Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Polscy przewoźnicy mówią otwarcie: Potrzebujemy wsparcia, by przetrwać!

ID: 279652


Minister infrastruktury Dariusz Klimczak spotkał się w Warszawie z przedsiębiorcami działającymi w branży transportu drogowego towarów. Spotkanie odbyło się z inicjatywy przewoźników i dotyczyło działań sanacyjnych dla polskiej branży transportowej.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (311)

~Donaldinio!
Niech mi ktoś napisze, skąd digital transporte gangster glaca wziął sto koła papy na biznesa?
Hahahahafl ahahahaflahaa!
~gulden
Łysy to spółka cywilna z kobietą. Jest udziałowcem w sp. cywilnej, ma na siebie Gospodarstwo Rolne, Transport i odszczurzanie. Wspólniczka ma na siebie transport i odszczurzanie. Nieźle lawirują.
~Nimoapoli!
ORMO musi się tym zająć!
Hahahahaflah ahahaflahaa!
~LOGIC
Hycel, z zaciekłości twoich wypowiedzi zaczynam myśleć, ze jest prawdopodobnym że od czasów covidu włącznie nie kupiłes żadnej nieruchomości na wynajem i ogólnie, nie zrobiłeś nic inwestycyjnego, czyli nic innego poza jedzeniem, za które płaciłeś, tym co dostałeś za czymanie, sraniem i wydalaniem... Ale dobra nowina jest taka, ze mozesz to zmienić. Bierz przykład z kolegi, kiero. ja jawnie napisalem, ze wierze, że sa na świecie odpowiedzialni finansowo ludzie, na wszystkich poziomach...
~Kris
To jest ciekawe ze kiero kupuje nieruchomości a hycel został wydymany przez dziada. Tzn dziad ukradł dotację którą rząd dał hyclowi i dlatego on nie ma nieruchomości na wynajem ani straganu na targu.
~M!?
Dyskusja poszła w nie tym kierunku co trzeba...
Tarcza była już dawno temu i na tą chwilę co to ma za znaczenie...
Hycel przekierował w swój idiotyczny tok myślenia i się zaczęło..
Łysy jak zwykle jest gdzieś w okolicach lat 90 tych i utknął gdzieś w korku na wschodzie bo kompletnie nie rozumie, że oprócz firm w Polsce są też w UE i mają ogromny wpływ na rynek pracy.
Dyskusja powinna być raczej w temacie czy sponsorować z Polskiego budżetu firmy Polskie z załogą w 90 procentach zbudowaną z obcokrajowców i czy to się nam jako Polsce opłaca.. ? ? W końcu jest większość takich. !! Czy istnieje ekonomiczne lub inne uzasadnienie reanimacji nieboszczyków transportowych??
~M!?
W końcu mamy kapitalizm... Podaż - popyt. Walka na rynku... I takie tam...
.
~Kris
Nie ma znaczenia kto siedzi w kabinie tylko gdzie firma płaci podatki. Oczywiste jest że nie powinno byc dotacji bo z tego nic nie wynika. Co społeczenstwo zyska ze dziadowi dołozy do tachografu? Dziad powinien zająć się czyms innym.
~Kris
My wogole dyskutujemy nie na temat. Bo tu nie chodzi o to czy dokładac do tachografu tylko po jakiego choooja nowe tachografy? A jesli juz to w nowych autach. Bo to mniej wiecej tak jakbysmy zmieniali silniki w starych autach na nowsze.
~M!?
Oczywiście, że ma znaczenie kto siedzi w kabinie.. Dlaczego podatnik Polski ma dokładać do miejsca pracy Filipińczyka np.
Ja rozumiem, że z pewnych wiadomych przyczyn oni tam siedzą ale obsada w firmie obcokrajowcami w granicach 90 procent i wołanie DAJ? ?!!
Przytoczone tachografy Kris jak najbardziej trafione.. Cyrk!
~Kris
M a jakby siedział polak to byś dopłacał? Dlaczego?
~M!?
Zakładając czysto teoretycznie.. Wg ustalonych zdrowych kryteriów na kroplówkę mogły by liczyć firmy rokujące na płacenie danin ( audyty profesjonalistów z zewnątrz) do Polskiego budżetu i utrzymanie miejsc pracy dla Polaków... Zdrowe proporcje to 80 procent Polak. Uzupełnienie niedoboru 20 obcokrajowiec... Tak to sobie wyobrażam!!
Sypanie z rękawa na prawo i lewo kompletnie bez sensu. Można ciut tam coś podziałać przy firmach z fundamentami... Dziad krzyczący DAJ bo ja mam firmę to przecież cyrk. Posiadanie regonu nie może być przyczynkiem do DAJ...
~M!?
Zresztą ciut to jest niesprawiedliwe...
Z jednej strony bardzo operatywny i z głową na karku przedsiębiorca który sobie radzi na rynku, a z drugiej strony dziad który bez operatywności krzyczy tylko DAJ bo ja sól tej ziemi... " Biznesu mam i mi dopłacajcie...

1

~M!?
Jeszcze jedna sprawa... Raz na jakiś czas trzeba rynek wyczyścić z przedsiębiorczego pośladu. To zdrowo dla wspominanego kapitalizmu... Dać jedynie szansę dla naprawdę rokujących na poprawę po przejściu przez gęste sito weryfikacji...
~M?!
Tzn. przez durszlak
~M!?
Punkt pierwszy weryfikacji...
Obywatelstwo załogi !
~M?!
Jeszcze oświecić?
~M!?
Te M!? wyp/ierd/alaj !!
~M!?
Już się kr/eyn forumowy aktywował. Dobranoc!
~M?!
Ahaa hahahaflahaa!
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Jutro będę wyrzucać chleb czerstwy
Namoczy go w wodzie jakiś dziadtrans i będzie miał na trzy dni.

Podać adres, to prawie jak zapomoga
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Kris, podać adres
Bo łysy Ciebie wyprzedzi
~Hycel
M jakie ma znaczenie czy u polskiego dziada siedzi w kabinie Polak czy Filipińczyk?
Na przykładzie tarcz covidowych wspólnie z logicem doszliśmy do wniosku że nie należy dawać wogóle bo to nie idzie na rozwój ani na polepszenie stanowiska kierowcy tylko prywatną konsumpcję dziada.
Kapitalizm polega na tym że takim firmom jak u łysego logica Krisa którym transport się nie opłaca pozwolić upaść.
Próżnia się w tym miejscu nie wytworzy.
~Hycel
~LOGIC
4 godzin temu
Hycel, z zaciekłości twoich wypowiedzi zaczynam myśleć, ze jest prawdopodobnym że od czasów covidu włącznie nie kupiłes żadnej nieruchomości na wynajem i ogólnie, nie zrobiłeś nic inwestycyjnego, czyli nic innego poza jedzeniem, za które płaciłeś, tym co dostałeś za czymanie, sraniem i wydalaniem... Ale dobra nowina jest taka, ze mozesz to zmienić. Bierz przykład z kolegi, kiero. ja jawnie napisalem, ze wierze, że sa na świecie odpowiedzialni finansowo ludzie, na wszystkich poziomach...

Jakiej zaciekłości? O swoich nieruchomościach pozwól że zasłonę tajemnicy roztocze.
Mądry człowiek mówił że pieniądze lubią ciszę.
Ty nadal nie łapiesz tematu.
A temat jest prosty.
Chodzi o dofinansowywania dziadtransów z budżetu.
Na przykładzie którym o sobie przytoczyłem uważam że to największe wyrzucanie forsy w błoto.
Do tego mit uczciwego dziada który na forum nazywał kierowców socjalistami i komunistami legł w gruzach.
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Hycel, to chodzi o to aby jeździli.
Dostaną karmę dla psów, a inni zarobią 10 razy tyle.

To są właśnie globalisci etransportowi.
Popisać, popierd... c bzdury. Co zrobić, a może tak. A może inaczej, źle wszedłem, źle wyszedlem.

Karma dla psów, niestety normalnie ludzie są robakami.

Politycznie to brzmi tak

Co zrobić aby ten motłoch zatrzymać

Damy im teraz zapomogę i nie będą się rzucać.
Ok Pinokio przystempluje
A inni zarobią jeszcze więcej.

Dalej będą jeździć za tyle samo co taksówką, badz uber w Warszawie badz Berlinie
~LOGIC
Hycel, ustatlilismy, ze jestem przeciwny takim dzialaniom. A jesli one beda to oczywiscie skorzystam (bo nie korzystanie to pogorszenie mojej konkurencyjnosci i niepotrzebne uszczuplanie majatku, w imie pochwaly z sieci :) i oczywiscie, zrobie tak, zeby bylo najlepiej dla mnie a nie dla pokrzywdzonych przez zycie panow kierowcow (podobnie, jak robił każdy o inteligencji przewyższającej amebe z pomocą covidową)
~!!!iiii
Mam pytanie dlaczego doplacamy do nierentownych kopalni, dlaczego doplacamy do przywilejów emerytalnych a oni jeszcze pobierają emerytury i idą do pracy, dlaczego doplacamy zachodnim korporacją (dotacje pośrednie i bezpośrednie) za otwieranie tu montowni. Nie abym był zwolennikiem tych dopłat tylko tak pytam z ciekawości.
~!!!iiii
Tak w ogóle to artykuł o niczym zwykle lanie wody. I bez tego spotkanie można napisać te same wnioski. Żadnych konkretów. Kto był przedstawicielem przedsiębiorców, o czym dokładnie rozmawiano, kiedy będą podjęte czynności wynikające z wniosków po tym spotkaniu. Takie spotkanie z rodzaju: "Macie problem oj jojoj to coś pomyślimy"
~driver
spokojnie Transport pada szybciej jak wam sie wydaje Kris sie spierał ze nie ma mozliwosci zeby zostało 3 auta z 10 Ale spokojnie niech sobie tylko policzy ile firmy mają własnego taboru wolnego od leasingu kredytu Dzis banki leasingi przeszły do fazy czyszczenia rynku w postaci wymuszania spłat obrotówek i terminowego regulowania rat leasingu I to bedzie przyczyną szybkiego oczyszczenia rynku z nierentownych autek Praca i stawka nie pokrywa kosztów a finansowanie zewnetrzne nie istnieje juz
~LOGIC
driver słowo roku 2024 w transporcie to restrukturyzacja wiec nie wiem, czy sie tak rynek czysci., do tego dyskusje o dotacjach co oczywiscie wkurza, ale to jest rzeczywistosc, pudrowanie trupów trwa
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.15.21.120

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels