ID: 279509
Bo to wcale nie pojazdy bezemisyjne stanowią wąskie gardła lecz brak warunków
ID: 279509
ID: 279509
Czołowi europejscy dyrektorzy generalni firm produkujących samochody ciężarowe i autobusy zwrócili się z kolejnym apelem do europejskich decydentów, przedstawiając manifest na rzecz wprowadzenia zeroemisyjnych ciężarówek i autobusów.
Czołowi europejscy dyrektorzy generalni firm produkujących samochody ciężarowe i autobusy zwrócili się z kolejnym apelem do europejskich decydentów, przedstawiając manifest na rzecz wprowadzenia zeroemisyjnych ciężarówek i autobusów.
~etransport.pl
Posty (4)
~Ryszard | Peron odjechał. Nie to jest problemem, że ciężarówki na baterie mają 300 km zasięgu, ale to że nie ma ich gdzie ładować. Boże miej w opiece ten kontynent. | 2 | ||
~Ryszard | Acha. I za mało płacimy mautu za emisję CO2. Będzie zajefajnie. | |||
g-a
| Ciężarówki na baterie to ślepy zaułek ewolucji. Im szybciej dotrze to do zakutych łbów tym straty będą mniejsze. | |||
~nadaje spod premium | i brak miejsc P |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz