Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Nadgodziny średniotygodniowe kierowców - jak je poprawnie rozliczać?

ID: 279575


Czas pracy kierowców w transporcie krajowym i międzynarodowym jest niezmiernie ważny dla bezpieczeństwa na drogach oraz efektywności działalności firm transportowych. Jednakże właściwe rozliczanie czasu pracy, zwłaszcza jeśli chodzi o nadgodziny średniotygodniowe, może stanowić wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (17)

~Gucio
To jakieś brednie
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Uuuu. , wielu kierowców dowie się z tego artykułu, że powinni dostawać nadgodziny.
Chyba Polski kraj pod niemieckim płaszczykiem, dąży do cywilizowanego kraju.
Niemożliwe
~Mariusz
Chodzi o to by zarobić na szkoleniu.
Czy ma ono sens czy nie to dla organizatora bez znaczenia.
Ważne, by jelenie zapłacili za to.
~Mariusz
Sancho jest wręcz przeciwnie.
Wielu by się dowiedziało, że wcale nie ma nadgodzin.
~SanchoPanchokierowca Ząbki
O czym Ty piszesz. Według prawa są nadgodziny i można spokojnie w sądzie udowodnić.
SMS ami, rozmowami, wziąć na świadka pracowników danej firmy.
Za fałszywe zeznania jest również wyrok

Chyba nie czytałeś watku
~Mariusz
Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz.
W Uberze nie ma tachografu, więc możesz nie wiedzieć.
~Mariusz
Znam kilka przypadków, gdzie dziad kierowca złożył skargę do PiP o rzekome nadgodziny.
Pracowal w systemie 3/1, wyliczył głupek sobie, że ma 250 godzin miesięcznie pracy
Po pobraniu danych z karty wyszło 150
~Mariusz
Głupek liczył sobie dziennie po 13 i 15 godzin pracy
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Kiedyś jak jeździłem starem 200, badz nawet starem 29 benzynowym
Jak i kamaz em plandeka, nie było tachografów.
Pozniej były a w iveco 49 10 nie było i tak wygraliśmy nadgodziny.
A jakby była praca nocna to i za pracę nocna bym policzył.
Tak samo jak vzekanie pod rampa, wystarczy włączyć młotki..
Obsługa codzienna samochodu, czyli sprawdzenie oleju, świateł itd to również jest praca.
Należy do obowiązków kierowcy, tak samo jak wymiana żarówki, to również jest moja praca.

A wciskać kit możesz u szklarza
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Na uberze nie masz umowy o pracę, wypożyczasz samochod, badz kupujesz sam i działasz.
Wiec jest duża różnica pomiędzy swoją pracą, a praca u kogoś
szatan
Są programy do rozliczania wynagrodzenia kierowców np. VTS project. PIP powinien stworzyć jakiś program do rozliczania wynagrodzenia, jeśli się w ogóle w tym wszystkim orientują.
~SanchoPanchokierowca Ząbki
Oczywiście masz rację jeśli ktoś pracuje 3 na 1, to nie musi mieć nadgodzin.

Drugie, jeśli jesteś pracodawca.
Powinieneś znać kodeks pracy.

To samo dotyczy się pracowników, równie, powinni znać
~Mariusz
Wszystko jest zgodnie z kodeksem pracy.
Mało ktory szofer odróżnia system pracy podstawowy od równoważnego.

Stąd głupia gadka, że po 8 godzinach dziennie liczą mu się nadgodziny
~pielęgniarz oddziałowy
Mariuszku pomyliłeś sobie systemy 3/1 z 1/3.
~Mariusz
Pitolisz
~Mariusz
W 3/1 możesz maksymalnie mieć 180 godzin pracy, nie więcej.
60 tygodniowo
W zależności od ilości dni roboczych w miesiącu to będzie 4 bądź 12=nadgodzin.
~kiero
0 tototo
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.222.104.206

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels