ID: 279500
Nie potrzeba czarodziejskiej różdżki żeby kierowców było więcej
ID: 279500
ID: 279500
MAOBI Group oraz ASMO Solutions przygotowały raport „Praca kierowcy zawodowego w Polsce. Ocena sytuacji. ” Podjęto w nim próbę diagnozy niedoboru kierowców oraz wskazano kierunki działań, których podjęcie może zredukować lukę kadrową.
MAOBI Group oraz ASMO Solutions przygotowały raport „Praca kierowcy zawodowego w Polsce. Ocena sytuacji. ” Podjęto w nim próbę diagnozy niedoboru kierowców oraz wskazano kierunki działań, których podjęcie może zredukować lukę kadrową.
~etransport.pl
Posty (21)
~Gnot | Ale .ly jakbym zarabiał normalne pieniądze jak kiedyś to bym wrócił do zawodu a tak to zarabiam lepsza kasa w koszuli | |||
~Gnot | Bzdury totalne | |||
~Gnot | Dodam że w nocnej | |||
~Gnot | Przeżywam to bardzo ciężko | |||
~Gnot | Chyba wypiere tą koszulę nocną | |||
jacek-kuba
| Kolejne opracowanie za miliony usd? ?? Panowie docenci za masło. Podpowiem -Kasa, parkingi, infrastruktura, bezpieczeństwo, normalny czas pracy, normalne załadunki i rozładunki w firmach zarządzanych przez półgłówków w rurkach. Tyle na początek z punktu widzenia pracownika. Druga kwestia to temat prowadzenia firmy transportowej. Uregulowanie raz na zawsze terminów płatności, odpowiednie prawo i jego przestrzeganie -którego nigdy nie było. Sprawy podatkowe, zusowe, bankowe. Zdecydowane karanie złodziejstwa w całej branży. Odpowiednie przepisy dotyczące konkurencji w unii. TSL to nadal największe zbiór kombinatorów, bezprawia i oszustwa. Na koniec szkoły średnie ze specjalnością kierowca czy spedytor. Nawet płatna, gdzie młody człowiek ma pojęcie o kwestiach prawnych, zna przynajmniej 2 języki obce, wychodzi ze szkoły z kwitami i minimalnym doświadczeniem. Trzeba kształcić profesjonalistów. Ta branża opiera się głównie na amatorce i złodziejstwie. | |||
jacek-kuba
| Naturalnie kształcenie na poziomie szkoły średniej -budowy i wdrożenia pojazdów autonomicznych, elektrycznych, zautomatyzowania magazynów-to już są tematy których nie ominiemy. | |||
Dannyk24
| Szkoda, że nigdzie nie napisali, że trzeba kierowcy dobrze dać zarobić, to będzie więcej chętnych za fajere. | |||
~Kris | Jacek wymieniłes tyle spraw że od razu wiadomo że nic się nie zmieni. Bo to by trzeba polskę zaorac i na nowo budować. Więc nie ma co się spinać bo wiadomo ze chooojem wisły nie zawrócimy i nic się nie zmieni. | |||
~Kris | Ze zacytuję klasyka. Głowa psuje się od góry | |||
jacek-kuba
| Oczywiście, że nic się nie zmieni. My się ewidentnie cofamy i tutaj nie mam wątpliwości. Chciałem jedynie udowodnić, że żadne raporty za miliony, nie są potrzebne. Produkują je fircyki, bez jakiejkolwiek wiedzy. Zainteresowani jedynie ćpaniem, chlaniem, żarciem, kopulowaniem i złodziejstwem. Dla takich ludzi jako ratunek widzę jedynie bat, pole bawełny i głodówka. Reasumując, przestać pieprzyć i najpierw przestrzegać prawa -czyli wracamy do punktu wyjścia. Prawa nie ma, ponieważ jest tak ustawiane, żeby kraść. Więc koło się zamyka -cała reszta to bicie piany.. | |||
szatan
| Dannyk24, napisali że kierowcy mają wygórowane oczekiwania. Na czas kryzysu w transporcie mogliby odpuścić z tą mantrą o braku kierowców, bo psują rynek jeszcze bardziej. Gdyby nie sprowadzili tylu Papuasów to stawki byłyby takie że nie trzeba by ich sprowadzać aby transport się opłacał. | |||
jacek-kuba
| Płatność po 2 miesiącach? ?? co to jest w ogóle !!! Polowanie nieustanne na zarobione pieniądze. To dopiero początek. Potem problem z ludźmi, bo albo nie ma ich wcale, albo trafisz na złodzieja, pijaka, idiotę. Potem walka z załadowcą, rozładowcą, walka z serwisem, bo wszystko się sypie w nowym aucie i na koniec okradnie cię ubezpieczyciel, policja itp. Jeszcze wisienka na torcie-zapłacisz podatki od środków których jeszcze nie posiadasz. Pośrodku płacenie jak za woły, za sądy, prawników. różnego rodzaju obciążenia, za skonta, obrotówki i dziesiątki innych złodziei, żeby żyć. . To napędza coraz większą patologię. Do tego obecne stawki i mówiąc szczerze, sytuacja robi się powoli patowa. To tak w wielkim skrócie i w wielkim uproszczeniu. Nawet nie wspominam o wschodnim transporcie i panujących tam zasadach. | |||
jacek-kuba
| Mówiąc zupełnie poważnie, jak zjeżdżą mały biznes do końca. To już tego nic i nikt nie odbuduje. | |||
~Tomek12345 | UE do tego dąży i rudy wysłany do Polski. To jedno. A drugie to zarobki. Tak naprawdę to mamy 20zl na godzinę. Dlatego dużo ludzi dziś rezygnuje z szoferki. | |||
~Tomek12345 | A ten co gada jako pracodawca że transport się nie opłaca to the bill. | |||
~SanchoPanchokierowca Ząbki | Kuzwa. Szukam pracy od poniedziałku. Najpierw majówka, zmęczony. Teraz czechy i znów zmęczony Musze gdzieś znów pojechać aby odpoczac | |||
~Don Kichot z La Manchy | To pewnie Łysy | |||
~miMao | MAO! tylko lekka praca za miliony dziengóf dwa, góra trzy dni w miesiącu zapewni firmom kierowców. Zarobek milon w dwa dni, jazda wokół komina i codziennie pauza 24 gwarantuje firmie zysk. Tylko płacenie kierowcy milionów za nic przyciągnie kierowców. Bedą zarobki w milionach dniówki, bedą kierowcy. | |||
~Nikt | Jak widzę reklamy Asmo przy drogach z ich wynagrodzeniem i czytam w necie o specyfikacji pracy zastanawiam się czemu jeszcze nie zbankrutowali? Czyby jakieś drivery z Uzbekistanu i ościennych tą firmę utrzymują? | |||
~Janusz Drajver | I gitara, im więcej kierowcow zneichece do zawodu tym więcej ofert będzie dla mnie. Dziadygi będą się o mnie biły jeszcze bardziej a jak tylko któryś sapnie delikatnie to cyk kluczyki na stół i kolejny Dziad. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz