ID: 279575
Nadgodziny średniotygodniowe kierowców - jak je poprawnie rozliczać?
ID: 279575
ID: 279575
Czas pracy kierowców w transporcie krajowym i międzynarodowym jest niezmiernie ważny dla bezpieczeństwa na drogach oraz efektywności działalności firm transportowych. Jednakże właściwe rozliczanie czasu pracy, zwłaszcza jeśli chodzi o nadgodziny średniotygodniowe, może stanowić wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw.
Czas pracy kierowców w transporcie krajowym i międzynarodowym jest niezmiernie ważny dla bezpieczeństwa na drogach oraz efektywności działalności firm transportowych. Jednakże właściwe rozliczanie czasu pracy, zwłaszcza jeśli chodzi o nadgodziny średniotygodniowe, może stanowić wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw.
~etransport.pl
Posty (17)
~Gucio | To jakieś brednie | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Uuuu. , wielu kierowców dowie się z tego artykułu, że powinni dostawać nadgodziny. Chyba Polski kraj pod niemieckim płaszczykiem, dąży do cywilizowanego kraju. Niemożliwe | |||
~Mariusz | Chodzi o to by zarobić na szkoleniu. Czy ma ono sens czy nie to dla organizatora bez znaczenia. Ważne, by jelenie zapłacili za to. | |||
~Mariusz | Sancho jest wręcz przeciwnie. Wielu by się dowiedziało, że wcale nie ma nadgodzin. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | O czym Ty piszesz. Według prawa są nadgodziny i można spokojnie w sądzie udowodnić. SMS ami, rozmowami, wziąć na świadka pracowników danej firmy. Za fałszywe zeznania jest również wyrok Chyba nie czytałeś watku | |||
~Mariusz | Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. W Uberze nie ma tachografu, więc możesz nie wiedzieć. | |||
~Mariusz | Znam kilka przypadków, gdzie dziad kierowca złożył skargę do PiP o rzekome nadgodziny. Pracowal w systemie 3/1, wyliczył głupek sobie, że ma 250 godzin miesięcznie pracy Po pobraniu danych z karty wyszło 150 | |||
~Mariusz | Głupek liczył sobie dziennie po 13 i 15 godzin pracy | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kiedyś jak jeździłem starem 200, badz nawet starem 29 benzynowym Jak i kamaz em plandeka, nie było tachografów. Pozniej były a w iveco 49 10 nie było i tak wygraliśmy nadgodziny. A jakby była praca nocna to i za pracę nocna bym policzył. Tak samo jak vzekanie pod rampa, wystarczy włączyć młotki.. Obsługa codzienna samochodu, czyli sprawdzenie oleju, świateł itd to również jest praca. Należy do obowiązków kierowcy, tak samo jak wymiana żarówki, to również jest moja praca. A wciskać kit możesz u szklarza | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Na uberze nie masz umowy o pracę, wypożyczasz samochod, badz kupujesz sam i działasz. Wiec jest duża różnica pomiędzy swoją pracą, a praca u kogoś | |||
szatan
| Są programy do rozliczania wynagrodzenia kierowców np. VTS project. PIP powinien stworzyć jakiś program do rozliczania wynagrodzenia, jeśli się w ogóle w tym wszystkim orientują. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Oczywiście masz rację jeśli ktoś pracuje 3 na 1, to nie musi mieć nadgodzin. Drugie, jeśli jesteś pracodawca. Powinieneś znać kodeks pracy. To samo dotyczy się pracowników, równie, powinni znać | |||
~Mariusz | Wszystko jest zgodnie z kodeksem pracy. Mało ktory szofer odróżnia system pracy podstawowy od równoważnego. Stąd głupia gadka, że po 8 godzinach dziennie liczą mu się nadgodziny | |||
~pielęgniarz oddziałowy | Mariuszku pomyliłeś sobie systemy 3/1 z 1/3. | |||
~Mariusz | Pitolisz | |||
~Mariusz | W 3/1 możesz maksymalnie mieć 180 godzin pracy, nie więcej. 60 tygodniowo W zależności od ilości dni roboczych w miesiącu to będzie 4 bądź 12=nadgodzin. | |||
~kiero | 0 tototo |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.