza tylko marna konkurencja która jedzie nie licząc czy zarabia czy tylko jedzie, a z tą konkurencją trzeba się zmierzyć. Proste jeżeli nikt nie weźmie Ładunku za grosze i tu też podziękowania dla "Polskiego Transportu Miedzynarodowego" co wraca do kraju za paliwo my z kraju nie zabieramy wam pracy na zachodzie za paliwo. Jeżeli to jest Polski przewoźnik co bazę ma u Niemca tankuje u Niemca naprawia u Niemca zatrudnia obcokrajowca to my przewoźnicy krajowi kim jesteśmy? | |||
~Mazi | ta na pewno on to tymi słowami opisał | |||
~Leon | Przepisy do zmiany, kiedyś na 4kartkach formatu A4 dziś 530stron, po co. Amerykański czas pracy 14h pracy 10h odpoczynku, żadnego skrócenia, wydłużenia. Praca po 15h to dużo, 9h pauzy za mało. Miejsca parkingowe, toalety i jakiś szacunek, tego potrzeba żeby ten zawód stał się doceniany, atrakcyjny. | |||
~xthx | Ze śląska na pomorze firmy bija się o zlecenia kto taniej pojedzie, o jakim szacunku my mówimy jak ludzie się nie szanują? | |||
szatan
| Ciekawe czy ten wywiad faktycznie miał miejsce... Poglądy tego kolesia to jakiś zbiór sloganów z internetu, a zdanie to ma na wszystko wyrobione. Jedno jest pewne, dopóki na świecie nie zabraknie nieudaczników życiowych i leni bez dobrego zawodu to kierowców nie zabraknie, a praca kierowcy się nie ucywilizuje. | 1 | ||
~Dorabiam siebie | ZZZ jak ktoś robi więcej niż 12 godzin to współczuję, że daje się tak rąbać. Reszta to chyba oczywistość, która już dawno powinna być, dziwię się że w ogóle ktoś chce jeszcze pracować jako kierowca. a wynagrodzenie tylko za godzinę, nadgodziny płatne dodatkowo, to nie żadna zaletą, tak powinno być, ale kierowcy dają się rąbać i tyrają za grosze. | |||
~Dorabiam siebie | Mam propozycję dla wszystkich przewoźników dajcie sobie spokój, bo nie ma większych nieudaczników, przez których transport to ciężko temat. Zajmijcie się polowaniem na gołębie, tylko nie z rewolweru, bo z gołębia może nic nie zostać, lepsza będzie wiatrówka. Będziecie mogli doskonalić się jako polujący na gołębie, przy okazji usunięcie problem gołębich odchodów. Mięso z gołębia 40 zł za 200g. W Skupie może trochę mniej ale wyjdziecie na swoje. | |||
~Dorabiam siebie | Zróbcie wreszcie coś pożytecznego! | |||
Ł ysy
| Co z tobą będzie miscu kieroffnicy? | |||
~Kierowca zawodowy tira. | Kolejny zawodowy narzekacz oczekujący szacunku. Tylko niby za co ma być ten szacunek proszę napisać. Za co? | |||
~Dorabiam siebie | Co trzeba zrobić, tak aby wszyscy byli zadowoleni, to jest w chińskiej wersji "międzynarodówki" Bo ci którzy nie będą zachwyceni po prostu znikną. Jak śmieci po utylizacji w spalarni. | |||
~Dorabiam siebie | Socjalizm już dawno udowodnił w praktyce, że prywatni właściciele są zbędni, więc po co utrzymujemy tych pasożytów? | |||
~Jan | O kierowców którzy dbają o sprzet, to my dbamy, a o pleps pseudo kierowca który tyłko rzada a w kabinie syf i auto pouszkadzane i mówi ze na to jest ubezpieczenie to niech spada!!! Wtedy mówmy o szacunku | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Skarby Liber Wszystko kręci się jak pozytywka W kółko ta sama melodia Tak to się kręci, pobudka, marsz do robót Akordy, nadgodziny Bez ZUSu, bez wolnych sobót Zamknięty obwód, w różnym wieku chłopów Opór! Budowlanka obóz Robocopów Połowa bez rokowań Na dachach zabudowań Chcą coś zaplanować, chcę coś wyprostować Zobacz, z rusztowań szczytu nie widać drogi do profitu Bez sprytu! Nie widać rent, nie widać emerytur Na tym rysunku zero szacunku, zero ubezpieczeń Wypłaty cięte jak skretche, jak głowy ścięte mieczem Anorektyczn a kieszeń, stos wyrzeczeń | |||
~Won | Minimalna stawka za frachty? A gdzie minimalna cena chleba, telewizorow czy pralek? Puknij sie gosciu w glowe, dobrze ci radze. | |||
~Do kierowca tira | Jeśli nie wiesz za co należy się ten szacunek to znaczy że się nie nadajesz do tej roboty. Albo nie masz szacunku nawet dla samego siebie. Masz wybór przecież możesz mieszkać w ciezarówie nie musisz mieć domu i rodziny. A na końcu i tak szef zamiast poklepać po plecach kopnie Cie w d... ę. Teraz wiesz po co ten szacunek? | |||
jacek-kuba
| Co to za Jan jest? Jakiś nowy chłoporobotnik? Kolejny małorolny cham? | |||
jacek-kuba
| Jan, najpierw o źwierzęta zadbaj w chlewiku. | |||
~Krzysiek | Cześć, proponuje kierowcom z międzynarodówki zapoznać się z proponowanymi zmianami przepisów jakie są forsowane w MI, mianowicie w moim odczuciu to zwykle okradanie kierowców z ich emerytur. Chodzi o obniżenie podstawy do wyliczenia składek zusowskich. Patrząc po tych komentarzach to jeden, drugiemu wilkiem, a pracodawcy się skrzykneli mają wspólny interes czyli kasa i wspólnie próbują okradać uczciwie pracujących ludzi i oczywiście nie dostosować się do sprawiedliwych przepisów unijnych. Polscy przewoźnicy to takie zakały transportu europejskiego, byle tylko ominąć przepisy, coś zakombinować, nie poprawiać warunków pracy i jak najmniej płacić. Ten transport powinien umrzeć śmiercią naturalną. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.